37: Trilling

202 10 0
                                    

Nina Sterre Luven (Sharna) POV

Ik zit nog na te trillen van wat er net is gebeurt. Ik zal het jullie vertellen:

Mark, Tony, Witney en ik zaten heerlijk aan ons eten toen er plots een knal klonk. Overal was er geschreeuw van mensen. En plots zagen we iemand neergeschoten op de grond liggen. Tony liep naar diegene toen er plots nog een schot klonk. Ik keek naar Tony. Hij lag daar grijpend naar zijn schouder. Hij was gewond door ons waarschijnlijk. Ik keek naar wie er had geschoten. Daar stond hij dan. Vincent van Zijnderdam. De jongeman die alle prinsen en prinsessen op zijn hand wil hebben. Hij wil graag een groot rijk. En dat kan pas als hij met de prinses van het grootste rijk van dit land trouwt. Eerst was Mark in gevaar, omdat hij op zijn vierde al in gevaar. Toen is hij een lange tijd in een pleeggezin geweest. Toen Witney en nu ik. Als Vincent er niet was dan was ik nu gelukkig met Liam. Maar back naar het moment dat ik Vincent zag. Hij had Tony, een van mijn beste vrienden, neergeschoten. "Tony!" roept Mark. "EEN STAP DICHTER BIJ PRINS, EN JOU VRIEND LEEFT NIET MEER!" roept Vincent. "Vincent ik geef me over! Ik, prins van het rijk van Domino, geef me over. Neem mijn rijk, maar niet mijn geliefde" spreekt Mark dapper. Ik snap hem niet maar het kan me niet schelen. "Zo dat is een, en jij Prinses?" vraagt Vincent. Witney zucht. "Als mijn geliefde zich naar u toekeert, zal ik hem volgen. Als dit het lot is dat ik moet betreden dan doe ik wat het lot tegen mij zegt" zegt Witney. Nu snap ik haar. Zij en Mark zijn een stel maar waarom keren ze zich naar Vincent toe? Doen ze dat om Tony te beschermen? Ik vraag me van alles af.

Nu zijn ze dus weg. Vincent vroeg niks aan mij. Hij leek mij niet te herkennen. Maar Witney en Mark wel. Wat moet ik nu doen. "Sharna?" vraagt een dokter aan me. Nadat Mark en Witney met Vincent mee zijn gegaan, heeft iemand de ambulance gebeld. "Tony is okay en we brengen hem nu naar de uitslaapkamer. U kunt er zo bij" zegt de dokter. Ik zucht opgelucht.

Een paar uur later:

Tony is onder tussen ontwaakt. "Sharna, wat was dat?" vraagt Tony. " Wat waar heb je het over?" vraag ik. "Sharna, je weet het best. In dat restaurant!" zegt Tony. "Tony als ik je het vertel dan zijn we in gevaar" zeg ik. "Sharna, ik wil dat je eerlijk tegen mij bent en mij dus verteld dan kan ik je helpen om Witney en Mark terug te halen" zegt Tony. "Tony ik ga je nu wat vertellen en je zult mij waarschijnlijk niet geloven" zeg ik.

High School PrincessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu