Sams Future

200 5 0
                                    

Sam Noella Sterre Payne

Ik loop samen met mijn vader naar het altaar. Hij gaat me weg geven. Ik ben zo blij dat hij me weg geeft, maar ik mis mama. Mama wilde mijn jurk zien, ze heeft hem kunnen zien maar niet met mij er in want ik wilde hem niet aan totdat mijn jurk. Ik mis haar.

"Hierbij denken wij aan Nina Sterre Luven, zij is twee weken geleden en kan dit huwelijk niet bijwonen. Wij zullen aan haar denken in onze gedachte en zij zal altijd mee worden gedragen in het hart van Sam Noella Sterre Payne" zegt de pastoor. Ik knik. Ik mis haar

Terwijl het feestje is begonnen lopen ik en Rover het strand op. We gaan een ballon met een lichtje oplaten. Samen met papa, Witney, Mark en Sander. We laten de ballon op en kijken hem naar. Het lichtje staat voor mama. Zij is altijd een lichtje in mijn hart geweest en nu ze er niet meer is weer ik hoeveel ze voor me heeft betekent en wat ze allemaal deed. Mama ik hou van je.


Geen POV

Sander en zijn vrouw kregen een dochter genaamd: Violetta Nina Sterre Payne. Ze lijkt precies op Sander die alles van zijn ouders heeft. De ogen van zijn moeder en het haar van zijn vader.

Sam heeft een zoon genaamd Jamie James Liam Van Eraklyon. Hij lijkt op iedereen. Hij is het kind van iedereen zegt Sam. Ze houdt van hem en dat is het belangrijkste.


[A/N]

Okay volgende week komt er een nieuw verhaal genaamd:

What a Girl is!

Ik hoop dat jullie dat ook gaan lezen. Dit verhaal begint trouwens pas over twee weken.

Lots of Love

High School PrincessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu