20: Hulp

535 23 1
                                    

Nina Sterre Luven POV

Ik loop naar beneden toe, daar zit Liam en Zayn zit naast hem. "Zayn, je moet hulp gaan zoeken." zeg ik. "Waar heb je het over?" Vraagt Zayn. "Je hebt Luna geslagen. "Nee, nog nooit" zegt Zayn. In zijn ogen brandt woede. "Zayn het is waar" zeg ik. "houd je bek" zeg ik. "hoezo? Waarom moet ik mijn bek dicht houden, over iets wat waar is?!" roep ik boos. "Okay het is waar en wat dan nog?!" roept Zayn. "Zayn, je hebt hulp nodig, ga die hulp zoeken!" zeg ik. "Sterre waar heb je het over? l" vraagt Liam vaag. "Zayn slaat Luna en dat doet hij al lang" zeg ik. Het is stil. Maar ook echt stil in de kamer. Vanaf boven hoor ik zacht gesnik. "Ik ga maar weer eens naar Luna" zeg ik. "Ik wil met Luna praten" zegt Zayn. "Voorlopig blijft Luna hier!" zeg ik. "Dat kan niet en dat gaat niet" zegt Liam. "Alles kan en alles gaat hier in dit huis" zeg ik.

--------------------------------------------

Hallo,

Weer upgedate, en ik ga jullie goed/slecht nieuws vertellen, omdat ik nog 3 weken naar school moet ga ik proberen zoveel mogelijk updaten maar, vanaf aankomende woensdag gaat dat moeilijk want dan heb ik toetsweek.

Maar ik zou een ding van jullie (mijn trouwe lezers willen weten) uit welke provincie komen jullie eigenlijk??

High School PrincessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu