28; I've done something

339 16 1
                                    

Liam James Payne POV

Ik zit bij Niall op de bank. "Liam wat heb je nou precies gedaan" vraagt hij. "Ik weet het niet! Ik was boos en toen...." zeg ik. Ik voel tranen langs mijn wang naar beneden glijden. "Niall ik heb Sterre geslagen" zeg ik. Nu pas besef ik werkelijk dat ik het heb gedaan. Ik sloeg het meisje waar ik een crush op heb sinds ze de klas in kwam. "Niall wat moet ik doen!" Zeg ik. Dit moet ik goed maken. Als haar ouders dit weten. "Zeg dat je haar begrijpt. En dat je het knap vindt dat ze haar vriendin beschermt in moeilijke tijden. En bovenal zeg je sorry" zegt Niall. "Thanks man, je ent mijn beste vriend" zeg ik. We geven elkaar een bro hug. "Ik moet gaan Niall, dan kan ik gelijk sorry zeggen" zeg ik. "GO Liam" moedigt Niall me aan. Ik race er vandoor op naar Sterre . Ik moet het goed maken. Ik moet Sterre vertellen dat ik van haar hou.

-------------------------------------------
[A/N]

Hoi lieve lezers,
Ik weet het. Zayn is gestopt. Maar ik ga mijn mening daar nu even niet over geven. Zayn blijft in mijn verhaal en dus ook in onze harten <3.
Ik moet even stoppen met het schrijven. Ik zal het proberen maar ik moet betere cijfers gaan halen. Sorry daar voor.
Groetjes,
KayleeKolthof, de schrijver van dit verhaal.

High School PrincessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu