Capitolul 5.

147 15 9
                                    

Nu se poate, a sarutat-o. La dracu cu tipul asta!
Am luat statia de pe birou si mi-am pus in functiune planul. Odata auzit semnalul , chelnerita blonda se indreapta catre cei doi cu doua prajituri in mana. Le aseaza pe masa cu grija.
' Din partea bucatarului ' zambeste rapid si se retrage

Din perspectiva lui Harry

O privesc cum se bucura de prajitura primita. Este asa frumoasa cand zambeste. O cunosc de nici o zi si deja simt ca ea este fericirea mea , ingerul meu , desi este o scorpie.

- De ce nu-ti mananci prajitura ? ,ma intrerupe din gandurile mele

- Incerc sa ma mentin. Corpul asta nu se face singur ,spun aratand spre bratul meu incordat

A ras scurt si s-a uitat adanc in ochii mei. m-am aplecat peste masa si i-am dat un sarut scurt pe nas. O iubesc.

Din perspectiva lui Niall

Rahat! Trebuia sa manance prajitura aia si sa se constipe! La dracu cu planul asta ! Ma duc acolo.
M-am indreptat cu pasi rapizi inspre cei doi. Jur ca o sa fac o scena. L-am strans pe Harry de gat si l-am ridicat de pe scaun.

- Niall, frate , calmeaza-te ,spune acesta cu greu

- Nu-mi spune tu mie ce sa fac ! ,ma rastesc la el

Faith s-a ridicat de pe scaun si a iesit din local. I-am tras lui Harry cateva picioare in burta si l-am lasat pe podea. M-am strecurat printre persoanele care au urmarit scena recenta si am alergat spre Faith.

-Faith... ,ii rostesc numele linistit

- Inceteaza dracu sa imi mai distrugi orice plan! M-am saturat de tine , Horan, pana peste cap !

- Nu pana nu ma iubesti .

- Niciodata . spune si se urca in masina disparand la scurt timp.

Ah la dracu cu tot! Nu va fi niciodata a mea..Mai bine imi vad de treaba mea si o las sa-si traiasca viata cum vrea.
Ma urc si eu in si conduc spre casa. Imi fac un dus , imi iau niste blugi albastri stramti , un tricou negru simplu si ies intr-un club.

- Buna , frumosule. Ma cheama Ariana dar tu poti sa ma chemi diseara ,spune o fata blonda , inalta si destul de atragatoare

Ii pun mainile in jurul taliei , o trag mai aproape de mine si o strang de cur. O sarut salbatic si o conduc la etaj unde se afla camere speciale pentru distractie. O dezbrac din doua miscari si intru cu putere in ea.

Din perspectiva lui Faith

Il urasc atat de mult. Distruge totul si nu il mai suport. Dar e al naibi de sexy cand ma enerveaza. Imi vine sa sar pe el si sa-l dezbrac. Nu cred ca vreau sa ma lase in pace.

Aveam de cand sa conduc acasa , dar acum ma duc in club . Am sunat-o pe Regina sa vina cu mine.
M-am intalnit cu ea in fata clubului . Era imbracata cu o rochie neagra , multa pe corp care ii scotea in evidenta formele ei perfecte . As putea sa ma fac lesbiana pentru ea , e al naibi de buna.

Intram in club si mergem direct la bar sa ne imbatam inainte sa incepem sa ne distram.

- Doua sticle de whisky .

Am baut-o rapid pe a mea si deja simteam cum alcoolul pune stapanire  pe mine . M-am ridicat de pe scaun si am tras-o dupa mine pe Regina pe ringul de dans . Am inceput sa ma misc lasciv pe langa ea si o apucam din cand in cand de cur.
Distractia mi-a fost intrerupta de un mesaj de la Ed. Deblochez telefonul si citesc mesajul.

"Trebuie sa vii la sediu,e urgent."
Reusesc cu greu sa scriu un mesaj si il trimit.
" Nu pot , sunt beata "

Imi bag telefonul inapoi in buzunar si incep sa o sarut salbatic pe Regina. Nu stiu ce e in capul meu acum sau de ce fac asta, dar incerc sa ma distrez. O trag dupa mine la etaj si ma opresc in capatul scariilor sarutand-o din nou.

- Faith ?! ,aud o voce familiara
Ma intorc catre persoana si ma blochez instant.

- De asta nu ma voiai ?! Pentru ca esti lesbiana ?! ,a intrebat uimit si suparar in acelasi timp

Nu am scos niciun cuvant. Am lasat ca situatia sa decurga cum o fi.

- Spune ceva !

- Ce mai conteaza acum, Horan ? Vad ca deja ti-ai uns sufletul ,spun aratand spre blonda de langa el

Nici 4 ore n-au trecut de la faza din restaurant , iar acum se linge cu zdreanta aia. Ma simt inselata.

- Tu esti singura care-mi poate unge sufletul , spune apropiindu-se de mine

Regina si blonda s-au evaporat . O sa am de dat explicatii pentru faza de mai devreme.
Am ochii atintiti pe blond . Imi vine pur si simplu sa sar pe el. Si asta am facut.
Am inceput sa-l sarut in cel mai salbatic mod posibil in timp ce il trageam din cand in cand de par facandu-l sa scranceasca putin. L-am impins in cea mai apropiata camera si m-am urcat peste el. Mi-am dat tricoul jos si el m-a imitat. Mi-a desfacut sutienul cu doua degete si a inceput sa-mi sarute sanii.

- Nu crezi ca blugii aia sunt cam stramti ?,intreb nerabdatoare

- Nu, nu cred. spune razand

Se apropie de mine si incepe sa-mi sarute gatul si se opreste la urechea mea.

- O s-o facem cand nu esti beata , imi sopteste

Ma ridic nervoasa,imi strang hainele de pe jos si trantesc usa in urma mea.

Ies pe usa din spate a clubului si ma sprijin de perete pentru a nu ma dezechilibra .
Dintr-o data ma trezesc ca cineva imi pune mana la ochi si din instinct il lovesc cu cotul in piept si cu tocul intre picioare.

- Tu ?! intreb socata

Cine credeti ca este tipul misterios in fata caruia Faith ramane socata ?

Queen of deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum