Başlangıç..

43 6 2
                                    

Derya: "Hadi kızlar kalkın artık, sabah oldu"

Merve: "Evet, ilk günden geç kalmak istemezsiniz her halde. Aşağıda sizi bekliyorum"

Masal: "Yaa 5 dakka daha"

Derya: "Ama olmazki böyle, ben bilmem 10 dakikaya kahvaltıya geliyosunuz"

Selin: "Ya Derya abla, siz hep böyle erken kalkmazdınız ya, noldu size? Resmen canlı çalar saat gibisiniz ha" 

 Derya: "Biz de keyfimizden kalkmadık herhalde, uyanamayacağınızı biliyoruz çünkü. Şikayetlenmek yok, hadi kalkın geç kalıcaksınız"

Kızlar: "Tamaam"

Bugün çok özel bir gün. Üniversitede ilk günümüz olacak. Selinle aynı üniversiteyi kazanmıştık. İstanbul Özel Aksoy Üniversitesi. Hem çok yüksek bir puanla, burslu olarak.                                       Hazırlanmaya başladık.    Ben siyah, önü kısa arkası uzun bir elbise, üstüne de   jean bir ceket giydim, saçlarımı da topuz yaptım. Selin ise yırtık jean bir pontolon üstüne de siyah bir bluz ve siyah bir ceket giydi, saçlarını da topuz yaptı, bi de gözlükler tabii ki.. Gözlükleri pek seviyor da kendisi.

Neyse kahvaltımızı da yaptıktan sonra çıkmaya hazırlandık. Çantalarımızı alıp ayakkabılarımızı giydik. Ben koyu mavi rengde converselerimi, Selinse siyah stilettolarını..

Nihayet, üniversitemize geldik. Evet Selinle aynı üniversiteyi kazanmıştık, ama ayrı bölümlerdeydik. Ben işletmecilik, Selin ekonomi. 

Masal: "Gel kantine gidelim, dersin başlamasına daha çok var"

Selin: "Ne kantini yaa, hadi okulu gezelim"

Masal: "Ya okulu henüz tanımıyoruz bile, koskoca okulu nasıl gezicez? "

Selin: "O zaman birileriyle tanışalım o gezdirsin bizi"

Masal: "Off Selin, ne tanışması, bir nefes al ya daha şimdi geldik"

Selin: "Bak orda duran meteoru görüyomusun? O olabilir mesela.."

Masal: "Saçma sapan konuşma. Ne meteoru? Meteormu var burda? "

Selin: "Ya Masal safmısın sen? orda işte, hatta bizemi bakıyo o yaa? Ayy vallaha çok yakışıklı"

Masal: "Ay yani gözlerinle yedin bitirdin çocuğu, ayrıca neresi yakışıklı onun? Klasik ukala, zampara tavırlarında"

Selin: "Niye yaa? Bence çok yakışıklı. Ayy buraya geliyor galiba"

Masal: "O kadar bakarsan gelir tabi."

Çocuk o ukala tavırlarıyla böyle sırıta-sırıta yanımıza geldi. Ve "Merhaba kızlar, siz yenimi geldiniz okula?" dedi o ukala tavrını bozmadan. Tabi Selinin de dibi düştü.

Selin: "Eevet 1. kursdayız daha ve haliyle buraları çok da tanımıyoruz"

O: "Hmm ne güzel işte ben gezdiririm size okulu, ama önce tanışmamız lazım bence"

Selin: "Evet tabi, ben Selin".  

Selin benim sesimin çıkmadığını görüp beni de o tanıtdı. "Bu da arkadaşım Masal"

O: "Memnun oldum, ben de Koray, Koray Aksoy. Okulun sahiplerinden biri"

Ayy yesinler snin kendini beyenmişliyini. Okulun sahiblerinden biriymiş. Napalım yani? Tabi Selinin içi düştü.

Selin: "Nasıl yani? Gerçektenmi? Bu okulun kaç tane sahibi varki?

Koray: "Okul amcamla babamın ortak mülkü. Kuzenimle ben de burda okuyoruz"

Geçmişin izleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin