״ אנחנו חוזרים לאוסטרליה״ מייקל צעק לאייפון של קאלום שסיפרנו את החדשות הטובות שלנו למעריצים בקיק.
״התגעגענו לבית כל כך וכולנו והחלטנו לחזור לחודשיים של הפסקה ממסע ההופעות,לעבוד על האלבום הראשון ולנוח עם המשפחות״. היה תורי להגיד,אחרי זה סגרנו את הטלפון וחיכינו לעלייה למטוס.
---
״ברוכים הבאים לאוסטרליה״ הדיילת אמרה לנו שירדנו מהמטוס ונכנסנו אל תוך השרוול ויצאנו אל שדה התעופה.
״מרגיש טוב להיות בבית״ אשטון אמר מחייך אל המעריצים שחיכו לנו בשדה התעופה,הצתלמו איתם קצת ואחרי זה היינו צריכים להיכנס למכוניות שלנו ונסענו אל הבתים שלנו,כל כאחד במכונית נפרדת אל הבית שלו,אמרנו שזה מיותר,הרי אנחנו כולנו גרים קרוב,אבל התעקשו.
---
״אני בבית״ צעקתי שפתחתי את הדלת הראשית,ישר נכנסתי לסלון רואה את כל המשפחה שלי יושבים ומחכים לי,אבא שלי,אמא שלי ואחיי.
״אחייייי״ צעק ג׳ק שנכנסתי,״מה קורה גבר?״ הוא שאל.
״התגעגעתי אליכם״ אמרתי וחיבקתי כל אחד בתורו.אחרי כל הריגושים והבכי של אמא שלי ,וקצת אבא שלי,התיישבתי על כוס בירה עם ג׳ק בחוץ.
״א,אני לא יודע אם אמא סיפרה לך או שהיא בחרה שאני אגיד לך אבל יש משהו שאני צריך להגיד לך״ ג׳ק אמר לי בפנים רציניות,הוא התחיל להזיע ולגמגם.
״מה קורה?״ שאלתי
״אני,אני הומו״ הוא אמר,קפאתי לרגע ג׳ק הומו,זה די היה ברור אבל חשבתי שזה סתם תקופה.
״אני די חששתי מזה״אמרתי לו
״איך״
״ובכן,זה לא היה סוד,לבשת תמיד אך השמלות של אמא,היית תמיד בחברת בנות,והדיבור לא מקל,אני אוהב אותך אחי לא משנה מה,כן הייתי בטוח שזה רק שלב אבל אם זה מה שאתה,אני איתך 100%.״
״תודה לוק זה חשוב לי״ הוא אמר וחיבק אותי.
״אז,מה קורה איתך ועם ג׳סטין?״ היה לי את האומץ לשאול.
״הכלבה הזאת עברה ולא דיברה איתי כמעט,אנחנו מדברים אולי פעם בשבוע וזהו״
״עברה?,לאן?״ לא הבנתי
״לוולונגונג״
״באמת?״ לא רחוק,עיר ליד חשבתי לעצמי.
״טוב עזוב אותה,מה קורה איתך? יש מישהו בחיים שלך?״ שאלתי אותו
״האמת יש מישהו,רק הכרנו בהודעות,הכרתי אותו דרך קבוצה שג׳ס בה,הוא ידיד שלה מסתבר אבל היא לא יודעת על זה כי אנחנו רוצים לראות אם זה על בטוח״ אמרתי לו
״אחי אתה חייב להיכנס״ בן קטע את השיחה שלנו בצרחה ואנחנו מהר נכנסנו אל תוך הבית
איך שנכנסתי לא הספקתי בכלל לדרוך בדלת ועוגה עפה לי לפנים.״חיכיתי 5 חודשים לעשות את זה!!״ בן צעק ונתן כיף לאבא שלי.
״אתם אנשים רעים״ אמרתי ועליתי לחדר שלי מוריד את הבגדים ונכנס למקלחת.
״איזה משפחה יש לי,אני חוזר אחרי חודשים שלא הייתי לה ומה אני מקבל? עוגה לפנים״
----
״אין מצב״ אמרתי צוחקת מהבדיחה של הארי על שחקני הפוטבול,״אני נשבע לך,זה ממש דיר חזירים״ הוא אמר וצחקנו ביחד לא מצליחים להירגע״אמלה,ואני חשבתי ששחקני פוטבול סנובים,אף פעם לא חשבתי שאהיה בקשר עם כאלה״ אמרתי לי בשיא הכינות״אני שמח שאנחנו יכולים להיות חברים טובים,אני אוהבת להיות פתוח עם אנשים,זה נעים לי לדעת שאני יכל לסמוך עליהם במצבים הקשים״ הוא חיבק אותי מהצד. ״גם אני שמחה״ אמרתי וחיבקתי אותו חזרה.
״אני חייב את הדעה שלך על משהו,יש איזה בחור שהכרתי,זה לא בטוח אבל אני ממש דלוק עליו ו,אני רוצה לשמוע מה את אומרת עליו.״
״כן,בטח תראה לי אותו״ הוא הוציא את הטלפון והראה לי תמונה,הייתי בשוק זה ג׳ק,״זה החבר הכי טוב שלי ג׳ק,הוא אדם מדהים כדי לך ללכת על ההזדמנות הזאת,תבטח בי״ חיבקתי אותו והוא החזיר לי חיבוק״אני שמח,לא הייתי במערכת יחסים מלא זמן,אני קצת לא יודע מה עושים ופוחד אבל אם את אומרת שהוא טוב אני באמת בוטח בך״
אחרי זה המשכנו לדבר על בנים,בנות,בגדים ופשוט,הכל,הוא כזה מדהים וכייפי אני בטוחה שג׳ק ממש בקטע שלו,כי אם הוא לא היה הומו כנראה שגם אני הייתי.
------
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי את לוק שקמתי מהספסל.״אני!?,מה את עושה פה,אין מצב שזאת את,אני מבולבל״ הוא אחר והתיישב על הספסל מחזיק את הראש,אתם רוצים להגיד לי שכל הזמן הזה דיברתי עם לוק על לוק,על דברים ודיברנו בכל כך פתיחות,הייתי צריכה לדעת,רק עם לוק היו לי שיחות נפש כאלה.״זה גורל אני אומר לך״ הוא אמר צוחק מכל הסיטואציה שנגרמו אליה.״זה יכל לקרות רק לנו,אז גם ג׳ק פה?״ שאלתי אותו אחרי שתיקה קצרה.״כלהמפשחה פה אנחנו בחופשה״ הוא ענה וחייך אליי,התיישבתי לידו מסתכלת סתם לקדימה רואה את החושך של הפארק.״זה מדהים איך לא משנה מה נמצא אחד את השני״ הוא אמר אחרי שתיקה נעימה.״כן״ הסכמתי איתו.
״את חשובה לי מאוד ואת יודעת את זה נכון?״ הוא אמר לי והסתכל עליי,לאט לאט העיניים שלו ירדו אל השפתיים שלי וגם אני הסתכלתי על שלו,הוא רכן אליי לאט לאט,מגרה אותי עד שהשפתיים שלנו נפגשו,וכל התשוקה שהרגשנו בכל החודשים שלא היה יצאה החוצה,אני חושבת שזאת הייתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לנו מאז ומתמיד.״כנראה שזה״ הוא הצביע על שנינו עם הידיים שלו״נועד״ הוא אמר וחיבק אותו----3 ימים קודם---
סקסיבוי: אני חשבתי על זה,אני מאוסטרליה,את מאוסטרליה.למה אף פעם בעצם לא נפגשנו?גירל: אולי אתה פדופיל
סקסיבוי:נו באמת עברנו על זה,אני רציני,השיחות שלנו כל כך כפיות,מעבירות את הזמן,את פשוט מדהימה,אני לגמרי רציני בואי ניפגש.
גירל:טוב אתה יודע מאיזה עיר אני,אם באמת אתה רוצה להיפגש תגיע לכאן
סקסיבוי: אני אבוא
לא החזרתי לו הודעה אחרי זה,אני חושבת שאני מוכנה לפגוש אותו,מקסימום אם לא ימצא חן בעיניי אני פשוט אלך,אני מפחדת.
----
״אוקי קיבצתי את כולנו היום כי אני חושב שאנחנו צריכים ללכת לחופשה ביחד,הגיע הזמן לנוח להנות רק אנחנו. אמרתי למשפחה שלי שישבה צופה בי לא מבינה למה הם פה,״אני חושבת שזה רעיון נהדר,לאן חשבת?״ אמא שלי שאלה אותי״וולונגונג״עניתי לה והיא חייכה קצת״נשמע נהדר,אני באמת צריכה קצת חופשה,יש בעוד יומיים חופשה מבית הספר,אני אוכל לצאת אז,תזמין חדרים לבית מלון?״ אמא שלי שאלה אותי מחייכת נרגשת״הזמנתי כבר,סליחה שלא שאלתי קודם״ אמרתי ובזה סיימנו את השיחה,סוף סוף אני אפגוש אותה,ונקווה שלא יהיו בעיות בדרך.