Strašně moc se omlouvám, za více než 3 měsíce čekání na další díl o našem úžasném záporákovi. A bohužel se omlouvám hned dvakrát, protože tohle ještě pořád není pokračování příběhu. Jistá nejmenovaná potvora mě totiž zatagovala do challenge s názvem 100 things about me. Po krátkém přemýšlení jsem zjistila, že mých 100 things by vypadalo asi takhle: 1. Nerada o sobě píšu, 2. Nerada o sobě píšu, 3. Nerada o sobě píšu... 99. Nerada o sobě píšu, 100. Užijte si zbytek dne.
Proto jsem se rozhodla si tuhle challenge upravit po svém (jak taky jinak, ty egoisto). A když už ji budu psát k příběhu o Tomovi, bude to něco jako few things about me a Harry Potter. Doufám, že vám alespoň trochu vynahradím tu dlouhou neaktivitu a přísahám, že další díl už se připravuje.1. Zbožňuji dohledávání všech málo známých faktů o filmech/knížkách a ráda se s nimi pak předvádím.
2. Poslední bitva, při které umře Voldemort se stala roku 1998, to je také rok, kdy vyšla první Potterovská knížka.
3. Pokud si zrcadlově přečtete nápis na Zrcadlu z Erseidu, stojí tam: „I show not your face, but your heart's desire", což v překladu znamená: „Neukazuji tvůj obličej, ale touhu tvého srdce".
4. Bellatrix znamená v latině dívčí bojovnice.
5. Patronové, kteří se objeví po seslání kouzla Expecto patronum jsou odrazem duše toho, kdo je seslal. Harryho rodiče mají jelena a laň, což je dělá dokonalým párem. Ron má zase Jack Russell teriéra, který je známý tím, že často honí vydry (Hermionin patron).
6. Podle Rowlingové mají mozkomoři znázorňovat deprese, které prožívala, když příběh psala.
7. Kromě všech sedmi knížek s příběhem Harryho mám i knížku Bajky Barda Beedlyho.
8. Líbí se mi teorie, že Voldemort (Tom), Snape a Harry jsou ekvivalent k bratrům z povídky o relikviích smrti (nebo k bratrům Peverelovým).
9. V nedávné době jsem navíc objevila teorii, že Brumbál by měl představovat smrt.
10. Tom nepatří mezi moje tři nejoblíbenější postavy.
11. Mojí nejoblíbenější postavou je Severus Snape.
12. Je pro mě symbolem opravdové lásky, i když ne zrovna té příjemné. Ani samotnému Pánovi zla se nikdy nepodařilo Severuse prokouknout. A facinuje mě jeho rozpolcenost.
13. A ještě ke všemu je v podání Alana Rickmana prostě... k sežrání.
14. Mojí druhou nejoblíbenější postavou je Albus Percival Wulfric Brian Brumbál.
15. Albus znamená bílý. Percival byl stačený rytíř od Kulatého stolu, který nakonec nalezne grál. Wulfric je v překladu „vlčí vládce". Brian pochází z irštiny a znamená to odvážný. Brumbál (v angličtině Dumbledore) je zastaralý výraz pro čmeláka.
16. Kromě toho, že má být symbolem smrti se mi líbí, že má hodně složitou minulost, která se dá většinou spíše vyčíst mezi řádky. Navíc je jediná nehetero postava v celé knížce (s výjimkou Grindelwalda).
18. Třetí příčku u mě obsadil Sirius Black.
19. Líbí se mi, že ani po tolika letech v Azkabanu neztratil jakousi touhu po životě. Taky se dokázal postavit celé svojí rodině a všem předsudkům o čisté krvi. Největším kladem se mi ale asi zdá, že když umíral, tak se smál.
20. Pak konečně následuje Tom Marvolo Riddle.
21. Ten je pro mě (stejně jako jeho příjimení) jedna velká hádanka. Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli ho považuji za potvoru, nebo ne. Dostalo se mu vlastně ještě více zklamání a bolesti, než Harrymu, ale s ním se nikdy nikdo nemazlil a nestál mu za zády. Možná proto se v něm něco zlomilo...
22. Pátou příčku pak neobsadil žádný kouzelník, ale „obyčejný" domácí skřítek Dobby.
23. Dokázal se vzepřít svým pánům, aby udělal něco, co cítil, že je správné. Byl ochoten riskovat život, pro někoho, kdo mu daroval svobodu. A má ty nejkouzelnější oči, co jsem kdy viděla.
24. Z trojce Harry-Ron-Hermiona nejvíc obdivuju právěHermionu, protože si všechno musela tvrdě vybojovat. Ukázala, že zdaleka není Mudlovská šmejdka a uměla obětovat vztah se svými rodiči. Nazvala bych ji mozkem všech operací. Ano, uznávám, mozek sice bez ostatních orgánů moc věcí neudělá, ale i tak mi z nich připadá nejdůležitější.
25. Nikdy jsem se nějak zvlášť nezamilovala do žádné postavy z knížek, ani filmů.
26. Podle všech „Bradavických testů", bych se u mě klobouk nemohl rozhodnout mezi Havraspárem a Nebelvírem.
27. A ani já sama bych si neuměla vybrat.
28. Když jsem knížky četla poprvé, přála jsem si chodit do Krásnohůlek. Až postupem času jsem změnila názor.
29. Teprve loni jsem definitivně přestala očekávat dopis z Bradavic.
30. Na podzim se jedu podívat do studií, kde se filmy natáčely a teď už se nemůžu dočkat.
Už radši nikoho netaguju, protože jsem toho názoru, že wattpad je od psaní knížek a ne svých osobních problémů (doufám, že se mi povedlo nikoho neurazit :D ). Závěrem se chci ještě zeptat, co si myslíte o Voldemortovi aka Tomovi vy? :)
ČTEŠ
Tom Marvolo Riddle
FanfictionVšichni znají příběh "Chlapce, který přežil", ale nikdo už se nestará o příběh chlapce, který stál proti němu.