Jagged-Nefret şarkısıyla giriş yapmıştım günün ilk saatlerine. Duygularımı anlatıyordu adeta. Anlayabiliyordum. "Bana gücümü veren şey nefretim" diyordu şarkının bir bölümünde.. Gerçektende öyleydi. Neden nefret ediyodum bu kadar ? Sevilmedim. Daha ne ki ? Bunları dusunurken karşıdan babasının elinden tutup yürüyen bi kız gördüm. İçim o kadar acı di ki lan. Dayanamıyodum. Her gece babasının anlattığı masallarla uyuyodur kim bilir... Benim babam bana hiç masal anlatmadi mesela.. Soğuktu hep bana. Sinirliydi. Urkuyodum ondan.. korkuyodum hatta.. Hep istedim güzel bi baba-kiz ilişkimiz olsun ama asla. Olmuyordu.. Zaten bi sure sonra sıkılıyosun.. Olmayacak biliyosun ve artık hayal kurmayı bırakıyosun... Bende bıraktım.. Ama biliyomusunuz ? Hiç üzüldüğümde babamdan destek alamadım... Hep böyleydi. Hep çalışıyordu. Sorsan kardesim ve benim içindi... Hep işi vardı.. Biseyler yapmak isterdim hep "başka zaman yaparız" derdi.. Bekliyorum. Başka zaman yapmayı bekliyodum amınakoyum. Ama o başka zaman hiç gelmiyordu.. Nefret ediyodum. Ondan ve karisindan.. Sevmediler beni hiç. Ama sadece onlar mi ? Tanıdığım hiç kimse sevmedi ki beni onlar sevsin.. Hep sevilmek istedim amınakoyum. Ben bu dusuncelere dalıp gitmişken telefon hayvan gibi titremisti. Korktum amınakoyum. Neyseki Eren mesaj atmıştı. Her zamanki aşk mezarlarından biri sanmıştır uzundu çünkü.. Bazen tekrarlardi bunu.. Ama değildi. Uzun bi mesaj. Bir de değil iki... Sevemem diyordu artık. Mesafeleri bahane etmişti iste. Hassiktir dedim bi bu eksikti. Sen de git amınakoyum. Zaten gitmisti... Ya ben ne zaman sevilcem? Duygusuzdum artık. Yemin etmiştim. Bir daha kimseye guvenmeyecektim. Acımasızdım artık. İnsanların canını yakmak istiyodum. İnsanların gördüğü son yüz artık benim yuzum olucakti.. Öldürecektim onları. Her gece bu hayalleri kurarak uyuyodum son bir haftadır.. Hicbisey hissetmiyordum. En son kendimi bi psikologla konuşurken buldum.. Daha doğrusu o konuşuyordu. Ne ara buraya gelmiştim lan ben ? Ne diyodu bu adam? Hakkımda bi çok sey bildiğini söylediğini hatırlıyorum sadece..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
Teen Fictionevet arkadaslar sjfjjs yazım yanlışlarını görmezden gelirsek böyle devam sjjddjsjsj tam gaz devam jdhfhdd kalp