İntikam peşinde..

18 2 0
                                    

Masal: "Eee geldik işte hadi dönelim artık😐"

Serkan: "Nereye ya daha yeni geldik. Henüz ormana bile girmedik😏"

Masal: "Girmedikmi? Şakamısın sen ya? Kurtlara yem olmak istiyon her halde"

Serkan: "Noldu sana bi korkmuş gibi geldin bana. O cesur kıza noldu?"

Masal: " Hayir canim o korkudan degil de. Hani ne gerek var diye. Tamam aksiyon istiyosun anladim da bu kadarına gerek yok"

Serkan: "Tamam ya korkma ben yanindayim işte" 🙄

Masal: "Ha ha ha cok komik. Ben de ondan rahatsız oluyorum ya. Gecenin bir başı bir erkekle ormanda yürüyorum. Allah sonumuzu hayır etsin bakalim"

Serkan pis pis bakip siritiyo. Hayir sanki bişeyler düşünüyor gibi. Ayy ama kormuyorum da degil aa. Sadece kendimi korkak gibi gostermek istemiyorum. Zaten karanlık fobim var.

Masal: " Daha çokmu yürüyücez?"

Serkan: "Amaa Masal sen de hiç eylenceli degilsin haa bi sus ya. Sabahdan beri dır dır dır. Seni bir yere götürmek istiyorum işte sabr et"

Söylediklerine bir yanit vermemistim. Her halde buralari iyi tanıyo diye düşünüyorum. Yoksa niye getirsin ki bizi buraya"

Serkan: "Eeveet geldik sayilir. Bak bu göl buradakı en güzel yer. Buraya kadar gelipde şu güzelliyi seyr etmeden gitmek günah olur vallaa bak"

Burayi gerçekten çok beyenmiştim. Çok güzel bir göl. Pırıl pırıl. Gökdeki yıldızlar göle yansıyor ve ortaya muhteşem bir resim çikiyor. Hele ağaçlara sarılmış ışıklar.. Buraya çok romantik hava katiyor gerçekten.

Masal: "Gerçekten burasi çok güzel bir yermiş". Gözlerimi büyüterek etrafı seyrediyorum. Bakmaya doyamiyorum resmen.

Serkan: "Bak görüyomusun geldiyimize deydi. Buraya aşıklar gölü derler. Zaten yalniz aşiklar gelir burayaa. Onlar için hazirlanmiş bir yer "

Masal: "Evet yer güzel de. O zaman bizim ne işimiz var burda?"

Serkan: "Zaten ben de onun için seni getirdim buraya. Sana söylemem gereken şeyler var.."

Masal: Bu işte bir şeyler var ama. Hayir utanmazsa bana çikma teklifi edicekmiş gibi geldi.. Amaa ben bu kadarini düşünmemiştim ki..😶 Hemen kendimi toparladim. "Ne gibi şeyler" anlamamış gibi yapmaya çaliştim.

Serkan: Bana yaklaşarak beni ağaçla kendisinin arasina aldi. Asta bir ses tonuyla konuşmaya başladi "Yapmaa.. Sen beni çok güzel anliyorsun. Anlamamiş gibi yapma. Ben senden çok hoşlaniyorum Masal. Eminim sen de bana karşi boş degilsin.."

Masal: Sanki dilim tutulmuş benim. Masaaal Masaal kendine gel. Niye bir şey söylemiyorsunn. Nutkum tutuldu resmen benim. Yoksa ben bu ukalaya karşi bir şeyler mi hiss ediyorum. Yok artık..

Serkan: "Niye bir şey söylemiyosun?"

Masal: Nihayet kendimi topladim. Konuşmaya çaliştim. "O..Olmaz" söyleye bilmiştim sadece"

Serkan: "Neden?"  Dedi hala aramizda 2 dudak mesafesi olmasina ragmen.

Masal: Gerçekten neden. Evet kötü bir tanışma ola bilir aramizda. Ama bu neyi deyiştirir ki. Agzimdan sadece bir tek kelime çıkara bilmiştim gozlerimi kaçirarak "Bilmiyorum"

Serkan: "Sen korkuyosun"

Masal: Hayiir bu sözden nefret ediyorum. Birden nasil coştuysam bilemedim  "Ne diyosun sen be. Korkakmi ben miyim korkak? O lanete gelmiş okulda kimse senin gozune bile bakmaya korkarken sana haddini ben bildirdim her kesin içinde. Her kes sana yalakalik peşinde koşarken ben senle kavga yapiyordum ya. Her seyi senin yuzune soyledim. Her kes gibi yuzune gulup te arkandan konuşmadim tamami? O yuzden kime korkak diyece... " sozumu bitiremeden birden dudaklarima yapişti. Noluyo bana ya? Neden geri çekilmiyorum ben..

Serkan: Onu susturmanin bir tek yolu vardi galiba. O da bu öpüştü..  Ama anlamadigim bir şeyler oluyor. Ben şimdiye kadar çok kizla öpüştüm ama sanki bu çok farklii.. Benim hiç bir şey hissetmemem gerekir diger kizlardaki gibi. Amaa buu.. Haayirr Serkan kendine gel. Sen sadece intikam peşindesin tamammi? Sadece ona haddini bildireceksin. Her kesin içinde rezil ediceksin onun sana yaptigi gibi..."

Masal: Zorla onu kendimden ayira bilmiştim nihayet. "Napiyorsun sen" dedim kizarcasina.

Serkan: " Biliyorum sana karşi çok kötü davrandimm. Ama çok pişmanim. Gerçekten.. En azindan özürümü kabul edicekmisin?"

Masal: Ben şuan olanlara inanamiyordum. Gerçekmi bu? Serkan Akkaya benden özür mü diliyor. Üstelik bi de aşkini itiraf edib beni öpüyor. Ne yapacagimi şaşirdim resmen "Nasil ya"

Serkan: "Bas bayagi. Bir birimizi affedip yeni sayfa aça bilirmiyiz? "

Masal: Ama şimdi ben reddedersem dogru olmazki "Tamam" dedim sadece. Sanki adini koyamadigim bir büyünün içindeymişim gibi geliyor.  Hiç bir şeyi redd edemiyorum.

Serkan: " Tamam o zaman beni burda bekle ben hemen geliyorum"

Masal: "Nereye ya? Beni burda yalnizmi birakicaksin?"

Serkan: "Bu saatden sonra ben seni birakirmiyim güzelimm. Hemen geliyorumm" deyip ordan uzaklaşdi.

Masal: Ne ara güzelime geçiş yaptik biz yaa.. neysee ama ben yalniz karanlikta fazla kalamam ki😞"

Aradan tam 20 dakika falan geçti. Serkandan bir haber yok. Acaba başina kötü bişey mi geldi. Ne yapicam ben.. Offf telefon da çekmiyorki..
Derkennn.... birden ağaçlara sarilmiş tüm ışıklar hepsi birden söndü.. Hayiiir karanlikk. Ve ben bir başima yalnizimmm... Artik yildizlar da yok olmuş gibi.. Hiç bir yeri göremiyorum. . Çok korkuyorumm..😰 Aptal kiz seni bilerek burda koydu işte.. Gerizekali.. ne sandin kizim sana aşik ola bilecegini mi?? Bi de salakk gibi onu düşünüyosun başina bisey geldimi diye..  Ben nasil kanarim ona?? Bi de beni öpmesine izn verdimm.. 😢  Karanlikta bir başina deli gibi agliyorum. Gitsem gidemiyorum kalsam kalamiyorum. Benim karanlik fobimm var ne yapicam ben. Evet şuan bir  panikatak geciriyordum..Allahim yardim et bana.. 

Selin: "Gercekten cok güzel bir gündü teşekkür ederimm😊"

Koray: "Asil ben sana tesekkur ederim hayatima girdigin için.. "

Selin: Şuan galiba kipkirmizi ola bilirim.. evet Korayla aramizda birşeyler oldu gibi.. Hatta gibisi yok bana yaptigi gölkenari romantik yemek sürprizinden sonra ona karşi nasil umursamaz olabilirimki. Zaten ona karşi birşeyler hissediyordum. Ama bu kadar yoğun olduğunu bilmiyordumm..  Koray bana çikma teklifi yapti ben de hemen kabul etdim. Evet biliyorum Masal buna birazcik kizacak hemen niye evet  dedin falan.. ama yine de çok sabirsizlaniyorum her şeyi ona anlatmak için..

Koray: "Geç oldu artik dönelim istersen"

Selin: "Tamam" dediyimde birden elimden tutdu. Kendimi ilk kez bir erkeyin elinden tutmuş bir liseli gibi hissediyorum resmen.

Tam yolda yürüyoruz gölkenarinda bir karalti gibi bişey gördüm. Bu ne böyle.. Korayin koluna sıkıca sarildimm.  "Koraayy orda bişey var"

Koray: "Hani nerde ben gormuyorum"

Selin: "Orda işte.. 😦 Birimi var orda"

Koray: "Tamam korkma ben yanindayim.. Gidip bi baksak mi belki birinin yardima ihtiyaci var"

Selin: Onun yanindayken zaten hiç bir şeyden korkmam ben "Tamam bence de bi bakalim"
Karaltiya dogru yaklaşirken biri mi bayilmiş orda ne.. Hayiir Masalmi bu. Mal mal Korayin yüzüne bakiyorum. Ne yapacagimi şaşirdim..😯😓 Deli gibi agliyorum ve onun yanina koşuyorum.  " Masal.. Ma.. Masalmi o..  Kardesiimmmm.. Maassaaall😢😳😭"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişin izleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin