"Güzelim"

34 4 1
                                    

***

Orda öylece Yeşil'in göğsünde kaç saat bekledim bilmiyorum.. Ama artık esmeye başlamıştı hava.. Usumeye başlamıştım..
-Seni eve birakayım artık güzelim. Yarın okulda görüşürüz. Dedi.. Belki de gorusmicektik sadece bi gündü ve bu hiçbirşey ifade etmezdi... Hem ben ezigin tekiydim.. Yada bana gore öyleydi bilmiyorum.. Ama oyleydim.. Yeşil 'güzelim' demişti bana.. Güzel miydim sahiden? Yada sadece onun mu güzeliydim?

***

Kapının önüne gelmiştik.. Evimi de ogrenmisti Yeşil artık. Ben kapıdan girene kadar bekledi. Sonra gitti... Ama hicbiseyini bilmiyorum telefon numarası , soyadı... Hicbiseyini... Ne olmuştu böyle ? Sadece adını bildiğim birinin göğsünde saatlerce yaslanmak niye.. Üstelik hiç bırakmaması için Allaha yalvarmak.. Ne yapiyodum lan ben? Yoktu artık kimseye güvenmek...

***

Kendime geldiğimde her zaman ki pozisyonları gözlerimi tavana sabitlenmiştim.. Yine dalmistim sacma sapan dusuncelere... Bu saçma sapan düşüncelerim artık bi okyanus olmuştu.. Ve ben bu okyanusun içinde artik boguluyodum...

***

Telefonun çalmasıyla uyandım. Saat sabah 9du. Alarm yine otmemisti.. Telefonu avucladim.. Üzerinde tanımadığımız bi numara vardi... Başta açıp acmama konusunda kararsız kalsam da heyecanıma yenik düşerek telefonu açtım..
"Alo?"
"-Günaydın canım yeni mi uyandım?"
"Benimle canimli cicimli konuşma ağzını sikerim kimsin lan sen."
"-Ben Aziz."
Al işte bu neydi şimdi.. O kadar sovdum.. Numarami nerden bulmuştu bu cocuk...
''-Begüm!!"
"Özür dilerim ben başka bi..-
"-Sorun değil güzelim. Günaydın bitanem."
Neden bitanemli konuşuyordu bu benimle ? Aramızda biseyler olmuştu da benim mi haberim yoktu lan? Tabi çocuğun dudagina yapistin amk daha nolsun..!? Günaydın diyebildim sadece. Kapatmam lazım hazırlanıp okula gelicem Yeşilim.. Yüzündeki gulumsemeyi farkedebiliyodum.. Neden öyle demiştim ki ben...

***

Geç kalmıştim lanet olsun okula gittiğimde ikince ders zili çaldı... Merdivenleri üçerli beşerli geçtim. Sınıfa girdim.. İyiki daha hoca girmemişti yoksa bu bara mi okulami nereye geldiği belli olmayan karı kesin belani sikerdi Begüm. Neyse en arka sıraya geçtim. Orası her zaman benimdi çünkü.

**

Nasıl geçtiğini anlayamadığımız bi şekilde tenefus zili çaldı.. Ve nasıl olduğunu anlayamadığımız bi şekilde saniyeler içinde sınıfta kimse kalmamıştı... Bende kafami siraya koyup kulakligimi taktim.. Yeşili unutmuştum galiba.. Bi kaç dakika sonra yanımda bi hareketlilik hissettim. Kafami kaldırmadan "Ne var Enes?" dedim. "Ben Yeşil , güzelim." dedi. Kafami kaldırma hızını ben bile cozemedim. Gerçekten oydu... Ne işi vardı burda... "Kantinde bekledim gelmedin, kahvelerimiz soğudu güzelim." dedi ve demesiyle sarılması bir oldu... Aşık mıydı bana yoksa neden bütün bunlar... Başka bi açıklaması olamazdı bence.. Al işte zil çaldı.. Sesli bi şekilde küfür savurdum.. "Şşş artık küfür yok güzelim." dedi.. Sınıfa girenler bizi sarılır halde gördüler.. Ya gerçekten biz neden o kadar dakika boyunca sarılır halde durduk bende Çözemedim.. Ama düşündüğüm.başka bisey vardı benim.. Bana "güzelim" diyodu. Ve bunu çok Sevmiştim..

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin