Ne biliyordu bu gerizekali adam benim hakkımda ? Aman yine beni iyi tanıdığını söyleyen itici topluluktan b birey sadece.. Artık buradan gitmek istiyorum. Gidip kendimi yatağa atmak. Uyumak istiyorum yine. Çok fazla uyuyorum ben.. Uykuyla motive olanlardanim sanirsam... Biliyomusunuz bazen gerçekten dünyaya uyumak için geldiğimi felan düşünüyorum ve bu konuda kesin bi kanıya varmış sayilirim. Kafam bu düşüncelerden uzaklaştırmaya calisip su psikolog bozuntusunu az bisey dinlemeye karar verdim. Belki anlamlı bi kaç şey söyler ha? Hiç sanmam. "Kendini sevmelisin Begüm..." diyordu. Sevmek? Yaşadığım hiçbirşeyi bilmeden.. Sevmek mi? Yaşadığım onca iğrenç şeyden sonraki? Bu ne curretti ? Sıktır git be adam.
***
Kapıyı hızla çarpıp eve gitmeye karar verdim. Ve bu kararını eyleme çoktan geçirmişim. Yolda yürürken yine dusuncelere daldimm.. Çok fazla yaptığım bisey.. Yolları biliyodum zaten. Önüme bakmadan bile gidebilirdim. Daha önce çok geldim buraya.. Deli sanıp getiriyolar hep.. Sinir krizi geçirdi diye deli mi olur bi insan? Yahu ne iyileşmesi buraya gelen akıllı bile deli olur. İğrenç bi yer. Bu dusuncelerle kaybolmuşken kendimi evde buldum. Hemen bilgisayarı açıp Behzat Ç'nin rastgele bi bölümünü actim. Gerçekten bu adama bayiliyodum.. Duygularımı bedenlesmis haliydi resmen.. Bak yine dalmistim ve film bitmişti amınakoyum. Ama her repliğini ezbere biliyodum... Kendimi yatağa attım.. Birine guvenmek istiyodum artik.. Ona sarılmak ... beni hiç bırakmayacağını bilmek.. Onunla sacmalamak.. Ama Erenden sonra kimseye guvenmeyecegime yemin etmiştim.. Guvenmeyecektim guvenmemeliydim.. Bunları dusunurken uyuyakalmıştım. Sabah uyandığında saat 3 tü çüş dedim hassiktir. Bu lanet olası alarm niye ötmemişti !? Bi kez daha lanet okuyup üzerime dolapta bulduğum ilk şort ve bluzu geçirdim. Dışarı çıktım.. Hava soğuktu.. Herkes garip garip bakıyordu.. Kış ayında şort giyen ilk maldim. Ama umruda değildi. Ben aliskindim soğuktan korkmazdim. Soğuğu severdim. Usumezdim. Bunyem güçlüydü..
***
Bir yerde saatlerce oturdum. Sonra aklıma esti ve Enesi aradım . Yanima gelmesini soyledim. Gerçekten bana iyi gelen tek kişi oydu galiba.. ve geldi. Oda sevgilisinden ayrılmış. Canım benim ya ne kadar üzgündü. Onun uzulmesine dayanamıyorum lan. O benim bestim amk. Sonra kolunda tutup cekistirerek kalkkkkk hadi Ezginin yanına gidicez dedim. Gerçekten ikisinide çok seviyodum. İkisi de bana çok iyi geliyordu. En iyi arkadaş kavramının vücut bulmuş haliydiler sanki.. Sonra onlarla sigara ictik ya bana en iyi gelende buydu. ben çok unutkan biriydim. ve bu konuda bir çok kez Enesin dalga geçmesine maruz kalmistim.
***
Biliyomusunuz Enes benim üzerime balgam atan bi kişilik. Ve bunu gecenelikle hep tekrarlar.. Ben balgami çok severim. Tiksinmem. O yüzden.. Balgam ne mutus bisey ya.. Artık eve gitmem gerekiyodu Enes beni eve bıraktı.. En son kendimi yatağa attığımı hatirliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
Teen Fictionevet arkadaslar sjfjjs yazım yanlışlarını görmezden gelirsek böyle devam sjjddjsjsj tam gaz devam jdhfhdd kalp