Noapte alba

95 7 1
                                    


            S-a intamplat ca m-a sarutat. Asa,dintr-o data.... m-a sarutat. Nu-mi venea sa cred, bineinteles ca i-am raspuns la sarut si ne-am sarutat vreo 2-3 minute incontinuu.
  

     -Christian,asta a fost...wow.....nu stiu ce sa mai zic,m-ai lasat fara cuvinte...

     -Sper ca nu te-a deranjat gestul meu,Kate...Dar,din prima zi de cand te-am vazut,am simtit ceva. Si am incercat sa ascund si sa neg si sa nu se observe ca imi place de tine,dar nu am mai putut. Si sincer, ma bucur ca fosta mea iubita m-a inselat.
   

   Eu deja eram transpirata,nu mai puteam de emotii,nu stiam ce sa ii mai zic,daca era dupa mine il luam la mine acasa,dar chiar nu imi gaseam cuvintele si jur ca asta nu mi s-a intamplat niciodata.

 -Nu,nu m-a deranjat gestul tau,din contra,mi-a placut...Stii...si eu te plac din prima clipa din care te-am vazut.Dar ma gandeam ca e imposibil sa avem o relatie deoarece tu urmai sa te casatoresti si na...

-Cat ma bucur sa aud asta! Stii...ma intrebam...Vrei sa fii iubita mea? Sa incepem o relatie si vedem pe parcurs ce se va intampla.

Am sarit la el in brate si l-am sarutat. Dar...cum eu niciodata nu am parte de momente fericite,trebuia sa se intample ceva rau. In momentul ala,cand ne imbratisam am primit un telefon,era o persoana necunoscuta si mi-a spus sa ies afara cu tot cu Christian. Exact asta am facut,cand am iesit,4 barbati mascati ne baga intr-o duba...
     Ma trezesc pe un scaun,legata si de maini si de picioare. Cineva imi toarna o galeata de apa rece in cap si imi spune: 

 -Ce faci frumoaso? Credeai ca daca ai scapat de Dean,poti sa iesi cu ce barbati vrei tu? Criminalo

 - Unu la mana, nu fac bine, doi la mana nu am scapat de el,trei la mana nu sunt criminala. Si in plus,cine mama dracu esti tu sa imi zici mie cu cine sa ies sau cu cine sa nu ies?

-Nu stiu daca Dean ti-a zis,dar are un frate. Si acela sunt eu! 

-Asa si? De ce nu ai fost la inmormantare? De ce nu ai aparut in peisaj cand a murit?

-Pentru ca nu voiam sa aflii ca are un frate, pentru ca mi-am dat seama ca tu l-ai omorat,asta ai cautat la el,bani,avere! Esti o zdreanta, nu meriti nimic,toti banii aia trebuiau sa imi revina mie! Pentru ca eu am fost mereu alaturi de el si mereu l-am ajutat in afaceri,de cand ai aparut tu,numai nenorociri s-au intamplat! Asa ca in seara asta,vreau sa te torturez si pe tine si pe iubitelul tau. Dar mai mult pe tine,pentru ca pentru el,am alte planuri.

-Vezi dracu cum vorbesti,zdreanta e ma-ta. L-am pus eu pe Dean sa-si puna toata averea pe numele meu? Nu. Asa ca e fix problema ta ca ai ramas cu mana in cur si nu te-ai ales cu nimic. Banii aia sunt ai mei acum si fac ce vreau eu cu ei,iar de tortura ce sa zic, bafta. Sunt rezistenta la durere,dar de Christian nu te atingi.

     Trecusera vreo 4 ore si eu nu stiam unde e Christian...eram doar eu,intr-o incapere intunecoasa,cu cateva beculete.Se deschide o usa. Doi barbati il aduc pe Christian si il leaga de scaun si il pune in fata mea, ca sa vada cum sunt torturata.

 -Kate,sa inceapa distractia zic! 

 -AHHHHHHHH! Scoase cutitul si-mi face o zgarietura adanca pe mana...apoi alta pe picior...apoi,alta pe burta.

 -OPRESTE-TE TE IMPLOOOOOR !ITI DAM BANII, ITI DAM ORICE NUMAI LAS-O IN PACE! Striga Christian disperat. Simteam cum sangele mi se scurge pe picioare lent....cred ca si lesinasem de vreo 2 ori..pentru ca toata chestia cu cutitul si taieturile a durat vreo 2 ore.

 Dupa 3 ore

- Si..Ia spune Kate. Mai poti? Am altceva pregatit pentru tine,si asta cred ca o sa iti placa la nebunie.

-Din partea ta ma astept la orice nenorocitule, hai baga. Arata cat de barbat esti!

   Si scoate un pistol,apoi ma da jos de pe scaun si ma baga cu capul intr-o galeata cu apa rece. Sincer, am crezut ca acolo voi muri..Parca simteam cum  se scurge viata din mine atunci cand ramaneam fara aer...

 Dupa o ora

-Mai poti? 

-Nnn...nnuu..nu. Jur ca nu mai puteam sa vorbesc,eram extrem de slabita,nu-mi mai simteam corpul, respiram foarte greu...Cand,dintr-o data, Christian imi face semn ca se poate elibera de pe scaun. Nu cred ca am mentionat,dar in camera eram doar eu,fratele lui Dean si Christian. 

-Hhaai, neno...nenorocitule...uita-te la mm..mine! 

   Mi-a dat o palma peste fata,am crezut ca mi-a mutat maxilarul. Din fericire,Christian a reusit sa scape si i-a dat un pumn in ceafa nenorocitului,m-a dezlegat si pe mine,apoi l-a legat pe ala si l-a lasat pe scaun. 

-Christian,da-mi pistolul!

-Dar....

-Christian,am zis sa-mi dai pistolul! 

   Si bineinteles ca au intrat gorilele pe usa si se indreptau spre noi.

-DA-MI PISTOLUL ALA NENOROCIT ACUM! 

-Prinde-l! 

  Asa ca am omorat gorilele....si daca va intrebati cum o fata a omorat 4 barbati...sincer nici eu nu stiu cum am reusit sa ma misc asa repede..La fiecare le-am tras un glont in cap..si ultimul a fost...bineinteles,fratele lui Dean. Eram epuizata si din aceasta cauza am cazut la pamant. Christian m-a luat in brate si m-a scos afara de acolo. Imi punea tot felul de intrebari stupide de genul: Ce treaba ai tu cu astfel de oameni? Sotul tau a fost un traficant? De ce voia asta sa se razbune pe tine? Tu ti-ai omorat sotul? 

-Christian,opreste-te din a pune intrebari! Abia mai pot vorbi,iti promit ca atunci cand ma fac bine iti voi raspunde la toate intrebarile! Acum te rog,du-ma la un spital ca nu mai pot!

     Si am ajuns la spital dimineata pe la 6-7, a venit politia,a luat declaratii...dar oricum le-am spus ca nu stiam cine e...nu le-am vazut fata..Asa ca au plecat si dusi au fost! Acum trebuie sa o sun pe Lilith sa ii zic ca intarzi si ca sunt bine,si trebuie sa ma gandesc ce explicatii ii voi da lui Christian cand va intra in salon. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata printre traficantiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum