Selin
Masal yanima geliyordu. Tam tokayi Masala verecekken "Sey bu Serkanin galiba ondan dustu" diyordum ki Serkan hemen gelip elimden aldi "Bunun sende ne isi var" diye bi de cemkirti ustume. "Ya ne isi olucak. Cebinden dustu insanlik yapib geri veriyim dedim"
Serkan: "Masalami?"dedi o gozlerini buyuterekMasal
Selinin kotu oldugunu gordum. Biliyodum kendisi cok duygusaldir o yuzden Ben daha fazla dayanamadim zaten "Ne bagiriyosun be salak. Kiz iyilik yapmak istemis. Demek ki seni bulamamis ki ben iletiyim sana gerizekali. Goturmesemiymis "
Serkana bir kal geldi zaten "Tamam ozur dilerim fazla tepki verdim. Ama o benim icin cok ozel, cok deyerli bisey. Onu kaybetseydim ne yapardim bilemem"
Masal: Bir an duygulandigini gordum. Gercekten onu boyle gormek cok garipti. Elimi omzuna koyarak "Tamam sey yapma ya sen de bulundu iste. Ayrica ozuru benden degil Selinden dileyeceksin" tabiki bu olanlarin ustune Selin orda kalmamisti.
Serkan:"Tamam ben bi Seline bakiyim"Ben de bi cimen buldum. Hemen kendimi buraya verdim zaten. Yesilliyi cok severim cunku. Kendi kendime dusunmeye basladim Neyseki bu olayi da boyle halletdik. Acaba bizi daha neler bekliyor. Ha bi de o neydi ya ben hic goremedim ki. Biz neyin kavgasini etdik ya. Neyse ya gecti bitti iste. Ama Serkan icin bu kadar onemli ne olabilirdiki. Aamaan bana ne canim. Yine kendi kendime konusuyorum ya. Biri gorse bi gun timarhaneye atilicam ha. Diyodum ki kim gelse yeri. Aa o ne demek bencillik abidesi, egoizm manyagi Serkan arkadasim gelmis. "Yani boyle manzara bu kadar rahatligin icinde bi tek sen eksiktin dimi, ne guzel dinleniyorum rahatlaniyorum ya"
Serkan:" Masalcim ben de seni rahatlata bilirim, arkadaslar ne icindir"
Masal:" Tabi canim. Sen gitsene sevgilinin yanina, belli ki onun rahatlamaya ihtiyaci var. Ne isin var ki senin burda zaten. Yoo ben illa gidiyim Masalin sinirlerini boziyim diyosan o ayri" bunlari birnefese nasil dedim kendim de supheliyim zaten
Serkan:" Sinirlenme canim ya. Sadece birazdan yemeye gecicez ordan da oyunlar oynuyucaz demeye gelmistim"
Masal:"Iyi gelirim ben birazdan sen git. Ya da dur ya ben seni kovamam dimi, sonucta sevgilinin burasi"
Serkan: siritarak yanimda oturdu "Noluyo sana ya? Hayir utanmasam beni kiskaniyomusun diye sorucam ha"
Masal:" Sordun zaten gerizekali. Hayir tabiki de neyini kiskanayim ben senin"
Serkan:" O zaman bunu geciyoruz diyer soruya bakiyoruz. Eylullemi kavga etdiniz?"
Masal:"Bu yaşta bu zeka. Evet canim nerden anladin" evet gercekten de sabaha Eylulle kavga ederek baslamistim.
Serkan:" Cok ta zor olmadi. Noldu hadi anlat bana"
Masal:" Neymis efendim. Burasi onun ciftliyiymis de. Benim burda ne isim varmis da. Lan ben bilsem gelirmiydim. Ben de yeni oyrendim zaten"
Serkan:"Ama otobusde sen soylemedinmi o cadaloz falan 😅"
Masal:"Evet cunku otobuse binmeden once bir arkadas soyledi"
Serkan:" Imm hangi arkadasmis o. Seyy yani meraktan soruyorum seyden deyil yani😕"
Masal:" Sapsal ya. Neyse ben niye bunlari sana anlatiyorum ki. Nefret etdigim kizin sevgilisine ayy cok sacma ya"
Serkan:" Yok ya rahat ol. Onemli degil. Zaten benim de pek sevdiyim soylenemez. Iste arada babam olmasa"
Masal:"Vallaa gerizekalisin sen harbiden. Farkindamisin kendi sevgilini bana pisliyosun. Sinirlerim bozuldu. Gidelimmi artik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izleri
ChickLitBazı şeyler vardır geçmişinde, asla peşini bırakmaz. Sen nereye gidersen git, o da seninle gelicektir. Sanki senin gölgenmiş gibi.. Bazen geçmişin izleri gelecekte bile karşına çıkar. İzmirden İstanbula yolculuk.. Anne ve kız bu yolculukla geride ço...