Capitolul 10

106 9 1
                                    

Din perspectiva lui Faith

M-am trezit in celula mea. Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este ca eram in fata gardienilor ,asteptand sa zica ce parere au despre fursecurile mele si a le lui Dylan. Din momentul ala, nu-mi mai amintesc nimic. Cum am ajuns aici? M-au sedat nenorocitii aia fara sa fac nimic?
M-am indreptat spre gratiile celulii si am privit in jur .

- Helo, e cineva ?! tip in asa fel incat sa se auda tare

Dar nimic. Nu se auzea nici macar un zgomot, nici macar barbatul de langa celula mea care mai mereu vorbeste singur,ceea ca ma scoate din minti.
E prea multa liniste,iar asta nu este in regula. Ceva se intampla.

- Faith, spune Dylan care apare de nicaieri

M-am dat in pas in spate pentru ca ma speriase. Era grabit si ii era frica sa nu-l prinda cineva afara din celula lui. Se uita in stanga si in dreapta foarte speriat.

-Hei, linisteste-te, spun luandu-l de mana

S-a uitat in ochii mei si s-a calmat.

-Ce s-a intamplat ieri? Ce am facut? intreb bulversata

-Cum,nu stii? intreaba surprins, ai incercat sa ma omori, spune dezamagit

Nu pot sa cred ca am vrut sa fac asta.Nebunia si-a facut simtita prezenta. Urasc asta, urasc locul asta,imi urasc viata.

- I-imi pare rau,Dylan..spun abtinandu-ma sa nu plang, sa stii ca nu as vrea sa-ti fac rau,mai bine stai departe de mine , spun si ma pun intr-un colt al celulei strangandu-mi genunchii la piept

- Hei,n-am sa stau departe de tine. Nu pot sa fac asta. spune si face o pauza , Uite,am venit sa te avertizez ca va urma sa te duci la doctorul psihiatrului. Omul ala e nebun cu capul,crede-ma. Ai grija,te rog.

Nu i-am raspuns. Puteam sa ma gandesc doar ca sunt nebuna,si asta ma distruge incetisor..

A plecat imediat dupa ce mi-a spus de doctorul ala. Nu inteleg de ce mi-a zis sa am grija. Cat de rau poate fi ?
Am adormit in cele din urma.

__

Seara a venit si gardianul meu nu a venit sa ma duca la cantina sau la dus, sau la bucatarie,niciunde altundeva. Ziua asta a trecut foarte greu si simt ca innebunesc , pe deasupra ca mor si de foame.
Urasc spitalul asta. Urasc fiecare coltisor al lui si fiecare pas pe care il fac simt cum ma apuca crizele.

Ma indrept spre gratiile celulei. S-au auzit niste pasi apasati,ca de bocanci grei. In fata mea a aparut un om in varsta cu barba nu foarte lunga imbracat intr-un halat de laborator. Presupun ca asta e doctorul. E mai urat decat mi-l imaginam.

-Haide,trebuie sa vii in cabinetul meu, spune in timp ce deschide celula

- Nu stiu ce sa zic,pari cam pedofil., spun indreptandu-ma spre patul meu

- Ou,se pare ca avem o pacienta cu mistouri.

- Doar plictisita.

M-a luat de brat si m-a indrumat prin coridoarele spitalului

- Ce ai de gand sa-mi faci? intreb curioasa

-Ceva ce te va schimba complet. spune cu in zambet idiot pe fata

Ma opresc si ma smucesc din stransoarea lui.

- Imi e bine cu persoana mea.spun iritata

S-a apropiat de mine si mi-a soptit la ureche o propozitie pe care cu greu am inteles-o.

-O sa faci ce-ti spun, sau prietenul tau va avea de suferit. spune cu dispret

-Prieten ? Eu n-am prieteni. spun ingamfata

Mi-am trecut mana prin par degustata de nebunul ala si mi-am admirat indelung unghiile.
Unul dintre gardieni a venit tinandu-l strans cu o mana pe Dylan si intr-o mana tinea un cutit pe care i l-a pus la gat.
Dylan mi-a facut un semn ca sa inteleg din acesta sa ma prefac ca nu-l cunosc.

- Si,ma rog,cine e asta ? intreb plictisita

- Nu-l cunosti ? Pai inseamna ca nu te deranjeaza daca colegul meu il omoara.

-Chiar deloc.

La auzul cuvintelor mele , gardianul s-a miscat iar Dylan a mimat un ' imi vei lipsi ' iar barbatul i-a taiat gatul.

- Nu! tip si ma indrept spre trupul neinsufletit al lui Dylan

- A, deci il cunosti. spun doctorul satisfacut

- Esti nebun! strig la el cu lacrimi in ochi, o sa ma razbun pentru asta!

- Sigur , printeso. spune si ma ridica de langa Dylan

-Ia mana de pe mine! spun si ii trag o palma

S-a schimbat la fata si s-a intors cu spatele.

-Ai 5 minute sa-ti iei ramas-bun de la
prietenul tau.

M-a lasat cu Dylan singura. Dar stiu ca daca incercam sa fug,as avea aceeasi soarta ca Dylan..
Mi-am pus capul pe pieptul lui si am inceput sa las lacrimile sa curga. Plangeam in hohote, simteam ca nu mai pot sa respir. Ma durea moarte lui..a fost nevinovat. Daca  spuneam ca il cunosc nu se mai ajungea aici. Ma simteam vinovata,dar stiu ca nu sunt. Am sa ma razbun pe toti cei care mi-ai facut rau mie si lui Dylan.
'Iti promit,Dylan. Imi vei lipsi' soptesc si ma ridica de langa el.

Doctorul a aparut si m-a tras de mana dupa el. Ma uitam inapoi dupa Dylan. Gardienii i-au ridicat corpul si au disparit in intuneric. Ziua asta e din ce in ce mai proasta.
Nu ma puteam opri din plâns. Doar gandul felul in care i-a taiat nenorocitul ala gatul ma face sa o iau razna. Chiar tineam la Dylan..

Am ajuns intr-un laborator nu foarte spațios dar foarte bine luminat. Lumina puternica imi deranjau ochii si ma facea sa-i inchid.

-Bun. spune doctorul încântat ,aseaza-te pe masa de acolo si întinde-te.

-Si cat de proasta ma crezi sa fac asta ? intreb cu brațele incrucisate la piept.

-Prea bine. spune făcând semn celor doi barbati imensi de langa usa

In urmatoare secunda m-au luat pe sus si am inceput sa tip si sa dau din maini. Erau prea puternici sa ma pot opune. M-au legat de maini si picioare si mi-au pus scoci la gura pentru a nu mai tipa.
Doctorul s-a apropiat de mine si m-a mângâiat pe fata. Mi-am tras capul si m-am uitat dezgustata la el.
A ras ironic si s-a indreptat spre un dulap cu rafturi. A cautat ceva anume si a luat o seringa si o sticluta cu lichid albastru.

-Doar o seringa din ce e aici ,te va schimba pe veci. spune zâmbind

Mi-a bagat lichid cu seringa in ambele maini si intr-o vena de la gat.
Am inceput sa ma simt obosita si debusolata. Apoi..am vazut negru in fata ochilor.

-Nu,nu! Nu trebuia sa se intample asta! il aud pentru ultima data pe doctor.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 07, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Queen of deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum