M-am trezit a doua zi intr-o camera necunoscuta mie , camera era de un roz pal cu draperii albe la fereastra . Ma ridic bulversat la marginea patului si imi masez tamplele , in speranta sa imi amintesc ce s-a intamplat aseara . Ma ridic din pat si ma sprijin de un perete , picoarele mele fiind incapabile sa-si tin a echilibrul . Ce mama naibi am facut aseara ?Din cauza durerii de cap m-am dezechilibrat si am facut cunostinta cu parchetul . Am auzit cum usa a facut un zgomot deranjant anuntand ca cineva a intrat . Faith .
Am admirat-o pentru cateva secunde , avea parul ciufulit si era imbracata doar intr-o camasa de noapte , iar rimelul ii era putin intins , semn ca nu s-a obosit sa se demachieze .
- Ce s-a intamplat? intreb incercand sa er ridic de pe podea
- Ai lesinat. spune ea indiferenta
Sigur am lesinat , doar ca am fost ajutat sa o fac .
-Din ce cauza ?
- Ti-am dat cu o bata in cap. spune abtinandu-se sa nu rada
- De unde mama naibi ai avut o bata? intreb gesticuland
- O fata trebuie mereu sa aiba ce-i trebuie la ea. spune lasandu-i sa-i scape un cascat
Bine , deci am stat cu ea o noapte intreaga in aceeasi casa , ea fiind pe jumatate dezbracata , iar eu am dormit . Mi-am dat o palma mintal si m-am dus spre ea , punandu-ma pe pat .
- Si de ce m-ai adus la tine? spun uitandu-ma in ochii ei albastrii marini
- Pentru ca nu stiam unde locuiesti.
- Da , dar te cunosc destul de bine incat sa stiu ca ai fi putut sa ma lasi pe autostrada sa ma calce masinile ca pe un oposum mort.
A inceput sa chicoteasca la auzul cuvintelor mele , probabil gandindu-se la cum ar fi fost . Ma uitam la ea fascinat de trasaturile ei , este asa de perfecta .
Mi-am pus mana pe piciorul ei , si-a ridicat privirea si s-a uitat confuza la mine .
-Te iubesc , Faith.
A dat sa spuna ceva , dar si-a inchis inapoi gura . Nu pot sa cred ca nu m-a injurat .
M-am ridicat ,si inainte sa ies din camera m-am uitat ultima data la ea .
-Cand esti pregatita sa-mi vorbesti, stii unde ma gasesti .
Am coborat scarile blocului si m-am urcat in masina care din fericire nu este lovita .
Din perspectiva lui Faith
As vrea sa-i spun sa ma lasa naibi in pace , dar o parte din mine nu vrea sa spun asta.Nu pot trai cu el,dar nici fara el.
Intru in baie si las ca apa fierbinte sa curga in cada cat timp eu mai uit in oglinda si-mi analizez trasaturile . Arat al naibi de bine.
Pun spumantul de trandafiri in apa si aprind cateva lumanari punandu-le langa cada si sting lumina . Ma scufund in cada plina de spuma si-mi eliberez mintea incarcata de prea multe probleme .
Gandul imi zboara incontrolabil la barbatul blond cu ochi albastrii care ma urmaresc peste tot unde ma duc. Niall.
Din perspectiva lui Niall
Am ajuns la apartamentul meu si m-am aruncat pe canapea , gandul zburandu-mi la ea . Trebuie sa fac ceva sa mi-o scot din minte.
Imi dau jos hainele murdare si le arunc pe podea , indreptandu-ma spre baie . Dau drumul la dus si las apa fierbinte sa-mi deschida porii in profunzime .
Aud un zgomot venind de la usa de intrare , ma infasor repede intr-un prosop si imi iau pistolul ce-l tineam ascuns pe dulapul din baie .
Ma indrept cu pasi marunti , spijinandu-ma de perete si ma indrept spre sursa zgomotului . Ies de dupa colt si indrept pistolul spre persoana ce-mi statea in fata .
Rasuflu usurat si-mi las mana jos .
- Te-am speriat, Horan? ma intreaba Faith abtinandu-se sa nu rada
- Parca nu stiai unde locuiesc. spun pe un ton amuzat
-Am mintit.
Starea ei fericita s-a transformat brusc in seriozitate , se uita intr-un punct fix al bucatariei si s-a uitat din nou la mine .
- Am venit sa vorbim.
O invit in sufragerie si astept sa vorbeasca.
" Uite .. " face o pauza si suspina , " nu pot lucra astfel, trebuie sa-ti dai demisia. "
Am ras la cuvintele ei, sperand sa fi glumit, dar avea aceeasi expresie serioasa .
-Stai, tu vorbesti serios? xintreb in timp ce-mi masam degetele
S-a uitat la mine cu o privire fixa, determinandu-ma sa inteleg ca , chiar vorbeste serios.
- Nu o sa fac asta. ,spun dupa un moment de tacere
- Esti doar un obstacol in viata mea, si am de gand sa te inlatur. Esti un nimic pentru mine, Horan. spune pe un serios
Cuvintele ei m-au lovit drept in fata.
- Nu am intrat in mafie sa-mi spui tu sa plec. Poate ca te iubec, dar pot foarte bine sa ma comport ca si cum n-ai exista.
S-a schimbat brusc la fata la auzul cuvintelor mele.Am asteptat raspunsul ei, dar in zadar. Femeia cu suflet de criminal este redusa la tacere pentru prima data.
Mi-a evitat privirea, incercand sa gaseasca un raspuns concret pe care sa mi-l expuna. Pot simti cum sangele-i fierbe rapid in vene, este nervoasa, nervoasa ca nu are replica.
Si-a scos pistolul ce-l tinea in geanta, si pentru un moment am crezut ca vrea sa faca ceva necugetat, dar mi l-a dat in mana si si-a lasat capul in jos.
- I-al . Nu-l merit. spune cu privirea in pamant.
Am vrut sa o iau in brate, dar m-a respins.
- Ai castigat, demisionez. ,spune lasand ca o lacrima sa-i cada pe obrazul fin.
Asta-i un vis sau ce ?
- Eu nu am vrut sa castig, nu am vrut sa te fac sa te simti umilita, asta nu era in planul meu, si cu siguranta nu va fi niciodata. " spun uitandu-ma la ea
- Dar ce vrei ? De ce ai intrat in viata mea? De ce ai intrat cu picioarele in sufletul meu? ,isi pune mana la gura dupa ultima intrebare rostita,semn ca i-a scapat asta.
- Am intrat in sufletul tau? Vrei sa spui ca..,nu apuc sa termin propozitia ca ma intrerupe.
- Trebuie sa plec.
Alearga pana la usa si o tranteste in urma ei. Imi frec tamplele pentru a reusi sa inteleg ceva. Geanta ei a ramas aici.
Alerg la randul meu dupa ea pentru a-i inapoia geanta, dar ma impiedic de o treapta, geanta zburandu-mi din mana, lucrurile cazand din ea. Am inceput sa le adun si sa le bag inapoi, dar un lucru mi-a sarit in ochi, telefonul ei.
Oricat am incercat sa-mi repet in minte ca nu trebuie sa ma uit in el, nu am putut rezista tentatiei si am deblocat ecranul, intrand din reflex la mesaje.
M-am uitat printre mesaje si am vazut ca Ed i-a trimis un mesaj acum cateva minute.
' A functionat planul, domnisoara Jones? Sunt sigur ca lacrimile pe care le-ati varsat au dat roade, iar el a cedat. Este un domn ce asteapta sa va cunoasca. E putred de bogat. '
Pun inapoi in geanta telefonul si ma gandesc la ceea ce am citit, analizand fiecare cuvant. Deci cu scopul asta a venit ea la mine. Se pare ca planul nu l-a dus la bun sfarsit. Ceva imi spune ca nu sunt doar un obstacol in viata ei, ci s-ar putea sa fiu o parte din viata ei .
Ranjesc la gandul ca as putea sa o simt langa mine, dar zambetul imi piere atunci cand imi amintesc ca a vrut sa ma foloseasca .
- Ce faci cu geanta mea? o aud pe Faith aparand de nicaieri cu o privire ucigatoare.
Ma gandesc rapid la o scuza plauzibila, dar ma trezesc cu o palma peste fata, luandu-si geanta si plecand.
Se putea si mai rău .
CITEȘTI
Queen of death
أدب الهواة'Nu te indragosti de mine.Sunt prea rea pentru tine.' Aceasta nu e o poveste.Avea prea multe probleme ca să mai arate ca o printesă.A devenit o criminala fara scrupule. Un simplu accident de masina o trimite intr-un psihiatru. Dar,mai este acest bar...