Nina Sterre Luven POV
Ik loop naar beneden maar ik ben nog niet beneden en ik hoor Liam praten. "ja..... hmm...... Snap ik, ik weet dat ik dat niet mag voelen maar ik voel het gewoon, mama ze is zo leuk e volgens Harry vindt ze mij ook leuk en dan op de leuk-leuk manier" zegt Liam. Hij belt met zijn moeder. Zou dit gesprek over mij gaan? Snel ren ik de trap op. "En???" vraagt Luna. "Ik durf niet en hij was aan het bellen dus" zeg ik. "Nou!" zegt ze. "Luna, mag ik jou vragen waarom heb je het niet eerder uitgemaakt met Zayn?" Vraag ik. "Nou dat is een lang verhaal" zegt Luna. "Ik heb alle tijd" lach ik.
Luna Noa Lieve Mechelen POV
"Ik heb alle tijd" glimlacht Sterre. "Okay" zucht ik.
~Flashback~
Voor de zoveelste keer slaat Zayn me. Hij vertrekt uit m'n appartement. Het moet echt stoppen. Ik moet Liam of Niall vragen hoe ik Zayn kan helpen, maar een ding weet ik zeker uitmaken heeft geen zin. Dan wordt hij nog bozer en dan slaat hij me weer. En daar heb ik geen zin in. Misschien weet Jade, mijn beste vriendin uit Frankrijk, een idee. "Bonjour Tu parles avec Jade" klinkt er door mijn telefoon. "Heey Jade" zeg ik. "Luna!! ça va?" vraagt Jade. "Jade!!!!! S'il vous plaît, ik spreek al jaren geen frans meer" zeg ik. "Aawh dus je kent Frans niet meer?" vraagt Jade. "Nee, ik heb hem gekent maar nu moet ik je wat vragen" zeg ik. "Gaat het over die leuke jongen waarmee je verkering hebt?" vraag Jade. "Ja, het gaat om Zayn" zeg ik. "Tell me, Ging hij vreemd?!" vraagt ze gelijk. "Nee! Natuurlijk niet, maar Zayn slaat me" zeg ik. "Wow even een minuut terug. Zayn slaat je?" vraagt Jade. "Ja" zeg ik. "Maak het uit!" zegt Jade gelijk. "Nee! Dan wordt hij boos en dan slaat hij me weer" zeg ik. "kut! Niet aan gedacht, Misschien is een kliniek hier in Frankrijk de oplossing! Ik werk bij een kliniek waar ze mensen met aggresief gedrag helpen!" zegt Jade. "Jade, hoe ga ik hem daar krijgen?" vraag ik. "Niet aangedacht" zegt Jade. "En bovendien heb ik dat geld niet om een reis naar Frankrijk te betalen" zeg ik. "Misschien als iemand die hem kent hier bij onze kliniek aangifte doet kunnen wij hem bij jou weg halen" zegt Jade. "hmmm...... Ja dat zou kunnen, maar bedankt heb jij nog een leuk nieuwtje?" vraag ik. "Nope" zegt Jade. "Okay, Je t'aime" zegt Jade en ze hangt op.
~Einde Flashback~
"Jeetje jij bent slim" zegt Sterre. "I know" zeg ik. "Maar wil je dat ik Zayn aangeef daar?" vraagt Sterre. "Als je wilt" zeg ik. "Trouwens Luna, jij hebt mij nog nooit vertelt dat je zo goed Frans kan en iemand kent in Frankrijk" zegt Sterre. "Jade is mijn beste vriendin sinds onze geboorte, we zijn op dezelfde dag geboren" zeg ik. "Lache" zegt Sterre. "We vierde tot mijn vierde onze verjaardag altijd samen! Toen verhuisde we hiernaar toe, we hielden altijd contact en bij mij thuis word er nog wel eens frans gesproken" zeg ik. "Je klinkt als of er meer is waarom je het niet wilde uitmaken" zegt Sterre. "Er is nog meer" zeg ik en ik kijk naar mijn buik. "Je bedoelt" zegt Sterre. Ik knik. "En nu?" vraagt Sterre. "Geen idee, maar een abortus is geen idee. Het mag bovendien niet in mijn familie het is moord op een levend wezen" zeg ik. "Wow" zegt Sterre
JE LEEST
High School Princess
FanfictionAls je grote geheimen hebt, en die met niemand kan delen. Behalve met een persoon, dan moet je hele leven veranderd worden Stel je voor: Je bent een prinses met de naam Nina Sterre Luven. Maar eigenlijk wil je helemaal geen prinses zijn, maar een ge...