Gün çok çabuk geçmişti. Akşam mesaj geldi. Havuz kenarındaymış. İyi zaten şık bir elbise aldım o kadar. Burak 'dan mesaj geldi.
Selam Eylül Can 'ın doğum gününe geliyor musun? Sizi ben bırakiyim derim . Tabi gelmiceksen o ayrı. Gelmiceksen bize de geçebiliriz.
Oha ya bu nedir bildiğin sarkık. Geliyom lan kaçırmam. Aslında çocuğada yazık mesaj yazıyım.
Burak tamam biz gelicez. Bir yarım saat Sonra gel al bizi.
Can göreceksin. Hepimiz hazırız AA kızlarda çok güzel olmuşlar.
Eda : O senin güzelliğin tatlım.
Teşekkür ederim .
Pelin : Aynen kızlar hepimiz harika görünüyoruz.
2 dk sonra Burak yanımızda belirdi. Aslın da bundan korkulur.
- Burak evimi Nerden buldun.
-Kızım sana aşkımdan benim bilmediğim bir şey var mı?
- Yavaş. Hadi gidelim.
10 dk sonra havuzlu büyük bir villanın önünde durduk.
-İşte geldik kızlar.
-Teşekkürler Burak.
-Nedemek.
Evin girişinde Can karşıladı. Takım elbise giymişti. Çok yakışıklı gözüküyodu.
-Selam kızlar çok güzel görünüyorsunuz.
Pelin :Teşekkür ederiz.
Eda:Teşekürler.
Zeynep : Ah bunlar mı geldi. Can hadi azın açık kaldı. Girin eve sizde artık. Bahçeye çıkın havuzun orda parti.Zeynep kırmızı askısız mini mi mini bir elbise giymiş. Kırmızı da uzun topuklu ayakkabı giymiş. İçerisi çok güzel. Havuzlu doğum günü partisi gayet iyiydi. Pasta kesildi. Herkez hediyelerini verdi. Ben ayakkabı almıştım. Eda ve Pelin de kravat aldılar. Can hediyeleri çok beğendi. Geldik Zeynebin hediyesine en son onunki açılacakmış. Halbuki elinde poşet falanda yok.
Zeynep :Herkez beni dinlesin. Biliyorsunuz Can la ilişkimiz cidileşiyor.
Büyük bir alkış koptu. Zeynep Can 'a hızla sarılıp dudaklarına yapıştı. O anki tepkimle ne yapacağımı şaşırdım. Nasıl bu kadar kötü olabiliyorlar. 10 dakika alkışlar eşliğinde, Zeynep Can ' ı öptü.
Eda : Eylül boşver bunda hiç bir şey yok dedik sana...
Pelin : Hadi gidelim burdan daha fazla bu iğrenç görüntüye şahit olmayalım.
Arkamıza döndüğümüzde Burak arkamda belirdi. Ve bana hızla sarıldı. O anın şokuyla bende ona sarıldım. Can a o kadar kızgındım ki ilk öpücüğümü Burağa ayırabilirim sinirden. Derken İçimden, Burak beni öptü. Kendimi geriye çekmeye çalıştım elimi tuttu. Herkez bana bakıyordu. Ve Tabiki domates olmuşumdur. Kendimi hızla çektim ve ondan ayrıldım.Tokatıda bastım. Arkamı döndüğümde Can bana ağazı açık bakıyordu. Kızlarla beraber koşmaya başladık. Hemen bir taksiye atlayıp eve gittik. Kızlar konuşmak ister misin diye sürekli sordular ama istemedim. Evde kalıp dinlenmek istediğimi söyledim. Eve gider gitmez üzerimi değiştirip. Yatağa atladım. Bu gün olanlardan nefret ediyorum.