Sfarsitul lui Dean, un inceput pentru Kate

226 22 4
                                    

         -Kate, ce cauti prin buzunarele mele? Intreba el cu un ton rastit.

         - Dean...Pai eu...Nu cautam in buzunarele tale, cand ti-ai pus costumul au picat cheile astea si acum le-am vazut, voiam doar sa ti le pun inapoi. Oricum lasa cheile...Putem face lucruri mult mai interesante.

       -Kate, ma surprinzi! Draga mea, stii ca te iubesc si chiar asteptam sa vina si acest moment.

     In momentul ala, a venit la mine, m-a luat in brate si a inceput sa ma sarute pe gat, sa ma pipaie si devenea din ce in ce mai salbatic. M-a aruncat in pat, si-a dat capodul jos si a inceput sa ma dezbrace. A fost cel mai scarbos moment din toata viata mea, jur ca in momentul ala voiam sa mor. In fine, dupa ce am facut sex, el a adormit, mi-am luat ceva pe mine si i-am luat cheia. M-am dus si am descuiat usa biroului.  Nu stiam unde sa caut mai intai, adica erau o gramada de dulapuri.

       M-am pus la birou si am inceput sa cotrobai pe acolo..Nu gasisem nimic in neregula,dar era un  sertar incuiat..asa ca am incercat sa il deschis cu o agrafa. De unde aveam agrafa? Nu conteaza. Acolo erau un teanc de acte, le-am scos si am inceput sa citesc. Nu-mi venea sa cred ce vedeam. Transporturi de arme si droguri, milioane de euro castiga acest barbat. 

   -KATE!!! CE DRACU CAUTI AICI? AU CAZUT CHEILE PE JOS ZICI? CE PROST SUNT! CUM DE NU MI-AM DAT SEAMA DE CEEA CE VOIAI SA FACI?!

   -Poate pentru ca esti prost. Credeai ca sunt fraiera? Ca nu mi-am dat seama ca ascunzi ceva? Acum am vazut ce afaceri ai. Idiotule! 

     A venit, mi-a dat o palma si m-a dat afara din birou. A ramas acolo toata noaptea,iar a doua zi a plecat devreme la firma. Asa ca m-am dus sa ma intalnesc cu Brian. Cand l-am vazut, l-am strans in brate si nu mai voiam sa ii dau drumul. Cand sunt cu el, uit de toate problemele si nu mai sunt trista.

    -Kate! Mi-a fost foarte dor de tine. Ce-ai mai facut? Ti-a facut ceva Dean?

    -Pai...Inafara de faptul ca m-a violat si ca mi-a dat o palma, nimic. 

   -CE?! O sa-l omor pe nenorocit. 

  -Calmeza-te...A fost vina mea...Faza cu violul oricum urma sa se intample,iar palma..Nu mai conteaza. Am aflat, mai bine zis mi-am confirmat ca se ocupa cu trafic de arme si droguri. Acum e foarte simplu. O sa ma duc la petreceri cu el,o sa fac cunostinta cu prietenii lui  si o sa ajung si la cel care mi-a omorat familia.

   -Sa ai grija! Si fereste-te de el, te rog.

  Intre timp, apare Dean super nervos. 

 -Kate, ce cauti cu Brian? 

-Pai..vorbeam si noi ca nu ne-am mai vazut de mult.

-Nu ai voie sa vorbesti cu el..Si oricum nu-l suport..Asa ca..Bye bye Brian. 

   L-a impuscat in cap pe Brian. A cazut. O balta de sange il inconjura. Am fugit spre el plangand si tipand: 

-BRIAN! BRIAN! BRIAN, TREZESTE-TE! IUBITULE, TE ROG! TREZESTE-TE! Te iubeesc....* Plangeam foarte rau* 

 Au trecut 2 zile de la aceasta tragedie.Asa ca m-am decis ce voi face cu Dean. Am fost sa cumpar niste otrava..Ma gandeam ca daca il omor o sa ajung ca acei criminali care mi-au ucis parintii..Dar am ajuns aici sa ma razbun,iar Dean ma cam incurca.Acum trebuia sa-l razbun si pe Brian. Am pus otrava in sampanie si i-am dat paharul.

 -Pentru noi, Kate!

 -Pentru noi, Dean! 

  In mai putin de 10 minute, a cazut jos. Nu mai avea aer, se uita la mine si tot repeta: Nenorocito, nenorocito. 

 -Dean, spune-mi te rog. Ce simti cand mori? Asa a simtit si Brian? Stai. Brian a murit repede, in schimb tu, idiotule, o sa mori in chinuri. O sa stai asa vreo 15 minute. Si ghici ce? Nu te salveaza nimeni pentru ca am  dat liber la toti angajatii. O sa ma asez pe scaun si o sa ma distrez vazandu-te cum mori.

-Stiu cine ti-a omorat parintii! 

-Si tocmai acum imi zici asta? SPUNE ODATA CINE E.

-O sa iau secretul asta cu mine in mormant, nenorocito! 

 Asa ca Dean, a murit cu un zambet malefic pe buze, iar eu am ramas socata pentru ca am omorat singura persoana care stia adevarul.

Viata printre traficantiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum