Aria's Pov
Πήρα τον μεγάλο καφέ φάκελο στα χέρια μου και τον άνοιξα σιγά σιγά. Ένιωθα το βλέμμα του Tyler πάνω μου και χαιρόμουν που είχα κάποιον μαζί μου εκείνη την στιγμή. Έβγαλα από μέσα το άσπρο λεπτό χαρτί. Το κοίταξα και το μόνο που είδα ήταν το όνομά μου και το επίθετό μου με μεγάλα κεφαλαία γράμματα. Το διάβασα δυνατά και σαν να με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα άρχισαν να με κατακλύζουν οι αναμνήσεις. Ωραίες και άσχημες αναμνήσεις. Πράγματα που ήθελα να θυμηθώ αλλά και πράγματα που προσπαθούσα χρόνια να ξεχάσω. Η πρώτη καλή ανάμνηση που είδα ήταν έμενα μικρή να τρέχω στους τεράστιους κήπους της έπαυλης μας που ήταν γεμάτοι τριαντάφυλλα και έναν μεγάλης ηλικίας άντρα με μάτια στο χρώμα του πάγου να με κυνηγάει. Ήταν ο παππούς μου και αυτή ήταν η πιο γλυκιά ανάμνηση που είχα ως τώρα. Τον πατέρα μου δεν ήθελα να τον θυμάμαι όπως και όλους τους φίλους του. Οι τελευταίες από τις αναμνήσεις που με εξέπληξαν ιδιαιτέρα ήταν πριν βρεθώ εδώ. Το είχα σκάσει από το σπίτι με την βοήθεια ενός άγνωστου νεαρού ο οποίος είχε πιαστεί και φυλακιστεί όπως και εγώ στα κρύα κελιά του Vitali. Μάλλον δεν θα άντεξε για να μην είναι εδώ τώρα από όλα τα βασανιστήρια. Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι στις αναμνήσεις μου ο Tyler δεν χαμογελάει όπως τώρα. Είναι σαν ένα άψυχο ρομπότ με ένα σαρδόνιο χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπό του. Τον θυμάμαι να με βασανίζει με διαταγές του αρχηγού του και να με κουβαλάει από εδώ και από εκεί σαν μια άψυχη κούκλα. Ποίος είναι άραγε ο Tyler; Εγώ πάντως προτιμώ αυτόν που είναι τώρα δίπλα μου. Έχω να του κάνω τόσες ερωτήσεις! Ξαφνικά ένοιωσα το σώμα μου να τραντάζεται.
-Aria είσαι καλά; Μίλα μου μικρή!
Κούνησα το κεφάλι μου δεξιά αριστερά και κοίταξα απευθείας μέσα στα πράσινα μάτια του Tyler.
-Είσαι καλά; Τι έγινε; Θυμήθηκες; Κοιτούσες ανέκφραστη το καινό και δεν μου μίλαγες!
-Tyler μια μια τις ερωτήσεις δεν σε προλαβαίνω. Όλα είναι καλά. Ναι θυμήθηκα πράγματα που ήθελα και πράγματα που δεν ήθελα να θυμηθώ. Είμαι καλά μην ανησυχείς.
-Λοιπόν τι θυμήθηκες;
-Τα πάντα! Και θέλω να σου κάνω πολλές ερωτήσεις!
- Οκ θα προσπαθήσω να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σου. Ρώτα με λοιπόν, τι θες να μάθεις μικρή;
BINABASA MO ANG
Θα είμαι η σκιά σου!
AdventureΔύο άνθρωποι χωρίς όνομα χωρίς ταυτότητα από τελείως διαφορετικούς κόσμους. Τι θα γίνει όταν βρεθούν στον ίδιο κόσμο; Έναν σκοτεινό κόσμο μέσα στο μίσος στις δολοπλοκίες και στους φόνους; Στον λεγόμενο κόσμο των σκιών; Θα καταφέρουν οι ήρωες να γλιτ...