18 ; Oooh Nee!

561 25 3
                                    

Nina Sterre Luven POV

Hier zit ik dan, weer thuis. Ik ben een klein beetje ziek. Hoofdpijn, buikpijn, mijn spieren doen pijn en ik ben misselijk . En als ik ziek ben, moest ik naar huis bellen. Iets wat ik niet ga doen. "Heb je je ouders al gebeld?" vraag Liam. Ik schud mijn hoofd. "Sterre je moet dat wel doen!" zegt Liam. "Ik heb alleen buikpijn en ik moet gelijk naar huis bellen?" vraag ik verbaast. "Sorry hoor, maar ik moet je in de gaten houden dus, maar ik ga zo trainen" zegt Liam. "Nou, je bent gemeen! Ik wil mee!" Zeg ik. "Hah, nee jij blijft hier liggen, zal ik Zayn of Niall bellen??" vraagt Liam. "Nee! ik kan wel voor mezelf zorgen" zeg ik. Maar net als Liam 10 minuten weg is, komen Luna en Zayn binnen. "Houd je bek gewoon" wordt er geroepen. "Wat ik moet mijn bek houden? jij ging niet mee" roept Luna. "Wat is er aan de hand?" vraag ik. "Bitch houd je er buiten" roept Zayn. "Zayn! Doe eens aardig" roept Luna. Dan haalt Zayn uit. "Zayn wat heb je gedaan?!" schreeuw ik. Ik ga de aanval tegen hem in. Ik vergeet alle pijn die ik had. Dan hoor ik de deur open gaan. Ik kijk omhoog het is Liam samen met Niall, Louis en Harry. Liam grijpt me gelijk bij m'n arm. "Ik spreek jou nog! Naar je kamer" sist Liam naar me.

High School PrincessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu