Londinium
Británia
Koniec jesene, rok 120 po Kr.
"Takéto oslavy som nečakal priateľu." smial sa už opitý Segovax a zľahka udrel pohárom do môjho. Dominus Belenovi povolil oslavu pre všetkých gladiátorov. Galaťan si dal objednať víno (veľa vína) a štetky (tých bolo tiež dosť) do cieľ. Všetci si užívali pozornosti ich priateľa a šampióna Londinia. Celami sa niesol hluk orgií a vôňa vína. Damzusa jebala jedna štetka na zemi. Jazdila na ňom ako na koňovi a zvíjala sa od slasti. Bratia Myrus a Tyrus si to rozdávali s jednou štetkou... naraz. Myrus to do nej nabíjal odzadu a Tyra kurva uspokojovala ústami. Pri tom sa bratia smiali a dokonca som ich videl pri tom pripiť si. Jedna štetka ma chytila za rozkrok, usmiala sa a nahla sa k mojim perám, no ja som uhol. Mal som ho ako skala ale zostal som verný svojmu srdcu. Svojej Kyre. Aj keď sme ešte nijak... nepokročili. Stále som na ňu myslel. Ani som radšej viac nepil aby si ma nejaká šľapka nezobrala sama. Štetka sa potom obrátila na Segovaxa a ten ju neodmietol. "Ja sa o ňu postarám." Vysmiaty odišiel do svojej cely a po chvíli bolo počuť vzdychy slasti. Keď som podišiel ďalej chodbou, v každej cele sa pilo a jebalo. Arminius šukal šľapku zavesenú rukami na háku ako divý a po brade mu stekalo víno. S trtkaním sa striedal s Donarom, svojho krajana si celkom obľúbil. Skunxa, Imbetos a Pritos celý čas pili, hazardovali, smiali sa a pozorovali ostatných. Areus jebal jednu na stole. Čierny Bamba so svojim veľkým kamarátom... dosť veľkým kamarátom tam dole oprel jednu štetku o stenu a bral si ju odzadu. Bolo na nej vidno, že ju každý príraz bolí. Cattos ogrcal celú stenu a potom zaspal vo svojich zvratkoch. Arion opretý hlavou o stenu (pravdepodobne aby nespadol, lebo sa tackal) šťal na Cattosa a usmieval sa pri tom. Cleon bol v komnate Doctoreho. Pili spolu víno, ako starí priatelia alebo ako velitelia, ktorí niečo plánovali. Tí neboli ani tak opití. A potom tu bol on. Skurvený Galaťaň. Bol vo svojej vlastnej cele s troma štetkami ktoré mu robili dobre. Jednu si zobral odzadu, ďalšia bola pod ňou a ústami obšťastňovala Belena aj prvú štetku. Ďalšia ho vášnivo bozkávala a hladila po tele. Radšej som z tadiaľ odišiel. Šiel som si ľahnúť, no v cele ma niečo prekvapilo. Štetka sedela opretá o stenu a Segovax ležal vo vlastných zvratkách tak isto ako Cattos. Pohľad na nezaplatenie. Smial som sa ako zmyslov zbavený. Po mojom smiechu som priateľovi doniesol vodu na ráno na suchoty a ľahol si. Po nejakom čase, keď sa zábava utíchla som zaspal.
Na druhý deň vo vile...
"Myslel som si, že Belenus je demachareus." vravel Marco. "Vždy som ho videl trénovať v štýle demacharea s dvoma mečmi, keď som bol u teba na návšteve ale v aréne bojoval ako murmillus." Čudoval sa.
"Môj 'divoký' Belenus vždy prekvapuje. Nepriateľ nikdy nevie na čo sa pripraviť a my čakáme, pred čím budeme stáť. Keď to zistíme, využijeme to a Belenus si vyberie, čo je pre neho lepšie." vysvetloval Gaius.
"Dobrá taktika. Už sa teším na Saturnálie" povedal Marco. "Keď už hovoríme o taktike, mohli by sme sa vrátiť ku Euridiklovi a prebrať tvoju..."
"A čo tak prebrať Konzula?" prerušil Marca Gaius.
Marco vyzeral byť zaskočený. Chvíľu potichu pozoroval svojho priateľa. "Konzula? Konzula Falca?" spýtal sa napokon.
"Áno, Konzul Quintus Pompeius Falco, keď chceš celé meno. Mohli by sme... veď vieš, trocha si polepšiť."
"Polepšiť v čom?"
"V spoločnosti."
"Ty si lanista a ja senátor."
"Áno a ja som BUDÚCI senátor. Získaním Konzula na našu stranu si len prilepšíme."
"To áno ale..."
"Ale čo? Konzul má armádu a moc nad celou Britániou. Takú podporu budeme potrebovať"
"Gaius, ten muž, nevieš čoho je schopný."
"Veď práve preto ho chcem na svojej strane."
"Áno to je samozrejmé ale... proste on nie je typ, ktorý sa zaoberá ľuďmi tvojho terajšieho postavenia."
To sa Gaiuovi nepáčilo. "Môjho terajšieho postavenia?"
"Áno. Bolo by lepšie získať si ho po tom ako sa staneš senátorom. Vtedy ťa bude počúvať."
"Kým sa stanem senátorom ubehne ešte mnoho času a ja nechcem čakať."
"Gaius, Konzul Falco ľudí, ktorí ho otravujú trestá. Nevidel si ho? Ide z neho strach."
'Takže som nebol sám, ktorý mal pri ňom husiu kožu.'"A čo? Bojíš sa? Si senátor, nič ti neurobí."
"Čudoval by si sa akú má moc."
"Presne o ňu mi ide."...