Capitolul 4.

300 24 4
                                    



Din perspectiva lui Faith

Niall avea geanta mea in mana, si mai mult ca sigur s-a uitat si in telefonul meu . Tembelul de Ed, nu putea pur si simplu sa ma sune. Ma intreb cum arata presupusul bogat.

Mi-am pornit masina si am condus haotic pana la sediu. Am intrat grabita in cladire si m-am indreptat spre birou, unde trebuie sa cunosc barbatul.

Este un barbat inalt, cu ochii verzi si parul carliontat, buzele lui sunt carnoase si usor rozalii . Este imbracat la costum, cu un papion la gat. L-am observat cum ma analiza din cap pana-n picioare, muscandu-si buza de jos, iar apoi si-a trecut limba peste buze intr-un mod al naibi de sexy.

- Buna,papusa. ,spune apropiindu-se mai mult de mine

- Ma cheama Faith, nu papusa ,spun putin deranjata

- Eu sunt Harry. Harry Styles. Dar poti sa-mi spui viitorul tau iubit ,spune chicotind

- Bine, viitorul meu iubit, cati ani ai ? chicotesc la randul meu

- Varsta e doar un numar, nu e importanta, ceea ce conteaza, este scanteia dintre noi doi ,spune cu o fata mai serioasa, ce spui, vrei sa iesi la o intalnire romantica alaturi de mine, domnisoara Jones ? ' spune putin amuzat de felul in care m-a invitat

- Mi-ar face placere, Styles. spun si eu pe un ton la fel de amuzat

Mi-a facut cu ochiul si a spus ca vine sa ma ia la 7 . E simpatic.

Harry a iesit din incapere ca un adevarat domn.

Urmez si eu acelasi drum pe care l-a urmat Harry, si intru in masina mea, pornind motorul la scurt timp . Sper doar ca Niall sa nu apara de nicaieri cum o face deobicei si sa imi strice toata intalnirea .

__

Intru in bloc si introduc cheia in usa, ciudat este ca nu se deschide, doar de inchis pot . Apas clanta cu putina teama si-mi scot pistolul din geanta . Merg cu pasi marunti si silentiosi in bucatarie si indrept pistolul spre ... nimic.

Am devenit paranoica de la un timp , cred ca am uitat sa inchid usa . Imi relaxez incheieturile si-mi arunc geanta pe canapeaua din sufragerie .M-am hotarat sa fac un dus, asa ca mi-am luat un prosop si un halat alb din dulap si am pornit spre baie .

Am batut la usa, pentru ca era inchisa, si am asteptat ca persoana sa iasa din baie .. Stai putin, eu nu am niciun coleg de apartament . M-am speriat si m-am dus dupa pistol, cand m-am intors, usa era deschisa, si nici urma de vreo persoana necunoscuta . Oh, Doamne, chiar devin paranoica.

Imi scutur capul si intru in baie, dand drumul la dus . Picaturile fierbinti imi relaxau toti muschii, nimic nu ma mai poate trezi din aceasta placere nesfarsita . Imi petrec doua ore la dus si opresc cu greu apa . Imi iau halatul pe mine si mi-l leg in timp ce ies din baie .

Miroase a clatite,nu am un bucatar, si nici un majordom . Cred ca mintea mea iar o ia razna . Pentru orice eventualitate ma duc pana in bucatarie, pentru a verifica . Pasesc silentios pe parchet si deschid usa bucatariei .

- Ah, Niall, m-ai speriat! Ce dracu cauti la mine in casa, si de ce ma lasi sa cred ca sunt nebuna ?! ma rastesc eu la baiatul ce statea in fata mea

- Ha, ha . Domnisoara Jones s-a speriat? spune el cu amuzament in ton

- Iesi afara ! Acum !

Il iau de bratul stang si il tarasc pana la usa, trantindu-i usa in fata . Ma las in jos pe usa rece si-mi pun capul in palme. Cum face asta? A devenit stresant, si s-ar putea sa-mi pierd rabdarea.

M-am dus la dulap de unde mi-am ales tinuta pentru intalnire. Am optat pentru o rochie alba din dantela mai scurta cu doua palme de genunchi, cu spatele gol. M-am incaltat cu niste platforme de aceeasi culoare cu rochia si mi-am luat trusa de machiaj de pe birou. Mi-am facut un machiaj de seara, nu foarte incarcat si m-am imbracat cu o jacheta de blugi .

Queen of deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum