Akşam Yürüyüşü

41 5 1
                                    

Duştan çıkınca saçımı biraz kurutup saçımı hızlıca bir mısır örgü ördüm. Fosforlu sarı şort ve beyaz kalın askılı bir badi giydim. Şık bir siyah çapraz çanta aldım. Takı olarak inci küpeyi ve siyah altın bilekliğimi taktım. Pembe parlatıcı sürdüm. Altıma da beyaz sandaletimi giydim. Hazırım çantamın içine cüzdan, telefon ve parlatıcımı koydum. Whatsap dan Tatil kızları diye bir grup oluşturdum.
"ben hazırım kızlar 5dk. Sonra evden çıkıyorum."
"bende hazırım valla Pelin saçını yapıyo. Sonra da hazırız.
"tamam ben çıktım orda konuşuruz.
Buraları çok sevdim huzur dolu. Küçük dar sokaklar çok hoşuma gitti. Kızlar orda kızlar.
Pelin:kusara bakma Eylül 'ya saçımı yapmak uzun sürdü.
Eylül:önemli değil canım saçın süper iri dalga olmuş.
İkisi de çok şık olmuş üçümüzde şort tişört olduk. Eda 'nın saçı da topuz.
Hepimiz çok şıktı. Taksiyle şirin bir balıkçının önünde durduk. Eda taksi parasını ödedi. Ve çıktık bu gün yemekler onlardanmış çok itiraz ettim ama kabul etmediler. Afiyetle hepimiz Balık yedik. Çıkarken ikisine de teşekkür ettik ve bodrumun merkezi buraya çok yakın olduğu için oraya yürüdük . Oradaki takıcıları bakındı. Hepimize bileklik aldık.
Bana sarı Eda 'ya pembe Pelin 'e de mor aldık. Çok tatlılar.Elimize dondurmalarımızı alıp yürüş yapmaya başladık. Ben karamelli ve mavi dondurma aldım. İkizlerle çilekli ve muzlu aldılar. Dondurmaları da ben ısmarladım. ,ör ikna ettim kızları.
-Eylül
-Can













NE MÜNASEBET !! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin