Serkan
Sabah alarmin sesiyle uyandim. Hep nefret etmisimdir bu sese. Kalktim. Yuzumu yikiyip hemen ustumu deyistirdim. Suan aklimda olan tek sey o aptal kizdi. Onunla ilgili gercekten cok guzel pilanlarim vardi. Neyse ayakkabilarimi giyip hemen okula yol aldim..Masal
Yine Merve ablanin sesiyle uyandik. Annem kahvaltilari hazirlamisti bile. Buyuk calismalardan sonra Selin hanimi da o kendisi gibi suslu yatagindan kaldira bilmistik. Bu gercekten cok zor bir isti. Hemen ustumuzu deyistirtik. Ben jean yirtik bir sort ustune de beyazli kirmizili bir gomlek giydim. Selin de siyah bir elbise ustune de siyah bir jeket aldi oyle ciktik.. Evet yeni bir heyecanli gune daha basliyoruz...Koray: "Gunaydin kardesim naber?"
Serkan: "Iyi kuzen senden naber?"
Koray: "Iyiyim ben de.. Ha sey unutmadan az once kantinde Eylulle karsilastim"
Serkan: "Ee ne var bunda, ayni okulda okuyosunuz, karsilasmanizdan normal bir sey ola bilirmi acaba?"
Koray: " Ya dalga gecme, kiz seni sorup duruyor dunden beri. Hayir arkadas gorusmek istemiyosan cik yuzune soyle bana niye bulastiriyosun ya"
Serkan: "Sen de sanki bilmiyomus gibi konusma, Eylul bizim aile dostumuz, kizi basimdan etmek kolay da sonra babama ne soylicem ben? Afedersin babacim kac yillik arkadasinin kizindan sikildim da o yuzden yolladim gitti..mi diyim ne diyim?"
Koray: "Tabi senin is de zor be kuzen. Neyse ders baslamak uzere hadi gidelim"
Serkan: "Aa gidelim gitmesine de sen ne zamandan ders meraklisi oldun? Hem her sabah yaninda biten o kiz nerde adi neydi lan unutdum"
Koray: "Ha Selinimi diyosun? Valla daha gormedim"
Serkan: " Seyy peki yanindaki kiz?"
Koray: "Abicim onlar birlikte takilmiyormu? O yoksa demekki diyeri de yok. Hem ne is kuzen merakmi ediyosun sen onu yoksa bana mi oyle geliyor?
Serkan: " Aamaan sana da birsey sorulmuyor ne merak edicem ben onu. Sadece birkac pilanlarim var onunla ilgili o yuzden sordum. Neyse gidelim hadi"
Koray: " Iyi maadem gidelim."
Nihayet okula gele bilmistik. Yolda otobus ariza yaptigindan okula da gec kalmistik. Neyse ikimiz de kendi bolumlerimize gittik.
Masal
Cok sıkıcı bir ders ortamindaydik. Birden bir hoca iceri girdi. Ve "Merhaba cocuklar. Biliyosunuz ki her yil okulumuzda geziler duzenleniyor. Bu yil da haftasonu ormanlik alanda kamplar kurulacak, oyunlar oynanacak, hatta para bile kazana biliceksiniz. O yuzden gelmek isteyen her kes davetli, katilmak isteyenler gunun sonuna kadar bana yaklassin. Iyi dersler" diyip gitdi. Evet cok guzel bir seydi. Ama benim ne isim olur ormanla kampla falan. Bi de gereksiz insanlar da olur simdi orda, yok ya vallaa gerek yok yani..Serkan
Evet derse girdiyimde Eylul benim yanimdaki yerde oturmus beni bekliyordu. Yanina gitdim tabi yerime oturmak icin.Eylul: "Askim niye telefonlarima cevap vermiyosun?"
Serkan: "Konusmak istemediyimden olabilirmi acaba Eylulcum?"
Eylul:" Ama neden? bilmeden biseymi yaptim yoksa? Bak kendimi affetdire bilirim biliyosun dimi?" Dedi siritarak, bi de elini boynuma dogru gecirerek kucuk daireler cizmeye basladi. Ne demek istediyini qayet iyi anlamistim.
Serkan: " Yok canim bisey yapmadin. Benim canim sıkkın bu aralar. Senlik bisey yok yani" deyip gecistirmeye calistim. Ama nerdeee..
Eylul: "Tamam istersen bu aksam bulusup birseyler yapalim. Ordan da gece bizi nereye gotururse.."
