Intr-o zi, m-am gandit sa o sun pe bunica mea draga. Nu mai vorbisem cu ea de la acea intamplare cu barbatul tatuat. Asa ca am pus mana pe telefon si am sunat-o. O sun odata, de doua ori, de trei ori..Nimic. Imi faceam tot feluri de ganduri, ma gandeam ca a avut si ea aceeasi soarta ca si parintii mei. L-am sunat pe Steve, i-am dat adresa si l-am trimis sa vada ce se intampla cu bunica.
Nu am foarte multe amintiri despre ea, deoarece in copilarie nu statea aproape de noi.Locuia in alt oras impreuna cu bunicul meu. A avut 2 copii. Unul a murit de cancer,iar celalalt impuscat in cap..Ma mir cum nu a innebunit de la atata durere. Despre bunicul meu nu stiu mai nimic deoarece au divortat cand ma nascusem eu..De curand se mutase in casa unde am stat dupa ce au murit parintii mei, m-am inteles foarte bine cu ea,dar nu pot spune ca am ajuns sa o iubesc chiar asa mult. Adica, chiar daca e bunica mea,consider ca n-am petrecut suficient timp cu ea ca sa o iubesc cu adevarat.
- Steve, imi era dor de glasul tau.
-Ironica ca intotdeauna.
-Ai spus ceva Steve?
-Nu, sefa. Acum, am fost la bunica dumneavoastra si nu era nimeni.
-Ai intrat si in casa banuiesc.
-..Pai..Nu..Adica nu mi-am permis.
-Doamne, da-mi rabdare. Cat de idiot sa fii sa te duci pana acolo si sa nu intri in casa? MAI DU-TE ODATA SI INTRA SI IN CASA. Am spus eu pe un ton ridicat.
-Va sun cand termin de controlat casa.
Asa, dupa cum spuneam nu am relatii chiar asa bune cu bunica mea,dar asta nu inseamna ca nu tin la ea. Peste vreo 3 ore, ma suna iar Steve si imi zice ca a controlat toata casa si ca nu a gasit-o pe bunica. L-am intrebat daca hainele erau in dulap si mi-a zis ca da. Ma gandeam la faptul ca a patit ceva. Acum nu puteam sa ma ocup de cautarea ei din cauza ca aveam de organizat si o petrecere in care sa anunt toata mafia ca am ramas eu in locul lui Dean. Simplu nu?
Agenda lui Dean chiar imi era de folos, am luat toate numele si adresele din agenda si am trimis invitatii la toata lumea. Dupa am dat cateva telefoane, am inchiriat un restaurant de lux, mi-am cumparat rochie si toate astea le-am facut in 2 zile. Urmeaza si ziua cea mare, in sfarsit. Chiar o asteptam, asa ca m-am bagat la somn ca sa fiu odihnita pentru petrecere.
La 06:00 ma suna Dave. M-a trezit la 6 dimineata doar ca sa ma intrebe daca am nevoie de ceva, a fost un gest dragut,dar serios? la 6 dimineata? Nu putea si el sa sune pe la 09:00 sau 10:00.. Dupa telefonul primit, nu m-a luat somnul inapoi, asa ca Lilith mi-a pregatit micul dejun si dupa am plecat la salon ca sa ma pregatesc pentru diseara. Acolo m-am intalnit cu sotia domnului William, sotia domnului Stilinski si sotia domnului Hale, pe scurt Amber, Davina si Rebekah. Erau asa fitoase si pana la urma veneau la petrecerea mea asa ca nu intelegeam de ce atatea fite.
-Buna ziua, doamnelor!
-Buna ziua, doamna Winchester! Ati venit sa va aranjati pentru petrecerea de diseara?
-Da, doar e petrecerea mea, trebuie sa arat bine,nu? Ma bucur ca ne-am intalnit.
