Decand stau la bunica, tot fac cercetari si caut nenorocitul care mi-a omorat parintii.
*Cu doua zile in urma*
- Bunico, stii.. Mereu ma intreb.. De ce firma tatei a dat faliment dintr-o data.. adica totul mergea bine si deodata ne trezim ca nu mai avem nimic?
-Draga mea...am auzit ca tatal tau a fost bagat in treburi "murdare" din cate am vorbit eu cu mama ta inainte sa moara, tatal tau imprumutase niste bani de la un mafiot.
-Bunico,nu are cum... Mama nu stia nimic de faliment.. Toti am aflat ce se intampla atunci la acel restaurant.. De unde ar fi stiut ea de bani si de imprumutul acela?
- Da, mama ta nu stia de faliment,dar stia de banii imprumutati. Tatal tau nu a mai returnat banii mafiotului... Iar eu cred ca daia parintii tai au murit.
-Si.. Acum imi spui? De ce nu ai spus asta politiei? Il prindeau pe nenorocit si se termina tot.
-Kate, aveai 17 ani... Cum sa iti povestesc toate astea? Daca spuneam politiei poate ca nici eu nu mai traiam acum.
Si asta a fost discutia de acum doua zile ,din care am aflat multe lucruri pe care nu le stiam.
-Katee! Du-te pana la supermarket si cumpara tot ce scrie pe lista asta. Sa nu uiti nimic. Vreau sa fac o prajitura gustoasa.
-Ok. Da-mi lista si ma duc.*Intre timp bunica a venit cu lista si am iesit pe usa*.
Jessy, prietena mea cea mai buna, ma abandonase. Cum a aflat de parintii mei.. S-a gandit ca sunt o fata cu multe probleme si ca nu are ce sa mai discute cu mine. Asa ca acum nu mai am niciun prieten si ma voi duce singura la magazin.
Cand am ajuns la supermarket am cumparat tot ce era scris pe lista,dar am observat ca un tip imbracat intr-un trening negru ma urmarea. Purta pe cap o gluga si nu reuseam sa ii vad fața,dar i-am retinut tatuajul pe care il avea pe mana dreapta cu un scris in chineza.
Imi ziceam " Kate, nu fi speriata, nu te urmareste. Este si el la cumparaturi ca oricare om" . Am iesit din supermarket si am observat ca vine dupa mine, am grabit pasul, grabea si el pasul...Si pana la urma am ajuns acasa la bunica. Am incuiat usa si priveam pe fereastra.. Era clar ca astepta sa ies din nou din casa ca sa ma atace sau sa ma rapeasca.
-Bunico, il vezi pe tipul ala ciudat de acolo?
- Da, ce este cu el?
- Ma urmareste decand am plecat la supermarket... Si acum da tarcoale pe aici.
-Kate, nu-l baga in seama. Te rog nu face nimic,nu suna la politie. Este ciudat ca avem iar probleme dupa atatia ani.
-Bunico, am o idee!
In capitolul urmator veti vedea ideea stralucita a lui Kate.
CITEȘTI
Viata printre traficanti
AksiO fata normala, cu parintii muncitori a ajuns o traficanta in serie dupa ce si-a gasit parintii morti in sufrageria casei lor. Credeti ca va depasi acest moment dureros din viata ei? Credeti ca va razbuna moartea parintilor?