Evet kontrol edelim tüm şortlar,tüm etekler , 2 tane parti elbisesi , 4 tanede güzel günlük elbise 6 tane bikini 2 tane plaj havlusu iç çamaşırlar. Kulaklık telefon mp3 çalar. Ve harçlık 6 yaşından beri harçlıklarını biriktiriyorum babamda bir miktar alabileceğimi söyledi.
Genellikle pek harcama der ama yinede yanıma 500 Tl aldım cüzdanımı yerleştirip çantamın ağzını kapatın. Kamilkoçla gidiyorum biz genellikle arabayla gideriz ama otobüsle gittiğimizde de Kamilkoçla. Ailemle vedalaştım beni otogara kadar eşlik etiler. Ekin de bende gitçem falan dedi annem zor ikna etti. Yolculuğum güzeldi top kek ve nescafe alıştırdım. Yolumuz az kalmıştı 10 dk. Sonra gelmiştim hemen Eda ya mesaj yazdım.
"10. Dk sonra bodrum dayım almaya gelebilirsiniz."
Otobüsten inince banka oturup kızları beklemeye başladım. Aradım ama açmadılar. 5.dk sonra ikisi de bir taksiden inip Eylül diye bağırarak yanımda belirdiler. İkisi birden bana sarıldı. Belli ki beni çok özlemişler. Bende onları çok özledim canım.
Pelin :Eylül hoş geldin seni çok özledik.
Hoşbulduk valla.
Eda:Hoşgeldin Eylül cüm gelmene çok sevindik senin eve baktık çok yakın 5 dk. de birbirimizdeyiz.
Pelin:hadi gidelim evine yerleş sonra da plaja gidelim. Ama hadi zaman kaybediyoruz.
Eda:Evet Pelin haklı gidelim .
Evi çok beğendim beni karşı komşu Hatice teyzeyle tanıştırdılar çok tatlı birisi. Eve gelince 2 katlı geniş ve güzel bir ev. Villa gibi ama biraz daha küçük . Böyle tip evlerde hep çatı katını istemişimdir. Onun için en büyük oda benimdir.Deyip odaya koştum. Derken oda iğrenç derece pişmiş.
Zatende çok da büyük sayılmaz canım. Balkonlu da büyük bir oda var orayı beğenip oraya yerleşmeye karar verdim.kızlarka 15dk. Sonra buluşucaz. Onlar beni evimden alıp onların evine geçicez sonra da plaja gitçez. Bavulumu dolaba yerleştirip bikinemi içime giydim. Üstümede penye şortla askılı tişört giydim. Altıma pilaj terliklerimi giydim. Plaj çantamı da almayı unutmadım. İçinde :havlu, 2 tane yedek bikine, cüzdan, telefon,anahtar,güneş gözlüğü, kitap, güneş kremi hazırım. AA kızlarda gelmiş.
Pelin:Hadi gidelim annemle babam da seni çok özledi bizde 30 dk takılırız sonrada plaja geçeriz.
Eda :Katılıyorum kardeşim.
Bana da uyar hadi gidelim.
Ayşen teyze :Aa hoşgeldin Eylül cüm çok özledik seni ya.
Ahmet Amca :Oo kimler gelmiş kimler bizim evin, 3. Kızı gelmiş.
Hoşbulduk bende sizi çok özledim.
Ahmet amca çok şakacı birisidir. Biraz hep birlikte sohbet ettik. Havadan sudan falan bahsettik. Ayşen teyze ' nin yaptığı börekleri yedik enfesti. Kıymalı ,bazen annem yapamıyor yapmayı üşeniyor ama Ayşen teyze ' nın ki nefis olmuş.
Kızlar odalarını gösterdiler. İkisininde birbirinden güzel odaları var. Sonra evden çıkıp plaja gittik 3 -4 saat oradaydık. 1. Günden çok eğlendim. Denize girdik çıkınca güneşlendik. Sohbet ettik. İçecek birşeyler içtik. Plaj voleybolu oynadık karşı tarafı ezdik. Gün bitince herkez evlerine dağıldı 1 saat sonra onlarda buluşacaktık sonrada birlikte yemeye çıkacaktık sonra da akşam yürüyüşü falan yaparız dedik.