Capitolul 3

270 31 5
                                    

Domnul Huang parea sa devina din ce in ce mai nervos vazand ca Tao nu dadea vreun semn sa bage o explicatie sau macar o scuza plauzibila pentru intarzierea lui. Blondinul doar statea acolo, in pragul usii cu hainele ude si parul pleostit pe frunte incercand sa nu alunece pe podeaua deja uda.

-Eu si MinAh te asteptam de ceva vreme. Se rasti barbatul la el.

-Imi pare rau, tata.Nu am considerat ca 30 de minute sunt asa de mult pentru iubita ta tinerica.

-ZiTao!Ar fi cazul sa iti masori cuvintele si sa dai dovada de putin respect pentru tatal tau.

-Respect?Cred ca glumesti. Ai o iubita de 27 de ani si imi faci mie morala despre respect.

-Da, iti fac. Nu este politicos sa faci musafirii sa astepte.Si ti-am spus ca vreau sa incetezi cu atitudinea asta de superior.

-Tata, eu sunt ala realist. Sigur femeia asta iti vrea banii, altfel nu s-ar uita la unul de 43 de ani.

-Gata, e de ajuns! Treci in camera ta si schimba-te. Si cand te intorci poate scapi si de comportamentul asta necivilizat.

Baiatul facu o grimasa dezgustata si urca scarile, avand grija sa nu alunece. Zambi cand deschise usa camerei si o vazu pe catelusa lui, Candy, cum dadea voioasa din codita. Se apleca si ii mangaie blanita alba de pe tot corpul, apoi is arunca ghiozdanul intr-un colt dezordonat al incaperii.

Nu stia de ce, dar presimtea ca acea femeie ii va aduce multa suferinta nu numai tatalui sau, cat si lui. Era frumoasa, bruneta si parea destul de inteligenta, fapt ce il macina. Sigur urmarea sa se casatoreasca si sa mosteneasca o parte din averea familiei, doar nu avea gusturi atat de proaste la barbati incat sa fie indragostiti de Huang Shen, nu?

Enervat peste masura, intra in baie si dezbraca hainele ude aruncandu-le in cosul cu rufe. Desi nu era cea mai ordonata persoana, avea o pasiune pentru hainele lui de firma si nu concepea ca vreuna din ele sa fie tratata ca restul obiectelor folosite de zi cu zi. Ofta, si cu greu isi forta corpul sa se miste pana in cabina de dus unde apa calduta ii rasfata corpul pret de zece minute. Cand iesi, alaturi de aburii innecaciosi, isi infasura un prosop alb in jurul trunchiului si se arunca in pat, butonand plictisit telefonul. Era total captivat de jocul ce il incepuse pana cand Shen ii intrerupse distractia cu un ciocanit violent in usa pentru a-l chema jos.

-De ce trebuie sa mai vin? Se planse el.

-Fiindca MinAh te asteapta de aproape o ora!

-Credeam ca nu mai este nevoie si de mine la minunata voastra cina.

-ZiTao! Acum. Striga barbatul si isi facu drum in josul treptelor.

Blondinul se ridica cu greu din locul lui comfortabil, si alege un tricou negru si niste bermude lejere coborand la parter. Expira tot aerul din piept inainte sa intre in bucatarie si pasi neincrezator surprinzandu-i pe cei doi in mijlocul unei partide de saruturi intense. Acum avea de ales intre a-i deranja si a rade putin pe seama lor sau a-i lasa in pace si a se intoarce in camera lui draga. Normal ca a ales prima varianta, in plus, asta ar fi fost distractia lui bine meritata pe ziua de azi.

Cu un mers de felina, se furisa in spatele lor si asemeni unui copil de cinci ani, striga cat putu de tare speriindu-i pe cei doi. Socul femeii fuse atat de mare incat, fara sa realizeze, Tao se alese cu o palma zdravana si o privire ingrozita din partea ei.

-O, Doamne, imi pare rau. Zise ea cu vocea prefacuta si isi puse palma peste obrazul rosu al baiatului.

Tao ramase incremenit de curajul acelei fiinte. In primul rand, a avut tupeul sa se bage in viata lui, in al doilea, a indraznit sa-i dea o palma si acum joaca teatru spunand ca isi cere scuze si ii atinge din nou fata.

Nu te îndrăgosti de proful de EnglezăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum