Chcem vás upozorniť, že v tejto časti sa nachádzajú nadávky.
_____________________________________________________________________________
Keď som sa vrátila z kaviarne, tak som sa rozhodla,že si pôjdem zabehať. A čo sa týka toho incidentu v kaviarni, keby sa dalo zabíjať pohľadom, bola by som už najmenej 10 krát zabitá. A ten chlapec, čo po mne žmurkol, zachytila som, že sa volá Zayn. Zaujímavé meno. Potom prišla tá Eleanor. Prišla mi sympatická, rozprávala sa so mnou, ako keby sme sa poznali veľmi dlho. Taktiež mi rozprávala o jej piriateľovi Louisovi. Podľa toho, čo mi o ňom hovorila vyzerá na vtipného chlapa.
Nejak extra som sa neobliekla, pretože bola vonku tma. Bolo niečo okolo trištvrte na desať. Zbožňujem nočné behanie. Vždy ma to istým spôsobom ukľudní.
Hodila som na seba obyčajné čierne úzke legíny a veľkú, sivú mikinu s nejakým nápisom. Obula som si bežecké tenisky .
Prišla som do parku, ktorý je vzdialený od náško domu okolo 3 kilometrov. Do uší som si dala slúchatká. Najprv som sa rozcivčila a začala behať.
***
Celý park som prebehla 3 krát, čo ma pomerne dosť vyšťavilo. Chystala som sa na odchod, lenže som uvidela, ako sa mi rozviazali šnúrky. Sklonila som sa ku svojim topánkam a zaviazala som si šnúrky. Chcela som sa vyrovnať, lenže silný chlapský stisk ma stiahol na zem. Srdce sa mi rozbúchalo tak rýchlo, ako nikdy predtým. Cítila som ako z neho ťahal alkohol. Do tváre som mu nevidela dobre, pretože lúče svetla na jeho tvár nedopadali. Začal ma obchytkávať. Hnusil sa mi viac, ako nikto iný. Rýchlo som mu chytila ruky a strhla ich zo seba. Rýchlo som sa postavila a utekala. Rýchlo som sa však unavila, pretože som bola vybehaná. Jemu to tiež netrvalo dlho. Ani som si neuvedomila a bol pri mne blízko na dva kroky. Strkol ma na zem a ja som pocítila veľmi veľkú bolesť na temene hlavy, ktorá sa postupne rozšírila do celej mojej hlavy. Stihla som ešte zaregistrovať, že vytiahol nôž. Srdce mi prestalo biť od strachu. Pocítila som strašnú bolesť. Zrazu však všetko stmavlo. Asi na sekunda sa mi ešte zrak vrátil, no videla som všade červeň.
Harry's pov
Rozhodol som sa, že si pôjdem pobehať do parku. Mám rád nočné behanie. Hneď som pomyslel na Rosie, ako ma dnes potkla. Spadol som tak nešťastne, že som si trochu vykĺbil pravé rameno. Som strašne šikovný. Započul som, ako niekto plače. Išiel som tade, kadiaľ prichádza zvuk. Uvidel som tam ROSIE. Bola v bezvedomí! A nejaký debil ju vyzliekal! Kurva! Pribehol som ku tomu zkurvysynovi a takú mu prijebal, že ostal na zemi. Rýchlo som pribehol ku Rosie a uvidel ju v kaluži krvi. Kurva, dúfam, že nie je mrtvá!
„Ros-sie,"povedal som smutným hlasom, „prosím neumieraj."
Cítil som ako so mnou trhlo. Ten kokot sa postavil!
„Ešte ti nestačilo, ty kokot?!!" reval som
Zhodil som ho na zem a uštedroval som mu také silné rany ako nikdy v živote nikomu. Rosie nikto obchytkávať nebude! Doteraz som myslel na to, ako ju pretiahnem, ale ona je fakt veľká výzva. Kurva.
Keď som videl, že je v bezvedomí tak som mu kopol ešte riadnu do jeho čuráka! Kokot skurvený!
Pribehol som ku Rosie a zobral ju do môjho náručia. Sykol som, pretože rameno ma stále bolí. No nevnímal som to. Teraz bolo najdôležitejšie, vlastne som dúfal, že mi tu Rosie neumrie v náručí.
Dobehol som domov a zistil som, že nikto nie je doma. Úžasné. Keď otca nepotrebujem, tak je furt tu, a keď ho potrebujem tak tu nie je!
Opatrne som ju posadil na gauč a vbehol som do najbližšej kúpeľne po lekárničku.
ESTÁS LEYENDO
Better Half Of Me [ H.S ]
FanficVedel som, že tvoja sila bola múdrosť. Nikomu si nedovolila vidieť tvoj zármutok, len kráčaš s ním, ktokoľvek mi povie, že ťa poznali, povedali mi, že si krásna, a tvoje slová, za ktorými si tak stojíš. Boli ako teplé slová v zimnej noci, ale bol...