Serkan: Bu kiz da kendini benim kollarima atmaya dunden hazir. Nedenini bilmiyorum ama bu aralar hic kizlarla falan gezip tozmak istemiyordum. Bu gercekten cok garip bir seydi benim icin. Yine Eylulu gecistirmek icin konuyu kapatmak istedim "Yok bu aksam arkadaslara sozum var. Artik baska zaman sey yapariz, yani bulusuruz"
Eylul: " Tamam zaten haftasonu okulda bir gezi ayarlanmis. Bari oraya geliyosun dimi? Kacamazsin bak "
Serkan: "Tabiki kendim ayarladigim geziye gitmiyecekmiyim? Bence bu yilki gezi cok daha farkli olacak. Kacirirmiyim?"
Masal
Ders bitdi. Cok garip ama bugun okulda hic onunla rastlasmadim. Ayrica hic olay da olmadi. Selini de alip eve gidicektim ki koridorda bir kizla carpistik. Resmen kafa kafaya geldik. Tam ozur diliyecektim ki kiz "Noluyo ya yavas olsana biraz, onune bakmazmisin sen ha gerizekali?"
Lan ne diyo lan bu.. tabi ben dururmuyum bunun altinda " 1cisi gerizekali sensin, 2cisi de ben bakmadiysam demek ki sen de bakmamissin ki carpistik, 3su de sen once bir insanlarla konusmasini oyren de oyle gel. Nolmus yani kucucuk bir kaza"
" Sen ne diyosun ya senin yuzunden sacim bozuldu, ayrica topuklularim da gitdii.. Ayy napicam ben simdi. Makyajimi da tazelemek zorunda kalicam"
" Ayy vallaa sinir geliyor bana. Sen ciddi deyilsin dimi. Kucucuk bisey icin bi de makyajmi tazeliyiceksin? Gerci bi ise yariyacagini dusunmuyorum ama" diyerek gulumsedim. " Sen bana lafmi carptin simdi. Bak kizim sana bu okulu dar ederim ben. Bulasma bana. Annen babandan terbiye gormediysen ben napiyim" dedi kah kaha atarak, tabi yanindaki surtukler de ona kosuldu. Ama bu son lafini yedirmezmiyim lan ben ona "Lan ben seni ne yaparim biliyomusun. Saclarini kesip o kolundaki bilmem kac bin liralik cantani basindan asagiya geciririm. O ayagindaki topuklulari da senin musait bir yerine ... agzimi actirma simdi benim gerizekali psikopat. Sen kimsin de benim annem babamla ilgili konusursun oldururum lan seni." Daha lafimi bitirmeden Selin geldi. Ne oldugunu anlamadan beni goturmeye calisti. Arkadan da o kizin sesini duyuyordum " Goruceksin sen " falan diye biseyler geveliyordu.Selin: " Noluyo Masal yine yerinde bir rahat duramadin dimi?"
Masal: "Vallaa ben bisey yapmadim bu sefer, o deli baslatti her seyi. Neymis efendim makyaji bozulmusmus hanimefendinin"
Selin:" Neyse hadi eve gidelim. Ben yapamiyorum artik senle basa cikamiyorum ya. Derya ablayla konusurum o yapar ne yapacaksa"
Masal: " Ay yerim senin tribini kizz"
Selin: "Hic oyle sirinlik falan yapma. Affetdiremeyeceksin kendini oyle kolay kolay. Bu kac oldu ya bu okulda yalniz deyilsin sen beni de dusunsene azacik"
Masal:" tamam kendimi affetdirmek icin ne yapiyim? Bak ne istersen yapicam soz"
Selin: aslinda affetmiyecektim de dusundum biraz bu kesin geziyi biliyor ve kesin gitmiyecek o zaman ven de.. "Tamam o zaman boyle dusunuyorum ki haftasonu gezisinden haberin var ve cok guman ki gitmeyeceksin. O yuzden benimle birlikte oraya gidiceksin. Yoksa asla affetmem ona gore"
Masal: " Hayir ya istemiyorum. Hic sevmediyim tipler olucak orda aynen senin de. Ne isimiz var orda bos yerden bas agrisi. Tam zamparalarin surtuklerin ve gerizekalilarin yeri"
Selin : " Hic de bile. Benimle geliyosun bitti. Hadi rezervasyona gidiyoruz" diyip kolumdan cekistirdi. Artik itiraz etmeme bile izin vermiyordu.
Serkan
Selinle Masalin konusmalarini duymustum. Evet pilanim tam istediyim gibi ilerliyor. Selinin onu ikna ede bileceyine inaniyodum. Artik geriye kalan seyler bana kalmis.. Cok guzel seyler olacak 2 gun sonra..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin izleri
ChickLitBazı şeyler vardır geçmişinde, asla peşini bırakmaz. Sen nereye gidersen git, o da seninle gelicektir. Sanki senin gölgenmiş gibi.. Bazen geçmişin izleri gelecekte bile karşına çıkar. İzmirden İstanbula yolculuk.. Anne ve kız bu yolculukla geride ço...