Am terminat cu salonul pe la ora 15:00 iar la ora 19:00 incepea petrecerea asa ca am venit acasa m-am imbracat, a trecut timpul repede si pe la 18:00 m-am dus la restaurant. Sincer, eram putin uimita de restaurant..adica totul era asa elegant. Era o sala imensa, cu scaune din piele alba, mesele erau de sticla cu un ornament frumos in jumate ce sa mai...O imagine perfecta. Iar eu, eram imbracata intr-o rochie neagra pana in pamant, cu niste pantofi cu toc de 15 cm. Sa incepem seara!
Invitatii au inceput sa vina, muzica clasica oferea o atmosfera placuta, iar eu eram toata un zambet. Totii erau prezenti, inafara de Dave si Steve. Netrebnicii astia doi nu sunt in stare de nimic. Daca nu apar in 5 minute jur ca o sa ii omor. Nici bine n-am terminat de spus asta ca au venit.Acum ca toata lumea era prezenta,trebuia sa tin un toast.
-Putina atentie,va rog! Ma bucur ca ati venit la petrecerea mea..Stiu ca Dean a trecut in lumea celor drepti de curand, dar asta si-ar fi dorit el. Sa raman in locul lui si sa fac un anunt important. Pe unii dintre dumneavoastra am avut ocazia sa va cunosc, iar pe altii nu. V-am invitat aici in aceasta seara minunata, sa va anunt ca am preluat conducerea de la Dean..Si da. Stiti la ce ma refer, asa ca atunci cand vreti sa discutam despre ceva sau poate doriti sa fim parteneri intr-o afacere, sunt aici ca sa discutam. Si acum zic, sa continue petrecerea. Simtiti-va bine!
M-am dus si am inceput sa stau cu invitatii, cand dintr-o data Dave imi aduce un bilet.
-De la cine e?
-Nu stiu, un barbat mi-a spus sa va dau biletul asta.
Pe bilet scria :
Kate, te astept in 10 minute la coltul restaurantului. Daca nu vii, voi intra si iti voi strica petrecerea.
Ce m-am gandit eu: Ma duc, dar il iau si pe Steve cu mine. Nu de alta,dar el e mai muschiulos ca Dave. Am fost exact la coltul restaurantului la ora la care mi-a zis-o persoana respectiva. Astept, astept si tot astept...Si nu mai vine nimeni.. Cand dintr-o data o zaresc pe bunica mea cu un pistol in mana indreptat spre mine.
-Ce ai de gand sa faci cu ala, mamaie? Vrei sa ma omori cumva?
-Pai prima data vreau sa dam cartile pe fata si dupaia sa te omor.
-In primul rand, am crezut ca tii la mine,doar sunt nepoata ta. Si in al doilea rand, de unde mama dracu ai facut rost de un pistol? Ai 70 de ani femeie.
- Eu nu te-am iubit niciodata Kate, te-am luat la mine ca sa te tin sub observatie. Nu credeam ca ai curaj sa ajungi pana aici..Stiu cine ti-a omorat parintii,dar nu iti voi spune niciodata. Vreau sa te chinui cu gandul ca nu stii cine sunt criminalii parintilor tai.
- Babo, ai innebunit? Stii cine ti-a omorat copilul,iar tu nu ai de gand sa faci nimic?
-Da..Din cauza ca nu-mi iubeam copilul, de ce crezi ca am stat asa putin in preajma voastra?
Si atunci nebuna voia sa ma impuste,dar Steve i-a luat-o inainte. Intr-un fel ma bucur ca a murit baba, dar intr-un fel sunt nervoasa pentru ca iar nu am aflat nimic despre acei criminali.
CITEȘTI
Viata printre traficanti
ActionO fata normala, cu parintii muncitori a ajuns o traficanta in serie dupa ce si-a gasit parintii morti in sufrageria casei lor. Credeti ca va depasi acest moment dureros din viata ei? Credeti ca va razbuna moartea parintilor?