Vitali's Pov.
Ήμουν ξαπλωμένος στο κρύο πάτωμα για αρκετή ώρα. Το σώμα μου πόναγε και σύρθηκα αργά ως τον καναπέ του γραφείου μου. Προσπάθησα να ανέβω μα μάταιος κόπος.
-Ανάθεμα σε μικρέ μπάσταρδε. Βαράς δυνατά και δεν σου το είχα! Μπράβο καλή προπόνηση έχεις κάνει.
Μούγκρισα από τον πόνο και έκανα άλλη μια μάταιη προσπάθεια να ανέβω στον καναπέ. Ξαφνικά άκουσα τακούνια στο διάδρομο και γύρισα το βλέμμα μου προς την πόρτα. Μακάρι να μην είναι ένας από του αρχηγούς και με δει σε αυτά τα χάλια. Όμως από την ψιλή, λεπτή φωνή της κατάλαβα αμέσως ποία είναι.
-Ποίος βαράει δυνατά Vitali; Θεέ μου μπαμπά τι έπαθες ποίος σε βάρεσε;
-Σταμάτα της ερωτήσεις Sandra και έλα να με βοηθήσεις τώρα!
Ήρθε από πάνω μου και με βοήθησε να σηκωθώ με ακούμπησε μαλακά στον καναπέ και περιποιήθηκε τις πληγές μου καθώς μιλάγαμε. Μοιάζει τόσο πολύ με την μάνα της που ώρες ώρες δεν μπορώ να την κοιτάω γιατί μου την θυμίζει τόσο πολύ. Αν και είχε χάσει την μητέρα της από πολύ μικρή φρόντιζα να μην της λείπει τίποτα και μπορώ να πω πως την έχω κακομάθει λίγο. Ήταν πάντα κομψή, όμορφα ντυμένη και με καλούς τρόπους αλλά και λίγο ψυχρή και κακιά όπως ο μπαμπάς της.
-Ποίος στο έκανε αυτό μπαμπά;
-Ποίος άλλος γλυκιά μου, ο πολύ αγαπημένο σου Tyler. Είπα γελώντας.
-Μα μπαμπά ο Tyler είναι η πιο πιστή σου σκιά! Δεν σου έχει αντιμιλήσει ποτέ πόσο μάλλον και να σε χτυπήσει! Τι έγινε;
-Χα! Ήθελε να προστατεύσει την μικρή Aria! Άουτς με πόνεσες μικρή.
-Τι δουλεία έχει αυτή πάλι εδώ; Δεν την είχα ξεφορτωθεί αυτή την τσούλα;
Ο θυμός στην φωνή της και η παγερή ματιά της μ έκαναν να ανατριχιάσω. Όντως την μισή πραγματικά.
-Εγώ την έφερα πίσω! Είναι μια από τις καλλίτερες σκιές που είχα ποτέ και τα αφεντικά ήταν πολύ χαρούμενα. Οπότε μην προσπαθήσεις να κάνεις κανένα κόλπο πάλι Sandra μου οκ;
- Μα μπαμπά είναι συνέχεια με τον Tyler και θα τον επηρεάσει κάτσε και θα δεις. Άσε που του τρώει όλο το χρόνο και δεν θα έρχεται καθόλου από εδώ για να τον βλέπω. Έλα μπαμπάκα διώξε την.
ESTÁS LEYENDO
Θα είμαι η σκιά σου!
AventuraΔύο άνθρωποι χωρίς όνομα χωρίς ταυτότητα από τελείως διαφορετικούς κόσμους. Τι θα γίνει όταν βρεθούν στον ίδιο κόσμο; Έναν σκοτεινό κόσμο μέσα στο μίσος στις δολοπλοκίες και στους φόνους; Στον λεγόμενο κόσμο των σκιών; Θα καταφέρουν οι ήρωες να γλιτ...