Blondinul mergea pe strada, extrem de furios. Tocmai ce se intalnise cu Alexander si aflase cateva informatii cruciale despre viitoarea lui mama vitrega si nu era inca capabil sa le foloseasca impotriva ei. Pe langa asta, vremea mohorata de toamna lasase soselele pline de balti murdare pe care soferii nu se oboseau sa le evite, murdarindu-i astfel cele mai scumpe haine. Isi trecu frustat mana prin par si in aproximativ douazeci de minute intra pe poarta casei, Matilda intampinandu-l bucuroasa din gradina.
-Buna, Matilda.
-Buna, dragule. Unde ai fost? Jessica s-a intors acum o ora.
-Am fost sa ma plimb putin. Simt nevoia de singuratate cu atatia oameni noi in jurul meu.
-Te inteleg. Tatal tau si MinAh au iesit sa manance in oras astazi, deci tu o sa iei cina cu Jessica.
-Chiar trebuie?
-Nu. O sa iti aduc mancarea in camera, fata aia nici sa o privesti in ochi nu poti ca are ceva de comentat.
-Mie imi spui. E insuportabila. Si mai e si colega mea de banca.
-Imi pare rau, dragule.
-Si mie. O sa fiu in camera mea daca ai nevoie de mine.
Fara sa astepte un raspuns din partea femeii, Tao intra in casa, gasind-o pe satena la masa din living, studiind cu atentie o carte a gramaticii limbi engleze. Sau incerca, fiindca nu prea ii iesea. Isi ridica obosita ochii, analizandu-l pe tanar. Stramba din nas si isi linse degetul, rasfoind urmatoarea pagina. Alfabetul nou, cuvintele neintelese si modul de exprimare al englezilor nu erau deloc pe placul ei. Si totusi, era una dintre materiile principale care era nevoita sa le stapaneasca cat mai bine daca voia sa faca ceva cu viitorul ei. Tao continua sa se holbeze la ea, amuzat de incruntaturile si blestemele soptite ale fetei, isi trase nonsalant scaunul din fata sa si cu un sunet ascutit isi adopta o pozitie comoda alaturi de ea.
-Ce vrei? Intreba acid, fiind deranjata de prezenta lui.
-Nimic.
Linistea ce se asternuse nu era una tocmai normala, ci doar enervanta. Ranjetul si bataia ritmica a degetelor in lemnul mahon lacuit ii zgariau timpanul si orgoliul satenei, dandu-i o satisfactie si mai mare lui.
-Ai de gand sa continui cu asta?
-Ce anume?
-Totul. Oricum nu faci nimic in plus daca ma deranjezi. Tot nu pot sa inteleg ceva din cartea asta nenorocita. Recunoaste si capul ei se prabuseste pe suprafata tare dand nastere unui bum rasunator.
Pret de cateva secunde isi stoarse ochii inchisi, expirand profund aerul neeliberat din plamani de o vesnicie.Blondul statu putin pe ganduri. Nici el nu le avea cu engleza dar nu avea vreo intentie sa-i recunoasca asta. Ii mai arunca un zambet smecheresc si urca sus, urmand sa-si petreaca acolo restul zilei pana dimineata.
***
-Domnisoara Jessica, aveti de gand sa ne impartasiti cunostiintele dumneavoastra azi? Intreba YiFan vizibil iritat de nestiinta fetei. Pentru Dumnezeu, tot ce aveai de facut era sa traduci un simplu text si acum nu mai stii nimic? La loc. Pentru astazi ai 4.
Fata se aseza cuminte in banca, nedorind sa ii testeze si mai mult nervii barbatului. Rasul fratelui sau vitreg ii atrase atentia si inevitabil, ochii lui de dragon l-au atintit insotit de un ranjet. Rapid, isi inghiti nodul din gat si isi potoli impulsul de a rade, starnind un sentiment intrigant profesorului.
-Doresti sa ii iei locul, Tao?
-N-nu, domnule. Se balbai panicat.
-Eu cred ca da. Mai bine ar fi sa te vedem cum traduci aceste cateva randuri scrise pe tabla. Ce spui? Sunt sigur ca este o floare la ureche pentru tine asa ca, te rog, lumineaza-ne cu stiinta ta.