12.kapitola .... Watching their date

299 22 14
                                    

So zatajeným dychom som sledovala, ako Dylan kráča ku stromu v čiernych rifloch, bielom tričku a džínsovej bunde. V rukách držal pletený košík, ktorý bol prekrytý kockovanou šatkou. Na tvári mal mierny úsmev, ktorý bol veľmi roztomilý a ja som sa išla z neho roztopiť. Všade sa obzeral, pravdepodobne niekoho hľadal. Keď mu pohľad zavadil za strom som sa rýchlo skryla. Nebola som si istá, či som chcela, aby ma videl.

PUSTITE SI PESNIČKU

Moje srdce poskočilo, no neviem či od radosti alebo od šoku.

Chcela som vystúpiť z tieňa stromu, aby som ho pozdravila, no túto možnosť som okamžite zavrhla, ako sa pozerá do diaľky. Zo skupinky ľudí sa vynorila ona. Zamával jej a usmial sa na ňu. A v tom som zamrzla. Rozhodla som sa, že radšej zostanem trčať za stromom ako keby som mala odísť a oni by ma uvideli. Nechcela som to.

Dúfala som, že sa niekde presunú, veď tento park je obrovský, prečo by si sadali práve tu? Samozrejme zákony schválnosti u mňa opäť zafungovali a sadli si pár metrov od stromu.

Mlčky som sledovala, ako sa zabávajú. Práve sa smiali na tom, ako sa mu snažila hodiť kúsok hrozna do úst, lenže Dylan ho nezachytil. Začalo sa stmievať a mne vyrazilo dych, keď Dylan zapálil sviečky okolo nich na malých podnosoch. Keby ich chytili policajti, dostali by nemalú pokutu, no Dylan bol vždy malý rebel a vzhľadom na to, že sa už park pomaly vyprázdňoval bola iba malá pravdepodobnosť, že by ich prichytili.

Striasla som sa od zimy, pretože som mala na sebe iba šortky a jednoduchý top. V tom momente jej dal svoju bundu. No vtedy, sa stalo niečo, čo... Hrdlo mi zvieralo a nevedela som sa nadýchnuť. Dal jej bozk. Dylan pobozkal Hannah.

Už som to ďalej nevedela vydržať. Zobrala som sa a išla preč. Neutekala som. Len som šla s kamennou tvárou a so slzami v očiach. Keď som prechádzala neďaleko nich, Dylan mi sedel chrbtom. Fľochla som pohľadom o nich naposledy. No vtedy sa na mňa pozrela Hannah a ja som sa na ňu pozrela so všetkými výčitkami sveta. Dala som jej v tom pohľade najavo svoju ublíženosť. Vždy vedela, že sa mi Dylan páči. Prečo akurát jeho? Veď sa tu ťahala s Harrym a potom Dylan. Neviem o čo jej ide, ale mám občas pocit, že mi to robí naschvál.

Ublížene som od nich odvrátila pohľad a šla domov. Celý čas som šla domov s hlavou sklonenou dole. Bolo mi úplne jedno, že narážam do ľudí. Ich pohoršené pohľady som ignorovala. V ušiach mi hrala hudba a ja som začala z ničoho nič utekať. Mala som potrebu utiecť z tohto zúfalstva, smútku a sklamania.

Ani neviem, že z kadiaľ sa vo mne nabrala toľká sila ubehnúť až domov, sú to pekné kilometre. Možno, že to bolo tým, že som bola tak neskutočne sklamaná a sklamanie vystriedal hnev.

Ihneď ako som dobehla domov, spotená, som vybehla do mojej izby a spravila si relaxačný kúpeľ. Naliala som do vody rôzne olejčeky a vliezla som do vane.

Celý nasledujúci deň som trávila občasným učením sa a hlavne sledovaním seriálov. Z izby som vychádzala minimálne, nechcela som sa stretnúť s Hannah.

Ešte nikdy som sa takto do školy netešila. Teraz nie som ironická. Tešila som sa, že sa odreagujem, budem tam mať mojich ozajstných priateľov. Našťastie s Hannah nemám žiadne spoločné hodiny. To by som asi nevydržala.

Bola som veľmi skoro hore, no to bude tým, že som skoro zaspala. Keďže som mala fúru času, šla som sa naraňajkovať, no to by som nebola ja, keby sa nestretnem s Hannah.

Otvorila ústa, že niečo povie, no keď som sa na ňu pozrela s neutrálnou tvárou a chladnom v očiach okamžite stíchla a sklonila hlavu. Vlastne mi stále nevysvetlila, prečo sa tu objavila.

Tak som teda zišla dole, ocko bol už pravdepodobne v práci, berie ju naozaj vážne a je na ňu hrdý. Naraňajkovala som sa a vybrala naspäť do mojej izby, aby som sa obliekla a trochu namaľovala.

Keď som vyrazila do školy mala som stále kopu času a tak som si opäť nasadila slúchatká a kráčala do školy. Tešila som sa na Jessy a Nialla.

Predtým, než by som otvorila vchodové dvere som sa hlboko nadýchla kvôli prípradným nepríjemnostiam, ktoré sa môžu stať a uvedomila som si ich až teraz.

Otvorila som dvere a opäť s hlavou sklonenou ku zemi som kráčala, no občas som zdvihla zrak, aby som zistila, kto je naokolo. Otvorila som svoju skrinku, vložila do nej moju tašku a vybrala angličtinu, ktorú mám našťastie s Jessy a nanešťastie s Harrym.

Srdce mi takmer vyskočilo z hrude, keď som sa stihla len-len uhnúť zabuchnutým dverám skrine, kde stál samotný Harry, ktorý sa pozeral všade, len nie na mňa. Keď sa na mňa konečne pozrel, videla som v jeho pohľade výčitky.

Tak tento deň sa vôbec nezačína tak, ako by som chcela. Aké typické na mňa.

Čaute kočkyy!

Hlásim sa vám s novým dielom po 3 mesiacoch, čo je tiež dosť dlhá doba, no mňa inšpirácia vždy pochytí po určitom čase v najneočakávanejšej situácii :D Tento diel je síce kratší, ale takto sa mi to hodilo, v tejto časti Rosie zradil ďalší chlap. Hm, ktovie koľko toho zvládne a koľko vydrží všetko držať v sebe? Som zvedavá na vaše názory. 

Počuli ste Drag Me Down? Ja som si na nej úplne fičala, je to pecka! I keď musím povedať, že bez Zayna mi to príde trochu divné.

Anyways, trochu som odskočila od témy, asi sa na mňa budete hnevať, že som dala opäť taký napínajúci koniec. Som zvedavá na vaše názory, čo si myslíte, čo sa tane? Čo spraví Harry? Ospravedlní sa jej? Alebo ju urazí ešte viac?! Čakám vaše komentáre s vašimi názormi, čo sa stane.

Taktiež sa vám chcem poďakovať za krásne komentáre u minulej časti, veľmi ste ma potešili a takýmto spôsobom ma vždy viete nakopať k napísaniu ďalšej časti. A taktiež sa vám chcem ospravedlniť za prípadné chyby, chcela som vám to tu čo najskôr pridať a taktiež aby ma neopustila inšpirácia:)

Dúfam, že sa vám táto časť páčila,

                                                              lots of love, Andy xx

Better Half Of Me [ H.S ]Where stories live. Discover now