פרק 2 התחלה חדשה

528 37 6
                                    



ישבתי בפארק מחכה לו שיבוא,אני לגמרי מתרגשת לא הרגשתי ככה למישהו מאז לוק,מעניין איך הוא נראה,או בכלל איך קוראים לו
לפתע ראיתי בחור היה חשוך הוא התיישב על הספסל לידי כנראה לא רואה אותי אז התקדמתי אליו וקראתי לו
״סקסיבויפוראבר11?״
שאלתי ואז הוא הסתובב על הספסל.
וראיתי אותו.

-5חודשים לפני-

״קדימה ג׳ס את לא יכולה להישאר במיטה כל השנה יש לך לימודים ואת פיספסת כבר יותר משבוע״.
אמא שלי ניסתה את מזלה שוב אבל אני לא הייתי מוכנה לקום,לוק שבר לי את הלב הוא נפרד ממני ועוד בהודעה,ששאלתי איך הוא יכל לעשות לי את זה הוא אמר שזה לא עינייני ושזה בחירה שלו ושהוא לא צריך לתת לי דין וחשבון,אבל זה כואב,כנראה שהייתי בשבילו רק משחק כדי להיכנס לי לתחתון,לעזאזל שכבתי איתו.
״בבקשה ג׳סטין לפחות תאכלי נורמלי,מה אכלת בשבועיים האחרונים?״ היא צעקה לי מעבר לדלת.
״אמא אני בסדר אני עוד מאט ארד״ צעקתי לה בחזרה,למרות ששתינו ידענו שאני לא ארד.
אני מרגישה פתטית ומפגרת,סמכתי על הבחור הזה נתתי לו את הבתולים שלי והוא זרק אותי,אני צריכה להישאר חזקה,מה אם הוא צוחק עליי עכשיו על חברים שלו? אני לא אתן לו את זה אני לא אהיה המסכנה אני יותר חזקה ממנו נפשית ואני לא אתן לו לרמוס אותי ככה אני אראה לו מה זה פעם הבאה שהוא יחזור לפה.
ירדתי לסלון רואה את אמא שלי המומה ושמחה.
״שבי שבי אני אכין לך אוכל״ היא אמרה ורצה אל המטבח.
״את בסדר?״ דרו שאל אותי וזה קצת חימם לי את הלב שאכפת לו ממני ככה למרות שהוא ילד קטן.
״אני מעולה״ אמרתי לו והלכתי לשבת בשולחן מחכה לאוכל.
--
״ג׳ס אני כל כך שמחה שאת פה התגעגענו אלייך״ אלינור צעקה לי ובלה ואשלי הנהנו וחייכו אליי.
״כן,אני בסדר אני אפילו מעולה עברו שבועיים אני חושבת שזה מספיק זמן כדי להתגבר עליו״ אמרתי מנסה לדבר בקול הכי יציב שלי,לא שזה כל כך עבד עליהן כי ראיתי שהן עושות פרצוף כנראה בספק שבאמת התגברתי עליו.
״אני בסדר,אוקי!?״ אמרתי שוב קצת כועסת.
״בסדר,בסדר״ היא אמרה והלכנו כל אחת לכיתה שלה.
--
״ג׳ס את באה איתנו לקניון? אנחנו חייבות ללכת למספרה השיער צריך אותנו!״ אשלי ביקשה ממני דרך הטלפון בזמן שצפיתי בסרטים מצויירים,עכשיו קניון או סרטים מצויירים,בחירה קשה,אבל אם אני רוצה לקחת את החיים שלי בידיים אני צריכה להתחיל על החברות שלי.
״כן,אני באה תאספו אותי?״
״חצי שעה אנחנו אצלך״ היא אמרה וניתקנו.
עליתי לחדר לובשת סקיני שחור וגופיה לבנה עם סניקרס
-רדי אנחנו בחוץ-
קיבלתי הודעה ויצאתי לבחוץ.
״ג׳סטין מה קורה? את בסדר איך את?״ ישר הן התקיפו בשאלות.
״אני בסדר,באמת״ קצץ
מתיצבנת שהן לא מפסיקות.
הגענו לקניון מתקדמות לכיוון המספרה
״ג׳ס את רוצה גם לעבור על השיער שלך? או אולי לשנות אותו טיפה?״ אש שאלה אותי.
״אני לא בטוחה,אני אוהבת את החום שלי הוא יפה לא נורמלי,אבל תמיד רציתי בלונד.
״את יודעת מה,אני חושבת
שכדי לך התחלה חדשה,בגדים חדשים שיער חדש״ היא אמרה והיא צודקת כדי לי,אני צריכה להתחיל מהתחלה הכל טוב אני בסדר גמור.
״כן את צודקת״
התיישבתי על כיסא מסתובב ממול שולחן ומראה
״אז איך את רוצה שנעשה את השיער שלך?״ ספרית בת פחות מ30 מחומצנת כל כך באה אליי
״ קארה ובלונד,אבל בלונד לבן״
״אין בעיה חמודה״ היא אמרה בין העליסות מסטיק שלה והתחילה בעבודה.

We are our own destinyWhere stories live. Discover now