Salam dostum. Sənə məsləhətim, yolda gedərkən soyuq baxışlı insanlara fikir vermə. Nə qədər sənə qarşı isti olmayan baxışlar üzərində olacaq, sən də o qədər mənfiyə doğru inkişaf edəsən. Ahaha..əslində mənimdə istədiyim budu səndən. Dəyişmək lazımdı, eyni insan tipindən bezmirsən ? o qədər ürəyi açıqsanki insanlarda səndən istifadə edir. Mən düşüncələrimlə müharibə etməyə başlarkən, bir yerdən əzrailin çıxıb mənə "Salam dostum" deyəcəyini fikirləşirəm. Əlbətdəki zarafat idi.
Kira qaldığım evin sahibəsi bugün pulun vaxtının çatdığını, evimin qapısını hələ də döyməklə mənə bildirirdi. Biraz gözlədim, gedəcəyini fikirləşdim ancaq zəhrimara qalsın bir saat qapının qarşısında dayanıb gözlədi. Döyülən qapı səsindən beynimin limiti doldu və qapıya yaxınlaşıb çılpaq vəziyyətdə qapını açdım. Məni qarşısında belə ilk dəfə idi görən Fidan çox təəccüblənmişdi. Gözünü penisimdən ayırmadan bir neçə saniyə yerimizdən təpənmədən dayandıq. Fidanın 22 yaşı var idi, anal seksi xoşlayır və hər gündə favori porno saytından videolara baxır. Özünə görə qlamur olan Fidan gündə yediyi yeməklərin, aldığı paltarların şəkilini çəkib instagramda və facebookunda paylaşır. Atasının imkanları olması onun bu məhlədə iki evinin olması demək idi. Birində özü yaşayır, digərin də mən.
Bu məlumatları haradan öyrəndiyim haqqında sual versən belə durub ətraflı danışmayacam bu hakda. Qısaca izzah etmək lazımdırsa mən tanımaq istədiyim insanların həyatını "hack" edirəm. Fidanın veb kamerasından gördüklərim və onun sosial şəbəkə hesablarına daxil olub öyrəndiklərim, onun hər an mənim qurbanım ola biləcəyi mənasına gəlirdi. Amma indi buna gərək yox idi. Fidan ən sonda gözünü penisimdən çəkib üzümə baxıb sözünə başladı.- Xan, artıq kiranın üstündən üç gün keçir, ödəniş etməyə fikirin var sənin ? - sualını verib, alt dodağını dişi arasında sıxdı və yenidən gözlərini penisimə yönəltdi.
- Sənə pul ehtiyacdı ?
Çaşğın üz quruluşunu gizlədə bilməyib sual verdi.
- Necə ? əlbətdəki, nolsun qonşuyuq, sənə bu evi kira verməzdən əvvəl razılaşmışdıq. Pulu vaxtında verəcəkdin.
- Yaxşı..
Qarşımda dayanıb məndən, hal-hazırda beynindən keçirdiyi təklifi edəcəyimi düşünürdü. Çox gözləsədə bu təklifi etmədim. Təklif irəli sürmədiyimi görüb əlilə məni kənara çəkdi və içəri daxil oldu. Giriş qapısı ilə üz-üzə daynan balaca divanda əyləşib ayaqlarını bir-birinin üstünə qoydu. Onu yox sayıb, içdən "ohh" dedim və yataq otağıma daxil oldum. Əynimi geyinmək istərkən arxadan "yox geyinmə" deyə bir söz mənə əngəl oldu. Başımı arxaya çevirən vaxt Fidan artıq keçirdiyi həzzdən daya bilmədiyini gördüm.
Mənsə soyuq sifət quruluşu və ona bənzər baxışlarla Fidana sual verdim- Niyə ?
Yavaş-yavaş mənə yaxınlaşdı və incə barmaqlarını sinəmdə gəzdirdi. Ən sonda sinəmdən öpdükdən sonra əlini penisimə toxundurdu. Hərəkətə gətirib üzümə baxdı.
- Kira pulunu əvəzləyək ? - ehtiraslı gülüşünü ən sona saxladığı əvvəlcədən bəlli idi. Elədə etdi sözünü bitirib, ehtiras dolu gülüşünü üzündə əks etdirdi. Bədənimə asda öpüşlərini toxundurub sonda aşağıya endi. Bədənimə gələn həzzdən işə gecikdiyimi belə unutmuşdum. Fidan penisimdən öpməyə davam edirdi. Yenidən ayağa qalxıb yataqda əyləşməyimi istədi. Üstündəkiləri çıxartdıqdan sonra, dilini dodaqlarına sürtdü və "davam edək" deyib vajinasını penisimə yerləşdirdi. Qucağımda hərəkət edən Fidan, hər qalxıb-endikcə yanan bədəni daha da alovlanırdı.
Fidan kiminlə ehtirasını bölüşdüyünü bilmirdi. Mən onun üçün sadəcə bir təhlükə idim.
YOU ARE READING
Əcəlbarmaq
Mystery / ThrillerSənə aid olan xoşbətliyin nə vaxtsa əlindən, zornan alınacağını xəyal etmisən ? Bəlkə də, xəyal etməkdən qorxursan hə ? özün-özünü zəif görməkdən çəkinirsən, nə qədər də, acizsən dostum. 18+ aşağı oxuyucu üçün uyğun olmayan sözlər və səhnələr yer a...