20.kapitola .... You're such an idiot!

151 12 4
                                    


Jedna miska bola menšia, červenej farby, perfektne sadnúca do ruky zatiaľ čo druhá bola o niečo väčšia. Rozhodla som sa pre tú druhú, pretože to bude rýchla akcia. Musela som sa nad tým usmiať, nenápadne.

Harry mi práve podával ruku pričom sa sústredil hlavne na moju tvár. Tvár som mala nevinnú, myseľ však zlomyseľnú.

3, 2, 1, odpočítavala som si v sebe ako sa naše ruky takmer dotkli a hneď na to som moju ruku vyšvihla hore do vzduchu. Takmer hotové cesto pristálo na jeho hlave.

„Preboha!" skríkla som na celý dom, keď Harry urobil v ten istý čas to isté gesto ako ja

„Si idiot!" zakričala som na neho

„Ty si urobila to isté!" napodobnil ma Harry, len detským hlasom

Nahnevane som odula spodnú peru a odišla som.

Už som niečo cez dvadsať minút stála v kúpeľni a snažila sa rozčesať vlasy, alebo skôr vyčesať z nich všetko, čo sa do nich dostalo, pretože ani umytie tomu poriadne nepomohlo.

„Harold Styles! Toto je tvoj posledný deň života!" zakričala som na neho z plného hrdla, odpoveďou mi bol jeho škodoradostný smiech

Rozhodla som sa umyť si vlasy ešte raz, zúfalo dúfajúc, že mi to pomôže. Do vlasov som si vmasírovala voňavý šampón a na telo naniesla sprchový gél s vôňou ruží. Horúce kvapky vody stekali po mojom tele. Spokojne som vydýchla, pretože sa dostavil ten upokojúci pocit.

V sprche som bola už pridlho a moja pokožka naberala odtieň červenej. Práve keď som sa naťahovala po uterák niekto zazvonil. Alebo sa mi to zdalo? Jediné čo som počula bol môj ťažký dych, kvôli množstvu pary, ktorá sa nahromadila počas horúcej sprchy.

Moje telo som zabalila do osušky a vlasy tiež. Kúpeľňu som opustila a vošla som rovno do môjho šatníku. Vybrala som si nejaké tričko a taktiež čisté spodné prádlo. Rozhodla som sa tento krát pre legíny, pretože moje obľúbené tepláky boli zašpinené kvôli tomu idiotovi.

Mokré vlasy som si prečesala prstami a následne ich prehodila na jednu stranu. Schádzala som po schodoch, keď som započula nejaké hlasy. Potichu som sa skryla za stenu pri dverách a odposlúchavala. Aká irónia, musím odposlúchavať vo vlastnom dome.

„No, vidíš, že nemá čas," prehodil Harry

„Kámo, prišiel som ju iba pozrieť, či je v poriadku. Nepotrvá to dlho," odpovedal Nick s pokojným hlasom

Nick?!

„Ako vidíš som tu a je o ňu dobre postarané. Noha ju už tak nebolí a nechápem ako môžete byť taký smoliari," zasmial sa Harry

„Ahoj Nick, čo tu robíš?" už som to ďalej nemohla počúvať a tak som Harrymu skočila do reči. Ale ako vôbec vie, že ako sa to stalo? Veď ja som mu nič nehovorila!

„Ahoj, prišiel som sa na teba pozrieť," očarujúco sa na mňa pozrel a to mi spôsobilo, že som sa na chvíľku musela hanblivo pozrieť do zeme

„Tak poď ďalej," dvere som viacej pootvorila a neušiel mi Harryho nechápavý pohľad, ktorý som sama nepochopila. Zrejme si myslel, že som si to nevšimla

My s Nickom sme sa vybrali do mojej izby a Harry zase do obývačky. Hodil svoje telo na gauč a zapol si telku, poriadne hlasno. Iba som nad ním pokrútila hlavou.

Šla som ako prvá po schodoch a Nick sa mnou. Možno som si mala predsa vybrať tie tepláky, ale to tričko je snáď dosť dlhé.

Škriekot opustil moje hrdlo hneď, ako sa moja boľavá noha podlomila a opäť sa mi premietol život pred očami, ale prestalo to, keď sa mi okolo pása pevne obtočili teplé ruky.

Better Half Of Me [ H.S ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora