Herkese merhaba ben Eylül 17 yaşındayım. Ünüverste sınavına yeni girdim. Ailemle birlikte Bursa da yaşıyorum.Hayatımdan memnunun 6 yaşında kız kardeşim var. Adı Ekin. Kardeşimle aramız iyidir. Genellikle ben sarışın ve mavi gözlüğüm diye beni kıskanır. Boş zamanlarımda kitap okumayı ve müzik dinlemeyi seviyorum. Ünüverste sınavına gelince sınav gayet iyiydi çok çalışmıştım. Geçen yaz tatile gitmek istemedim. Sınav olduğu için anneannemlerde kalıp 2 hafta boyunca eve kapanıp ders çalıştım.Bizimkilerde Antalya 'ya 5 yıldızlı güzel bir otele gittiler. Ekin baya günlerce anlatı. Kıskandırmaya falan çalıştı ama çok kıskanmadım. Açıkçası biraz yani kim istemeziki tatile gitmek . Ama bende moda bölümümü okumak çok istiyorum. Erkekler hakkında da hiç bir şey bilmiyorum. Hayatımda 10 -15 kişi bana çıkma teklifi etti ama utanıp kızarıp kaçıyorum. Yanıtını ver falan deyince bahaneler uyduruyorum .Of ya bu konular hakkında hiç birşey bilmiyorum. İyi ki kankan Çağla onlar hakkında her şeyi biliyo. Oda çıkma teklifi bekler , bana diye kızım nasıl erkekleri etkikiyosun valla açık ça anlatıyım derslerden başka bir şey den ilgilenmem Can dışın da .Çağla da biliyo söylediğim gibi onlar hakkında hiçbirşey bilmiyorum.