Din perspectiva lui NiallLiam imi era ca un frate. Era mereu langa mine cand aveam nevoie. Imi va lipsi. Pana la urma , toate devin o amintire.
__
M-am hotarat sa o invit pe Faith la o intalnire. Am realizat ca niciodata n-am incercat asta.
M-am dus la ea la usa si m-a invitat inauntru.- Ce vrei, Horan ? intreaba grabita
M-am blocat. Nu puteam scoate niciun cuvant.
- F..Faith.. Eu.. ,ma intrerupe
- Daca ai de gand sa te balbai asa, nu mai vorbi. spune deranjata
- Faith Jones , ai vrea sa iesi la cina cu mine? intreb timid
A facut ochii mari cand a auzit intrebarea mea. Cu siguranta nu se astepta la asta.
- Sigur, Niall. spune zambind
Ea tocmai mi-a spus Niall. Suna asa frumos pronuntat de ea.
Am sarutat-o pe obraz , i-am spus ora la care vin sa o iau, si am plecat sa ma pregatesc.
A trebuit sa merg la cumparaturi pentru ca nu aveam niciun costum. Sunt baiat de cartier, nu un domn.
Un costum negru , o camasa alba simplă si pantofi negri este ceea ce mi-am luat. Am cumparat un buchet de trandafiri rosii de la florarie si un lantisor de aur cu numele ei si m-am dus acasa.
Este de abia 7:30 pm iar ora stabilita este 8:00pm. Mi-am aranjat parul in asa fel incat sa stea perfect. M-am imbracat cu , costumul si m-am incaltat cu pantofii noi.Este timpul sa inceapa intalnirea.
M-am urcat in masina si am pornit spre ea. Eram foarte nerabdator sa o vad, sa-mi petrec timpul cu ea. Seara asta va fi speciala.__
- Domnisoara Jones , spun sarutandu-i mana ca mai apoi sa-i deschid portiera
Era imbracata intr-o rochie crem mulata pe corp care ii venea perfect. In picioare avea tocuri rosii nu foarte inalte. Iar machiajul era perfect. Rujul ei rosu ma facea sa imi doresc sa o sarut. I-am daruit buchetul cu flori iar ea mi-a multumit.
Femeia asta este superba , este frumusetea intruchipata.
Un lucru era schimbat la ea-parul. Parul ei de un brunet fermecator este acum un mov pal. Imi place,dar mai mult imi placea bruneta. Oricum ar fi , este mereu perfecta. Ochii ei albastrii ma fac sa innebunesc , buzele ei rozalii sunt foarte sarutabile.
Si ah, ce as vrea sa fie doar a mea.__
Am ajuns la restaurant unde un chelner ne conduce la masa rezervata. Ii iau jacheta si o asez pe spatarul scaunului. Ma asez si eu la locul meu admirand-o.
- Te holbezi , spune chicotind
- Nu ma pot abtine , esti foarte frumoasa, spun sincer
A rosit putin si si-a lasat privirea in jos.
- Hei, uita-te la mine. Am ceva sa-ti dau. spun bagand mana in buzunarul sacoului
Am scos cutiuta in care se afla lantisorul si am deschis-o. S-a luminat la fata cand a vazut.
- Oh, Niall, nu trebuia.. spune timid
- Ba trebuia. Tu meriti tot ce e frumos. spun ridicandu-ma de la masa
- Permite-mi sa ti-l pun.
Si-a luat parul de pe spate iar eu incercam sa il pun.
- Niall, Niall , ma sugrumi! spune abia respirand
- Dar nu vad, e asa greu. spun mijind ochii
- Lasa-ma pe mine. spune razand
Se putea sa nu fac eu ceva ce sa strice seara?
- Imi pare rau, Faith. spun bosumflat Seara asta trebuia sa fie perfecta..
- Este perfecta,Niall. spune luandu-mi mana intr-a sa.
Ne-am petrecut restul serii facand glume pe chelneri, clienti. Am ras cu pofta si ma bucur ca s-a distrat. Este tot ce voiam.
A primit un mesaj si s-a ridicat brusc de la masa.- Trebuie sa plec, Niall. spune luandu-si jacheta, Iti multumesc pentru seara asta
N-am apucat sa mai zic ceva ca deja a iesit pe usa. Am achitat nota si am pornit si eu spre casa.
Seara asta s-a terminat prost. Ma intreb unde era asa grabita si cine i-a dat mesaj.
Eram asa de concentrat pe motivul pentru care a plecat , incat nu am obsevat viteza cu care conduceam.
Dintr-o data , simt cum masina se clatina, apoi sa invarte pe sosea.
Tocmai am lovit o masina din plin. Eram cu fata in sus, masina fiind rasturnata. M-am zbatut sa scap din masina mortii si m-am ridicat alergand spre masina cu care am facut impactul. Eu nu aveam nimic, exceptand o zgarietura mai adanca pe piept ce mi-a strapuns tricoul. Se pare ca am avut mare noroc , ceea ce nu pot spune despre cealalta persoana.Era o femeie cu parul mov ca al lui Faith. Fata ei era acoperita de par si nu puteam vedea cum arata. Avea rani deschise peste tot corpul. Nu am indraznit sa o misc, din frica de a nu o face gresit. Am apelat la numarul de urgente si am asteptat ca ambulanta sa apara.
Am auzit-o cum gemea foarte incet de durere.- Rezista, ambulanta e pe drum, o linistesc pe femeia ranita
Intr-un final, ambulanta a ajuns impreuna cu politia care a inceput sa-mi puna intrebari. A trebuit sa mint in privinta celor intamplate.
- Deci spuneti ca masina a derapat datorita soselei umede? intreaba politistul
- Da , asa s-a intamplat. spun increzator
Politistul s-a indepartat si s-a consultat cu un altul. Sper doar sa nu fiu nevoit sa merg la sectie.
- Sunteti liber, domnule Horan. spune acelasi politist , cauza accidentul se pare ca a fost una naturala
M-au linistit vorbele lui si l-am rugat sa ma duca la acelasi spital la care a fost dusa victima accidentului.
Am intrat in spital iar mirosul puternic de medicamente m-a lovit in fata. Stomacul mi s-a rasucit. Nu suport mirosul de spital.
Am intrebat in ce salon se afla victima ajunsa cu cateva minute in urma iar asistenta mi-a aratat drumul.
Am intrat in salon si am incremenit la vederea corpului intins pe patul de spital conectat la aparate.- Faith... rostesc incet numele ei, tristetea aparand pe fata mea
CITEȘTI
Queen of death
Fanfiction'Nu te indragosti de mine.Sunt prea rea pentru tine.' Aceasta nu e o poveste.Avea prea multe probleme ca să mai arate ca o printesă.A devenit o criminala fara scrupule. Un simplu accident de masina o trimite intr-un psihiatru. Dar,mai este acest bar...