Capitolul 9

82 12 0
                                    

Din perspectiva anonima

Odata ajunsa Faith la psihiatru, tot personalul spitalului s-a adunat in fata portilor pentru a vedea noul pacient. Toti spun ca e o criminala in serie, obsedata de a provoca durere si de a auzi umila lor cerere de a-i lasa in viata. Desigur, acesta fiind doar un zvon lansat printre personal si pacienti...sau nu?
Doi barbati bine facuti au indrumat-o spre celula in care urma sa-si petreaca restul vietii. I-au aruncat valiza cu haine pregatita de Niall si au disparut in intunericul de pe hol.
Faith si-a promis faptul ca atunci cand va evada, le va smulge inima din piept tuturor ce au contribuit la inchiderea ei.

Nu a trecut mult timp si a sosit ora pranzului. O femeie a aparut si i-a deschis celula , lunad-o de mana si conducand-o brutal spre sala de mese .
Femeia s-a asezat intr-un colt, supraveghind-o.

Unii pacienti se uitau la Faith cu frica , altii cu indiferenta. Dar o persoana i-a sarit in ochi, un barbat destul de frumos si bine facut care statea ingandurat la o masa din coltul camerei.

Si-a luat un mar si s-a indreptat spre barbatul misterios,asezandu-se pe scaunul din fata acestuia.
Nu a scos niciun cuvant niciunul dintre ei,desi barbatul se uita la Faith,analizand-o mai de graba.

-Te holbezi, spune amuzata,lovind-o un sentiment de deja-vu

-Esti diferita de personale de aici, spune barbatul surprins

- In ce fel? intreaba Faith

-Nu pari nebuna,sau cu vreo problema. Pana acum n-am putut tine o discutie normala cu nimeni din incaperea asta. spune barbatul dezamagit

- De acum vei putea,spune Faith sincera

Barbatul a zambit scurt inca uitandu-se la Faith.

-Numele meu este Dylan,spune

-Faith

-Ce nume frumos,spune incantat

-Da, pai ,nu mi se potriveste. Am fost sefa mafiei,fara mila,fara scrupule in ciuda numelui meu care inseamna credinta. spune amuzata

O liniste mormantala s-a asternut. Muzica care pana acum rula non-stop,s-a oprit.
Si-au ridicat amandoi privirile sa vada ce se intampla.

-Nu mai rezist! Melodia asta ma face sa o iau razna! spune o fata de cam aceeasi varsta ca mine ,care a oprit muzica

Doi barbati au imobilizat-o si au injectat-o cu un calmant.

- Stop! striga Faith

Dylan o apuca de incheietura mainii si o trage la pieptul lui.

-Nu face asta, ii sopteste, iti vor face acelasi lucru

Faith nu stia ce se intampla. De ce reactioneaza personalul asa la orice pas, sau de ce ei ii pasa. O lupta se desfasura in capul ei. Un conflict interior puternic intre binele si raul din ea.

Ora pranzului s-a terminat iar aceeasi femeie care a adus-o in sala a condus-o inapoi in celula.
Nu a apucat sa-si ia la revedere de la Dylan. Baiatul asta avea ceva special,ceva ce o facea pe Faith sa stea de vorba cu el.
Niall i-a pus in valiza cu haine si un carnetel cu un pix. L-a luat calma si a inceput sa-si treaca gandurile pe foile albe.

" 12 octombrie
Prima zi aici si simt deja ca innebunesc. Peretii celulei parca se apropie din ce in ce mai mult de mine. Am aflat inainte sa ajung aici de nebunia mea,cea care ma face sa ma gandesc doar la a omorî. Dar pana acum, aceasta nu si-a facut aparitia.
Imi pare rau pentru ce am incercat sa-i fac lui Niall,aia nu eram eu. Eu nu i-as face niciodata rau lui..tocmai lui. Imi lipseste felul in care ma privea , ma atingea,ma urmarea. Cred ca..sunt indragostita de el. "

Si-a pus carnetelul sub perna si a asteptat ca oboseala sa o cuprinda si sa adoarma.

__

A doua zi in psihiatru. Dimineata a inceput cu semne de confuzie pentru Faith.
Asta datorita faptului ca s-a trezit pe jos,iar peretii erau zgariati si cu sange.
S-a uitat la degetele ei si unghiile ii erau rupte din carne, cu sange uscat,semn ca ea a facut toate urmele de pe pereti.

Aceeasi femeie de ieri si-a facut aparitia si i-a deschis celula.

- Misca,e ora dusului. spune autoriar

Faith se ridica inca confuza de ceea ce a facut aseara si isi ia nistr haine de schimb si un prosop.

Femeia o astepta la iesirea din dus.
Mii de intrebari erau in capul lui Faith. Oare nebunia o face somnambula? Isi poate face rau singura,nu doar celorlalti? Ii era frica sa se gandeasca ce ar face in seara asta.
" La dracu cu accidentul! Sa te ia dracu ,Harry! " spune ea mai mult soptit
Se gandea ca dacar n-ar fi fost Harry,ea era acum in patul ei,dormind. Daca nu i-ar fi dat mesaj ca trebuie sa se vada urgent. Daca nu ar fi enervat-o,nu ar mai fi condus cu atat viteza, iar acum nu ar mai fi fost in rahatul asta.
Dar acum faptul este consumat, iar ea este cea care are de suferit.

-Ai adormit acolo ?! tipa gardianul ei, misca-te mai repede,trebuie sa ajungem la bucatarie unde vei lucra,apropo!

Faith se stramba deranjata de voceai ei care ii irita timpanele. Tot ce ura mai mult decat spitalul asta,era ea.

A iesit imbracata toata in negru si cu parul ud,pus peste umeri.
Gardianul a tarat-o in bucatarie si i-a dat drumul.
L-a cautat cu privirea pe Dylan si l-a observat incercand sa framante un aluat. S-a repezit spre el si si-a suflecat manecile hanoracului.

-Uite asa, spune Faith bagand mana in aluat pentru a-l ajuta

-Uau,chiar te pricepi, apreciaza Dylan

-Obisnuiam sa o ajut pe mama cand eram mica. De la ea am invatat tot ce stiu, spune mandra

-Deci,de ce esti aici? intreaba uitandu-se in ochii lui

-Am jupuit de piele nistr pisici,ai mei au aflat, si m-au bagat in rahatul asta numit psihiatru. Ei spun ca nu sunt intreg la minte. spune Dylan razand

- Esti bolnav, chicoteste Faith, de ce ai facut asta?

- Imi cantau noaptea la geam, spune deranjat

Faith a inceput sa rada, rasul ei colorat molipsindu-l si pe Dylan.

-Dar tu? intreaba el

- Poate alta data iti voi spune. incearca ea sa fie misterioasa

Dylan a dat din cap intelegator si au inceput sa faca din aluatul obtinut fursecuri. Le-au copt si le-au prezentat gardianilor care erau 'criticii culinari',

- Nu e rau, spune unul dintre ei

Dintr-o data,Faith se schimba la fata. Starea ei nu mai emana bunatate si prietenie,ci furie si dispret.
Dylan se uita ciudat la ea,confuz de ce se intampla.

-Faith,esti bine? intreaba ingrijorat

-Mai bine ca niciodata , zambeste ea diabolic

Dylan a facut un pas in spate,friica vazandu-se cu ochiul liber,ceea ce ii dadea satisfactie lui Faith.
Faith i-a sarit la gat si a inceput sa-l zgarie cu unghiile pe care le mai avea. I-a strapuns tricoul,rupandu-l si lasandu-i zgarieturi adanci pe piept.
Totul in jur se facuse negru pentru ea. Un gardian i-a administrat o doza de calmant.

Queen of deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum