Desi bunica mea a vrut sa ma omoare, la petrecere m-am simtit bine.. am baut sampanie ,am discutat cu multi oameni de afaceri si bineinteles am atras milioane de priviri cu frumusetea mea. Petrecerea a trecut,iar acum stau in pat si ma gandesc ce voi face azi. M-as ocupa de munca pe care ar trebui sa o fac la birou: acte,contrate,documente de semnat...dar imi este foarte sila. Ma gandeam sa ii sun pe Steve si pe Dave,dar si ei au deja treburile lor cu armele si toaate celelalte lucruri.
Asa ca azi o sa am o zi libera si ma voi duce la shopping pentru ca bani am cu gramada si ar trebui sa imi angajez si un bodyguard pentru protectia mea, insa nu imi place sa stau cu o gorila dupa mine 24 din 24.-Lilith!!! Vezi ca plec la cumparaturi cred ca ma intorc diseara, daca intreaba cineva de mine ii zici ca am plecat cu treaba.
- Am inteles. Sa aveti o zi buna!-Multumesc!
M-am urcat in masina si am plecat la mall. Am intrat prin toate magazinele si mi-am luat cate ceva de la Zara, H&M, Bershka, Puma etc.. Dar nu stiam ca azi imi voi gasi adevarata dragoste. Merg eu prin mall si ma holbez la un ceas de aur..Dupa cum am spus am o gramada de bani, asa ca am intrat si l-am cumparat. Dar cand am iesit am intrat intr-un baiat sau mai bine zis el a intrat in mine. Nu stiu,dar cert este ca ne-am lovit unul de altul,iar pungile mele de cumparaturi erau imprastiate pe jos.
-Doamne, scuza-ma! Ce neatenta sunt. Imi pare foarte rau! I-am zis asta fara sa ma uit la el si ma aplecasem sa-mi strang pungile.
-Nu! Tu sa ma scuzi pe mine..Eram cu ochii in telefon si nu am fost atent pe unde merg. Stai sa te ajut.
Dumnezeule, cand am ridicat capul si am vazut cum arata.. mai ca era sa ma adune si pe mine odata cu pungile. Era un baiat inalt, brunet, binefacut, pensat frumos, fata lui era neteda,frumoasa fara cosuri si alte chestii pe care le au baietii pe fata..era un baiat bland, adica asta vedeam eu pe fata lui..blandete.. A fost dragoste la prima vedere. Cel putin din partea mea..
- Multumesc pentru ajutor....
- Christian. Pe tine cum te cheama?
-Kate..Numele meu este Kate.
- Kate, vrei sa iesim la o cafea? Asa imi cer iertare pentru faptul ca am fost neatent.
-Ok atunci sa mergem!
Eu eram in al 9-lea cer, adica sincer ma holbam la el incontinuu si tot nu ma saturam..Pana cand am ajuns la cafenea si am inceput sa ne cunoastem.
-Christian, cu ce te ocupi?
-Sunt instructor de fitness..Din asta imi castig banii. Tu?
-Eu..Pai eu..Eu am fost casatorita,dar sotul meu a decedat asa ca am ramas vaduva si ma ocup de afacerile pe care le avea Dean..Asa il chema.
-Imi pare foarte rau. Condoleante!
-Mda..Si esti singur, casatorit sau ai prietena? Era ciudat ca ii puneam atatea intrebari,dar eram foarte curioasa sa vad daca acest baiat chipes este singur..pana cand..
-Da, sunt intr-o relatie de 3 ani cu Stefania..Ne iubim foarte mult si la anul ne gandeam sa facem nunta.
-Ce frumos... Pai.. ma bucur ca ne-am cunoscut. Eu trebuie sa plec dar iti las numarul meu de telefon in caz ca poate vrei sa mai vorbim sau sa mai iesim la o cafea.
L-am pupat pe obraz, mi-am luat lucrurile si am plecat..Eram foarte suparata din cauza STEFANIEI..Adica pe bune acum, merg in oras intalnesc un baiat super de treaba si foaaarte frumos cand vorbesc cu el aflu ca are iubita..Inima mea a fost facuta bucati. Dar ce mai conteaza? Oricum pe mine nu m-a iubit nimeni niciodata si ar trebui sa ma obisnuiesc cu lucrul acesta.
-Lilith! Am venit. Pregateste masa ca mor de foame. Apoi mi-am asezat hainele pe care le-am cumparat,in dressing si m-am pus in pat..Tot ce faceam era sa ma gandesc la Christian..Pana cand m-a anuntat Lilith ca e gata masa si am coborat sa mananc...Apoi, iar am urcat sus, mi-am facut un dus si am incercat sa dorm..dar nu puteam..pur si simplu gandul meu era la el, dar intr-un final pe la 02:30 m-a luat somnul.
Dimineata, pe la 10, ma suna Steve ca trebuie sa faca transportul de arme si ca trebuie sa semnez nu stiu ce contract ca sa treaca marfa pe nu stiu unde..Eram prea adormita ca sa fiu atenta..
- Steve, adu contractul pe la ora 12 sa ti-l semnez si dupa pleci si ma lasi dracu pentru ca am o dispozitie proasta si s-ar putea sa te trezesti cu un glont in cap.
- Buna dimineata si dumneavoastra! Am inteles...
Am luat micul dejun, m-am imbracat si am intrat in birou..Am zis sa ma apuc de treaba, acum ori niciodata. Asa ca am inceput sa ma uit prin toate actele alea si sa citesc toate contractele care erau prin biroul ala cand ,deodata, bineinteles cine credeti ca ma deranja?
- STEVE! Ce repede ai ajuns. Acum da-mi ala si pleaca.
- Daca doriti va pot ajuta cu aceste hartii si sa stiti ca contractele alea sunt mai vechi si trebuiesc pastrate..
- Ti-am semnat asta. Acum cara-te si lasa-ma ca nu ma inveti tu pe mine cum sa imi fac treaba si sa stii ca ma descurc destul de bine. ACUM PLEACA DRACU DE AICI SI INCHIDE USA DUPA TINE!
M-am pus inapoi pe treaba si cand am terminat de facut tot, adica de semnat, de sortat acte si de facut ordine pe birou imi suna telefonul. Ma gandeam ca e vreun client care nu e multumit de transport sau chestii de genu, dar nu. Cand ma uit, era CHRISTIAN.
-Christian, ce surpriza placuta!
-Kate, vreau sa ne vedem urgent...Simt nevoia sa vorbesc cu cineva si nu am cu cine.
-Desigur. Unde ne vedem?
-Tot acolo la cafenea.
- Ok, voi fii acolo in maxim 20 de minute. M-am imbracat repede, mi-am luat banii,telefonul si cheile de la masina si am plecat. Ma tot gandeam la lucruri rele. Prima data ma gandeam ca a patit ceva,dar apoi mi-am dat seama ca nu are cum pentru ca altfel nu ma mai suna, apoi m-am gandit ca s-a intamplat ceva cu Stefania, iubita lui. Si sincera sa fiu,chiar voiam asta...Cum am ajuns acolo,l-am zarit la masa, singur si se vedea ca era trist. M-am asezat langa el, l-am pupat pe obraz si am inceput sa discutam..
-Spune, ce s-a intamplat? M-am speriat cand m-ai sunat, am crezut ca ti s-a intamplat ceva.
-Oh..Kate...Stefania, iubita mea..am prins-o cand se saruta cu Lucien, cel mai bun prieten al meu. Nu am cuvinte sa descriu ce simt, ma arde pe inauntru acest sentiment de tristete. Aveam asa mare incredere in ea si eram de 3 ani impreuna..3 ani in care am impartit si bune si rele...
-Linisteste-te! Nu stie ce a pierdut. O sa mai gasesti fete, sunt foarte multe fete singure. Si tu esti foarte frumos deci nu iti face probleme..o luna sau doua si dupa iti vor trece aceste sentimente pentru ea..
Dumnezeule, imi venea sa il sarut si sa nu ii mai dau drumul niciodata...Dar doar l-am imbratisat strans ca sa simta ca e cineva acolo pentru el.. Dar, dintr-o data ceva s-a intamplat.
CITEȘTI
Viata printre traficanti
ActionO fata normala, cu parintii muncitori a ajuns o traficanta in serie dupa ce si-a gasit parintii morti in sufrageria casei lor. Credeti ca va depasi acest moment dureros din viata ei? Credeti ca va razbuna moartea parintilor?