Κεφάλαιο 4

71 11 2
                                    

Μόλις άκουσα αυτά τα λόγια να βγαίνουν από το στόμα του κοκάλωσα και έμεινα να τον κοιτάω με γουρλωμένα μάτια.

-Είσαι τρελός! Ξέχνα το.

-Οο γιατί μικρή μου Aria. Θα περάσουμε πολύ ωραία μαζί. Εξάλλου μόνο έτσι θα μπορέσεις να πάρεις αυτόν εδώ το φάκελο.

- Θα βρω έναν άλλον τρόπο να τον πάρω. Μην κάνεις όνειρα. Εγώ μ εσένα δεν θα πάω ποτέ!

- Μα γλύκα μου είναι ο μόνος τρόπος και.. ποτέ μην λες ποτέ!

- Vitali δώσε μου το κλειδί τώρα! Φώναξα.

- Έλα να το πάρεις γατάκι.

Κρέμασε το κλειδί γύρω από τον λαιμό του και περίμενε να κάνω κάποια κίνηση. Ο θυμός μου είχε χτυπήσει κόκκινο έτσι όρμησα καταπάνω του με στόχο το κλειδί. Ήμουν σαν αφηνιασμένος ταύρος. Προσπάθησα να τον χτυπήσω αλλά εκείνος τελείως χαλαρός και χωρίς δυσκολία με απέφυγε, μου έπιασε τα χέρια και τα κράτησε πίσω από την πλάτη μου με το ένα δικό του. Κοπανιόμουν μέχρι να του ξεφύγω αλλά μάταιος κόπος. Χωρίς να αφήσει τα χέρια μου ήρθε από την πίσω μεριά μου και με το ελεύθερο χέρι του έπιασε την μέση μου και με έφερε κοντά του. Έσκυψε και μου ψιθύρισε στο αυτί.

-Πρέπει να εξασκηθείς περισσότερο μικρή μου αγριόγατα για να με νικήσεις!

-Μην φοβάσαι θα το κάνω. Ευχαριστώ για την συμβουλή.

Η ειρωνεία έσταζε από τα χείλη μου. Γέλασε αχνά και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό.

-Τι κάνεις; Άσε με.

Δεν σταματούσα να κουνιέμαι αλλά ήταν τόσο δυνατός που δεν μπορούσα να του ξεφύγω.

-Σκάσε πια! Νόμιζα πως θα ήσουν πιο ήρεμη και ότι θα έκανες τα πάντα γι' αυτά τα χαρτιά. Αλλά αφού θες τον δύσκολο τρόπο... δεν επιμένω.

Με χαστούκισε και με έριξε με δύναμη πάνω στον μαύρο δερμάτινο καναπέ. Ανέβηκε από πάνω μου και με μια απότομη κίνηση μου έσκισε την μπλούζα και άρχισε να με φιλάει. Το κεφάλι μου πόναγε από το δυνατό χαστούκι και είχα αηδιάσει καθώς ο Vitali εξερευνούσε σιγά σιγά το σώμα μου.

-Σταμάτα σε παρακαλώ. Είπα αφήνοντας ένα δάκρυ να γλιστρήσει από τα μάτια μου.

-Μην μιλάς Aria! Δεν έπρεπε να έρθεις μόνη σου. Ήταν μεγάλο λάθος για σένα αλλά μια ευκαιρία για μένα να σε πάρω μακριά από τον φύλακά σου. Μην ανησυχείς. Θα περάσουμε και οι δυο πολύ καλά εδώ σήμερα γλυκιά μου.

Θα είμαι η σκιά σου!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt