2 gun sonra...
Masal
Yeni bir gun. Selinle ben okul gezisine hazirlaniyorduk. Evet ilk baslarda o kadar da sicak bakmiyodum ama simdi dusununce eylenceli ola bilir diye umuyorum. Hem belki iyi insanlar da olur orda, yeni arkadasliklar kura biliriz. Uzun bir hazirliktan sonra okula dogru yol aldik.OKUL
Selin: "Masalcim sence guzel gecicekmi bugun ha? Bilmiyorum neden ama icimde kotu bir hiss var"Masal:"Aa ama geziye gidelim diye basimin etini yiyen sen diyilmiyidin? Noldu simdi, hem bak heyecanlisin ya sen simdi o yuzden boylesin, bence guzel gecicek" diyordum da Selini sakinlestirmek icin. Ama benim de icim hic rahat deyildi.
Koray: Uzaktan Selinlerin geldiyini gordum hemen yanlarina gitdim. "Aa kizlar naber? Nasilsiniz?"
Selin:"Iyi sen nasilsin?"
Koray:"Iyi ben de napiyim. Masal sen napiyosun yine sessizsin gerci bu normal halin ama 😀"
Masal:" Iyiyim galiba. Biraz heyecanliyiz ama. Maalum bu bizim okulda ilk gezimiz."
Koray:" Evet bence bu yuzden cok daha iyi gecicek..😏"
Masal:" Senin o bencillik kalıbı kuzenin nerde o gelmiyomu? Gerci bize bu mutlulugu yasatmaz ama"🙄
Koray:" Yok ya geliyor o da. Daha gelmedi birazdan burda olur"
Masal:" Aman eksik kalmasin zaten biz onsuz ne yapariz? 😉" derken bey efendi de geldi.
Serkan:" Merhaba cocuklar naber?"
Koray:" Aa kardesim iyi senden naber? E gec kaldin sen "
Serkan:" Evet ya arabamda bir problem vardi da once tamirhaneye gitdim. Kizlar siz nasilsiniz?"
Selin:" Iyiyiz biz de dimi Masalcim?"🙄
Masal: "Bilmem iyiyizdir her halde. Beyefendi merak ediyorsa" dedim imaali imaali ona bakarak
Serkan: Biraz daha yaklasarak gozlerinin icine baktim. Artik onun icin hazirladigim buyuk surprizler icin taktik deyistirmisdim. "Aa o ne demek tabi merak ediyorum. Sen benim arkadasim deyilmisin?"
Masal: Ben tabi saskin saskin ona bakiyorum "Haayir, biz ne zaman arkadas olduk, ya da olduk da benimmi haberim yok?"
Serkan:" Evet cok da iyi olmadi ilk tanismamiz ama bence tekrarliya biliriz😎" sanki dalga gecerek bi de elini uzatiyor "Serkan ben "
Masal: "Allahim sana geliyorum. Neler var yine senin aklinda. Neler karistiriyorsun? Sen boyle kolay kolay sey yapmazsin"
Serkan:" Gercekten sadece arkadas olmak istiyorum. Sonucta kac gunluk dunyada yasiyoruz ki. Yarinimiz belli deyil. Sen de uzatma ya bi kere uzanan el geri kaytarilmaz. Hem bak ben senin dusunduyun gibi o kadar da kotu biri deyilimdir belki"😉
Masal:"Tabi canim kesin oyledir. Neyse canim yakinda cikar kokusu nasil olsa." Diyerek uzatdigi "dostluk" elini tuttum. "Ben de Masal"
Serkan:" Memnun oldum ☺"
Masal:"Gorucez bakalim memnunmu olucaz yoksa baska bi seymi? Neyse hadi gidelim gec kalmayalim"
Koray:" Selincim biz otobuste birlikte otursak bir sorun olurmu?"
Selin:"Ay tabiki, ne sorun olucak. Masalcim senin icin bir sorun olurmu?"
Masal: Selinin gozlerindeki o pariltiyi gordukten sonra nasil hayir diye bilirdim. Diyemezdim tabi "Tamam canim siz bilirsiniz"
Otobuse gittik. Ama sadece 2 yer kalmisti. Ve malesef oraya da biz yani Serkanla ben oturmak zorunda kalmisdik.Ama ben o kutukle oturamazdim.
Serkan: "Aa baksana sadece 2 yer kalmis. O da bizim icin 😉"
Masal:"Yok ya ben senle oturmam"
Serkan: "Ama ne konustuk Masalcim artik 2 arkadasiz biz. Sen boyle yaparsan napicaz biz. Ayrica baska yer yok yani, tabi otobusun baqajinda ya da basinda gitmek istemiyosan.."
Masal: "Ay yesinler senin espirini be. Iyi napalim artik katlanicaz sonucta 2 saatlik yol." Diyip oturdum mecburen. "Hem senin sevgilin falan yokmu ya. sonra kizmasin sana" diyerek son kez sansimi denemek istedim.
Serkan:" Sevgilimin olup olmadigini oyrenmek icin guzel bir yol. Ama o bizimle gelmiyo. Maalum onun ciftlik evine gitdiyimizden o orda olucak."
Masal: "Nasil ya. Ama Ben gitdiyimiz ciftliyin Eylul denen o cadalozun diye biliyorum. "
Serkan:" Ya cadaloz ne ya 😂 koptum resmen. Ama malesef kendisi sevgilim olur"
Masal:" Nee? Ama gercekten de uyumun boylesi.. bulmussunuz bir birinizi 2 deli. Ama cok merak etdim de neden malesef, yoksa sen de mi onun deli oldugunu anladin ama deli ya seni birakmiyo😅"
Serkan:"Bir nevi oyle 😁 Kendisi bizim aile dostumuz olur da"
Masal:" Ha simdi anladim. Bu yuzden de kizi birakamiyosun"
Serkan:" Evet tam isabet"
Boyle sohbet muhebbet aslinda Serkanin da konusulabilir bir insan ola bileceyine azacik da olsa inandim. Nerdeyse 1.5 saat gecmisti. Ben uyuya kalmistim. Ama merak etmeyin onun omuzlarinda diyil 😉. O da uykuya dalmisti. Bir an ona baktigimda uykuda ne kadar masum diye dusundum. Birden basi omzuma gelince ne yapacagimi bilemedim. Uyandirsammi? Yok ya boyle de insan uyandirilmazki canim. Oh galiba uyaniyor.
Serkan:"Off ben burdami uyuya kalmisim? "
Masal: "Evet canim omzuma dustun de. Saol bu kliseyi de yasattin bize"
Serkan:" Biz derken? Artik bizmi olduk? Cok cabuk olmadimi ya? Evet biliyorum benim cazibeme dayanmak her kizin yapa bileceyi bir is deyil 😉 ama"
Masal:" Ay ozguvene bak ya. Ben bi kere sozun gelisi oyle soyledim gerizekali"
Serkan:" tamam sinirlenme ya saka yaptim. Sinirlenince de pek guzel oluyomussun"
Masal: Kolundan vurarak " Ya bir sapiklasma yaa. Daha gelmedikmi biz. Ne yolculukmus ya"
Serkan:"Geldik sayilir"
Selin: Korayla yolculugumuz cok guzel geciyordu. O gercekten iyi biri.Hem eylenceli, hem iyi kalpli. Ve ben galiba ona asik oluyorum.
Koray: Selin uzaklara dalmis gibi biraz. Acaba ne dusunuyo. Evet Selin guzel kiz, hos kiz. Hem eylenceli, hem duygusal.Ama cok saf ya. Uzerim ben onu. Benim gibisine layik deyil o. Gercekten ona asik olmaktan cok korkuyorum.. " Selincim geldik sayilir. Hadi hazirlan"
Selin:" Ayy ben cok heyecanlandim simdi"
Koray:" Heyecanlanicak bisey yok Selincim. Daha hic bir sey gormedin bile"
Selin
Her kes otobusten iniyordu. Tam inecekken karsimda giden Serkanin elini cebinden cikartarken bisey dustuyunu gordum. Cagirdim ama duymadi sanirim. Gidip aldim. boyle kiz tokasi gibi biseymi bu ne? Ama Serkan napsin kiz tokasini. Neyse her halde sevgilisinin falan. Serkan da ortaliktan kayboldu. Bari Masala veriyim de ona versin. " Maasaaal" diye seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izleri
ChickLitBazı şeyler vardır geçmişinde, asla peşini bırakmaz. Sen nereye gidersen git, o da seninle gelicektir. Sanki senin gölgenmiş gibi.. Bazen geçmişin izleri gelecekte bile karşına çıkar. İzmirden İstanbula yolculuk.. Anne ve kız bu yolculukla geride ço...