תגיבו למעלה מ6 תגובות ואני ממשיכה❤️
״בוקר טוב חמודה איך ישנת?״ אמא שאלה אותי שירדתי למטה אחרי לילה מלא בבכי,אני חושבת שאני רוצ להגיד לה,אני לא מסוגלת לשמיר את זה בבטן.
״אמא אני רוצה לדבר איתך על משהו״ אמרתי לה עם עיניים אדומות עומדת לפרוץ בבכי
״כמובן כמובן״ היא אמרה ומהר קמה.
״הכל בסדר״ אבא שלי שאל שהוא הרים את העיניים שלו מעל העיתון ודרו דפק לי מבט.
״כ..כן,אני רק צריכה את אמא״ הסתובבתי ועליתי אל החדר שלי שאמא שלי בעיקבותי
״מה קורה״ היא שאלה
לקח לי זמן למצוא את המילים אבל לבסוף התיישבתי על במיטה לידה הסתכלתי ל בעיניים ונשמתי עמוק
״אתמול אחרי המשחק, הלכתי עם מקס למסיבה של אנבל ו...והוא ניסה לאנוס אותי״ אמרתי ולא יכולתי להסתכל לה בעיניים,אחרי משהו כמו 2 דקות שפשוט ישבנו בשקט הרמתי את הראש רואה את אמא שלי עם דמעות,הרגשתי רע,לא הייתי צריכה לספר לה,עכשיו היא לא תתן לי לזוז,ולא כלום
״קומי״ היא פתאום אמרה בשקט.״מה?״ לא הבנתי לאן הולכים.״קדימה,אני ואת הולכות עכשיו לתחנת מהשטרה״ היא קמה התקדמה אח עבר התיק שלה ויצאה מהבית,לא נותנת לי אפשרות לערער.
קמתי לקחתי את הטלפון ורצתי אל האוטו ויצאנו אל מחוץ לבית.״את לא תלכי לבית הספר היום,אני אקבע לך פגישות עם פסיכולוג והכל יהיה בסדר,את צריכה לדעתי אני תמיד כאן בשבילך אם לא תרגישי בנוח לדבר על זה עם בן אדם מקצועי״היא הייתה רצינית ולא הורידה לשנייה את העיניים מהכביש,״תודה אמא״ הורדתי לה והמשכנו את הנסיעה בשקט
---
״אוקי אין בעיה,ויש אדות מלאה?״ השוטר שאל אותי ואת אמא שלי אחרי שהגשנו תלונה במשטרה
״כן,ליאו אברתני ״ אמרתי לשוטר ואחרי עוד כמה סידורים אחרונים יצאנו מתחנת המשטרה.
״את רוצ שופינג לשפר את מצב הרוח מהבוקר הזה?״ אמא שלי שאלה אותי עם חיוך נרגש,אני שמחה שזה לא השפיע עד בסוף,אני בשוק ואני קצת בטראומה,אבל זה יעבור,אני אדם חזק ואני לא צריכה שבגלל ילד מפגר החיים שלי יהרסו
״אוקי״ אמרתי עם חיוך עדין.
את שאר היום העברנו ביחד צוחקות פה ושם ומלא שופינג.
----
״היי ג׳ס לפה״ קלואי צעקה לי מה ד השני של בית הספר,התכוונתי ללכת אליהם עד שראיתי את ליאו.עשיתי להן סימן עם הראש לסליחה והתקדמתי אליו רואה את הפרצוף הלא מבין שלהם.
״היי״ אמרתי בשקט שהתיישבתי לידו בזמן שעישן.״היי״ הוא החזיר בשקט ולקחת עוד שאיפה,״אתה יודע שזה לא בריא כל כך ועוד בגיל שלך,אתה בקושי בן 18״ הטפתי לו,״אחד,אמא אני לא בן 18 אני בן 19 נשארתי כיתה,ושתיים את באת להטיף לי עכשיו?״. הוא היה אדיש מתמקד בסיגרה שלו,הסתכלתי עליו איך שהוא שואף את העשן,איך שהסוף של הסיגריה זוהר כל פעם שהוא לוקח שאיפה,איך שהעשן יוצא לו באיטיות מהפה ומהאף.״צודק״ אמרתי אחרי שקט ארוך,לקחתי לו את הסיגריה מהפה ושאפתי שאיפה ארוכה קצת משתעלת.״זה שאני מעשן לא אומר שגם את צריכה,עכשיו מה את רוחה,למה באת אליי גברת מעודדת״ הוא לקח בחזרה את הסיגריה ואחרי שנרגעתי מהשיעור הסתכלתי עליו.״לא יודעת,אני עדיין מודה לך על זה שהיית שם,וכדיין רוצה לדעת איך בדיוק היית שם ושמעת את מה שקרה עם כל המוסיקה״ הסתכלתי לו בעיניים,הוא הסתכל אליי בחזרה ללא מילים,כנראה מחפש את המילים הנכונות,״ראיתי אותך עולה איתו למעלה,שאת לא בדיוק הכי שמחה בעולם,חשבתי מה הולך לקרות,חדר לבד,שתיתם,מיטה,משום מה זה קצת הפריע לי,ולא התאפקתי.לא ציפיתי למצוא אותך ככה כמו שמצאתי חשבתי שאני אפרוץ את הדלת אריב איתו מכות את תצעקי תתעצבני,אבל אני אדע שהפרדתי״.
הייתי בשוק לא ציפיתי לשמוע את זה יוצא לו מהפה,ליאו בקטע שלי?
״אממ״ חיפשתי את המילים.הוא הסתכל עליי חייך חצי חיוך לקח את הדברים שלו קם והלך,המשכתי אני לשבת על הספסל בשקט מסתכלת אל מעבר לגדר,אל בית הספר היסודי שיש ממולינו,רואה את כל הילדים הקטנים משחקים בלי בעיות,מתי הספקתי לגדול למה אני לא יכולה להישאר קטנה תלוייה בהורים בכל מעשה ללא דאגות של בגדים,בנים ובעיות בכללי,זה מדהים איך שאנחנו קטנים אנחנו לא יודעים להעריך את הזמן הקצוב שיש לנו וכבר רוצים לגדול ולהיות עצמאים,אבל ברגע שאנחנו גדלים וכבר מחליטים את ההחלטות של עצמינו אנחנו מתים לחזור להיות ילדים קטנים,ששוב אמא תשכבי אותנו לישון,תכין לנו אוכל לבית הספר,לחזור ולספר לה על מה שלמדנו,ושהיא תסתכל עלינו בהערצה ויותר מידי תתלהב,כמו שרק אמא יכולה.
הצלצול נשמע ברקע ואני הבנתי שישבתי שם לבד לפחות עוד 10 דקות סתם חושבת,קמתי לוקחת את התיק שלי ונכנסת לבניין ולכיתה שלי.
-----
״אומייגד לוק המינגס אני מאוהבת בך אוףףף אפשר תמונה?״ מעריצה צעקה לעברי ואני ישר העלתי חיוך על הפנים,אני משוגע על המעריצים שלנו,הם משוגעים,מצחיקים ופשוט מדהימים.
״בטח לאב״ אמרתי והתקרבתי אליה מנשק אותה בלחי בזמן שהיא צילמה,״אני אוהבת אותך״היא אמרה לי שעב וחיבקה אותי.״איך קוראים לך?״ שאלתי אותה והיא הייתה בעננים,״ג׳סיקה,אבל אתה יכל לקרוא לי ג׳ס״ ישר החיוך קצת ירד לי,אבל לא הראתי את זה לה״מה דעתך שאני אקרא לך ג׳סי?,כי את הג׳ס שלי״ ״אומייגד כמובן שאתה יכל לקרוא לי ככה,זה מדהים אני לא יכולה אפילו לעמוד״ הסתכלתי לה על הרגליים והם רעדו,ישר הלכנו לספסל הקרוב,ותוך שנייה עוד 20 בנות קלטו אותי וישר קפצו עליי,ג׳וסף השומר ראש שההנהלה אירגנה לי קלט מהצד וישר בא לעזור לי״אני אוהב את כולכן,אבל אני חייב ללכת״ אמרתי בעצב,כי ממש רציתי להיות איתן אבל ג׳ו לא היה נותן לי על כל כך הרבה מעריצים.״אוווו,לאאאא״ הם כולם אמרו ביחד והרגשתי ממש רע עם עצמי.
----
״זה נכון,אני לא משקרת,שאמא שלי הייתה בניו יורק היא פגשה את דמי לובאטו כמה כעסתי עליה״(זה באמת קרה אמא שלי באמת פגשה את דמי).
״זה כזה פאקינג מגניב״ דיינה אמרה לי בזמן שישבנו ביחד בחדר שלה.
שבוע עבר מאז התקרית הלא נעימה עם מקס,ממש התקרבתי אל ליאו,עכשיו אני יושבת בחדר של אחותו בת ה14 ואנחנו מרכלות על הכל,היא לא מה שציפיתי מאחות של ליאו להיות,ציפיתי לפריקיות שאוהבת שחור ולהקות רוק,אבל היא חולה על ורוד,ועל להקות,ושהיא שמעה שהייתי בהופעה של וואן דיירקשן היא השתגעה כי היא לא יכלה ללכת כי אף אחד לא רצה לבוא איתה.
״היי אממ אני הולך לחצי שעה ככה,אני אחזור אחר כך להחזיר אותך סבבה?״ ליאו הציץ עם הראש אל תוך החדר,אני עדינה חייכני אחיו והוא הלך
״אז מה קורה בניכם?״ דיינה שאלה אותי עם עיניים גדולות וסקרניות
״האמת שאין לי מושג,התקרבנו,אבל יותר בקטע של ידידים״ אמרתי לה משחקת עם הבובת פרווה שיש לה על המיטה מתוך ה10.
״את יודעת שכבר יותר משבוע שהוא לא מביא בחורות לבית,פעם כך יום הוא היה מביא בחורה,הם היו...את יודעת,והיא לא הייתה בבוקר של אחרי,כנראה הוא היה מגרש אותי בלילה.
״כזה אופייני לבנים,לגרש בחורה שהרגע שכבו איתה״ אמרתי וגילגלתי עיניים למשמע מה שסיימה אמרה לי על ליאו.
״אני חושבת שאת משנה אותו״ היא אמרה לי וחזרה להתעסק בבובות שלה,בזמן שאני ישבתי והרהרתי,ליאו באמת בקטע שלי,אבל הוא ממש בקטע שלי שהוא מפסיק לשכב עם בנות אחרות,ואני רוצה את זה? אני רוצה את ליאו?.
אחרי חצי שעה ליאו חזר כמו שאמר והכין לי ולדיינה,הוא באמת לא מה שציפיתי,הוא כל כך אבהי אליה,אני מרגישה ממש קרובה אליו,גם אבא שלי היה מלא זמן מחוץ לבית,למרושת גם אמא שלו מחוץ לבית מלא
״אז במה ההורים שלכן עוסקים?״ שאלתי אחרי שהייתו באמצע האוכל מתענגים על כישורי הבישול של ליאו.
ליאו עדינה החליפו מבטים
״לא סיפרת לה?״ דיינה שאלה אותו ואני לא בנצי מה קורה?״לא סיפרת לי מה?״ לא הצלחתי לפענח את הפרצוף של ליאו.״אממ אחחמ. ההורים שלנו,הם באמריקה,ל,תמיד״ הוא אמר ואני לא הבנתי,מה זאת אומרת לתמיד?״איבדתי אותך״ ״אני ולדיינה יתומים,או יותר נכון ננטשנו,אז שהגעתי לגיל 18 אחרי שהרווחתי מספיק כסף לקחתי את דיינה ועברנו לפה,להתחיל מחדש.״הרגשתי רע עם עצמי שבכלל שאלתי על ההורים שלהן,זה היה ברור שהוא לא רצה שאדע,ואם דיינה לא הייתה פה עוד הוא היה אומר לי סיפרו כיסוי.״אני מרגישה רע ששאלתי״ אמרתי בשקט והשפלתי ראש,״לא זה בסדר,היית מגלה על זה במאוחר או מוקדם״ ליאו אמר וקם לקחת את הצלחות לכיור,אני העזור לך״ אמרתי וקמתי עוזרת לו לשטוף את הכלים.
״אתה יודע,אם היו אומרים לי שליאו אברתני העבריין של בית הספר,כזה אבהי לאחותי הקטנה,בחיים לא הייתי מנחשת שזה נכון,דחפתי אותי קצת עם הכתף מחייכת וצוחקת עליו.
״גם אם היו אומרים לי שאני אתאהב המעודדת הייתי צוחק״ הוא אמר והלב שלי פעם פי 2 מהר יותר,הסתכלתי עליו ללמעלה ובהיתי לו בשפתיים,הוא קלט את זה התקדם לעברי וכבר יכלתי להרגיש את
הבל פיו על השפתיים שלי.
״איככככככככ תקחו חדר״ דיינה אמרה פתאום,לגמרי שכחנו שהיא שם.
״אופס״ אמרנו וצחקנו.