Can ' ın ağzından :
Dün olanlara inanamıyorum. Zeynep beni herkesin içinde uzun bir süre öptü. Eylül gibi bir ayakkabı alamazmıydı yani. Burak ada sorucam ben hoş- o kızı orda benim doğum günümde nasıl öper. İyiki tokatı bastı ama. İçim rahatladı. Ama yine de Zeynep ' e de sorcam ben Burak ' a da.Burak ' ın ağzından :
Dün gece olanları unutamıyorum. O kızı öpmek harika bir fikirdi. Öpüşme konusunda iyi sayılmaz .Ama tokatı da fena bastı. Hala zonkluyor ya. Zeynep e de tebrikler fena öptü.Şu yataktan 1 ay çıkmıcam. O derece kendimi kötü hissediyorum. AA kızlardan mesaj var.
Eylül iyi misin? Senin için çok endişelendik. Uyanmanı bekledik. Umarım şimdi seni uyandırmamışızdır. Kahvaltı etmediysen bize gelebilirsin. Tabi yalnız kalmak istersen, sen bilirsin. Sonra konuşuruz.Kızlar ben iyiyim bu olanların hepsini unutmak istiyorum. Kendime yeni bir ben lazım.
Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Üzerime şort ve kısa kollu badi giydim. Altımda sarı babet. Çapraz çantamın içinde telefon, cüzdan ve parlatıcı koydum. Dudağıma hafifçe sürüp biraz kalem çektim. Kapıyı kitleyip evden çıktım.
Kızlar ben evden çıktım. Sizin oradaki çay bahçesinde buluşalım.
Konuşuruz.Tamam Eylül bizde hazırız 5 dk. Ye ordayız.
Kızlarla yazışırken telefonum çaldı.
Babam arıyordu.- Nasılsın kızım tatil nasıl?
- iyiyim babacım tatilim gayet iyi geçiyor .
Ekin le ve annemle uzun süre SOHPET ettik. Ekin beni çok özlemiş. Bende onu çok özledim. Telefonu kapatıp kızlarla buluştuk. Dün olanlar hakkında konuşuyorduk ki. Burak yanımıza geldi.
- Eylül biraz konuşabilir miyiz?.
- Neden konuşulacak bir şey yok .
-lütfen rica ediyorum.
- Öff tamam evet seni dinliyorum.
Bak biliyorum benden şu anda nefret ediyorsun ama beni bir dinle . Bak ben senden çok hoşlanıyorum. Lütfen bana bir şans ver . Seni hiç üzmüyeceğim.
- Bilemiyorum Burak ben seni arkadaş olarak görüyorum .
- Tamam ama yine de bana söz ver düşüneceğine.
- peki.
Kızlarla bu olanları konuştuk. Ikisi de benim gibi şaşkın.
Ne yapacağımı bilemiyorum . Bu olanlardan nefret ediyorum. ..