3.Bölüm

56 3 0
                                    

~ATEŞ~
"Bir daha asla bu konu açılmayacak. Anlaşıldı mı?"
"Tamam teyze de neden hep bu konuları saklıyoruz. Bıktım ben, yani bir ege en fazla 1 saat sınırlara dayanabilir, onu da zaten pek yapamıyorum. Ama gal-"
"Neyse konumuz bu değil sus ege. Tamam anne bir daha konuşmayız bu konuyu okulda. Gidebilirmiyiz artık."
"Gidebilirsiniz."
Odadan çıkıp sınıfa doğru yürümeye başladık. Ege yanımda mal mal hareketler yaparken onu izliyordum. Ben diyorum anlamıyosunuz. Bu çocuk tescilli mal, bunun daha iyi bir açıklaması olamaz yani. Sınıfa girdiğimizde okyanus sırasında oturuyordu, yanındada bir kız konuşuyorlardı. Ege yanlarına doğru giderken ben de gittim. Yok canım ne konuştukları ben napıyım tabikide merak etmiyorum. Yanlarına gittiğimizde sustular ve okyanusun yanındaki kız kalkıp gitti. Tam okyanusa birşeyler söyleyecek iken telefonu çaldı ve kalkıp o da gitti.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
~OKYANUS~
"Woww sabırsız öküzlerim ararmıydı hiç unutulduk resmen."
"Yaa deme öyle napalım buradan orayı arayınca çok tutuyo sonra babam kızıyo. Ee napıyorsunuz masalla oralarda."
"Hiç ya ne yapalım işte okul açıldı, ya öküzlerim ne zaman geliyorsunuz, çok özledik sizi."
"Ne zaman geliyoruz o süpriz. Masal yanında mı onada versene."
"Dur bekle masal kantinde bende yanına gidiyorum. Zaten benle konuşmayın masalla konuşun siz oldu ben gidiyim."
"Deme öyle pandam çok zamanımız yok biraz onununda sesini duyalım kapayacağız zaten."
"Tamam tamam hadi veriyorum öküzlerim öptüm çok sizi."
"Tamam da şu öküz konusunda hala anlaşamadık be pandam ."
''Hadi hadi çok konuşma veriyorum masala.''
Telefonu masala verdiğimde çok şaşırdı. Onlar konuşurken ben de bir tost aldım. Anıl ve Atıl Masalla benim çocukluk arkadaşımız lise 3'e kadar yan yana evlerde oturuyorduk ama sonra onlar babalarının işleri nedeniyle fransaya gitmek zorunda kaldılar. Bütün yaz tatillerini fransada geçirdiler. Bence mükemmel bir şey ama anıl ve atıl bu konuda bize katılmıyorlar onlar Türkiye deki evlerinde oturup bizim gibi olmak istiyorlar ama bence çok şanslılar  ve evet insanlara tatlı hayvan isimleri takmayı seviyorum bazıları bu durumdan şikayetçi olsada ben devam ediyorum ve bence öküz çok tatli bir kelime djdjdjdhhdhd ay icimden random guldum resmen jdjdjdjdjd.
Masaldan telefonumu almak için gittigimde gene whatsapp a girmiş mesajlarımı okuyordu. Bu kız tam bir mal anlamıyor ki her ne olursa ona anlatıyorum ama yok olmazsa olmaz neden çünkü mal.
"Sence de gerçekten kuzenler mi?"
"Bilmiyorum okyanus ve bu benim umrumda da değil ama senin umrumda galiba neden anlat hemen dökül bekliyorum."Masal hani su her hikayede olan en ufak şeyden bile bir anlam çıkarmaya çalışan mal kızdı.
"Umrumda falan değil bunca zamandır egeyle arkadaşız çok konuşmasakta müdürün teyzesi olduğunu bilmiyorduk sende dökül falan diyosun ama bence sen dökül kuşum ."
"1 bana kuşum demeye devam edersen seni boğarım 2 niye dökülüyorum ya da neyi doküliyim yani neden ege den hoşlanıyomuşum gibi konuşuyosun sen çok yakışıklı, tatlı ve muhteşem oldugu icin ondan hoşlancağımı mı sandın ay çok konuştum gidiyom ben ya.''
Evet Masal da istemiyordu ona kuşum dememi. Evet Masal benim kuşum ve bu aynı zamanda tescilli mal arkadaşım hoşlanıyosun belli söyle gitsin dimi ama ya.
Masal bi of çekti ve zil çaldı zille birlikte sınıfa derse gittik.
Yeni sınıf düzenine göre egenin yanına geçip oturdum. Ege sınıfın resmen, dersi kaynatan, hocaları sinir krizine sokan, hergün müdürün odasına uğrayıp gelen sınıfın şebeği bende ona şebek diyorum.
"Selam şebek."
"Selamda bana şebek demessen sevinirim bacım yhaa karizmam çiziliyoda. "
"Bacım demeye devam edersen bende şebek demeye devam ederim neyse bişi sorabilirmiyim?"
"Hee sor."
"Gerçekten kuzen misiniz yani ateşle han-"
"Evet. Peki senin şu yanında gezen bi kız var ya onun adı ne?"
"Hmm...masal ne oldu ki?"
"Hiiç adını bilmiyordum da ondan yani yoksa ned-"
"Günaydın gençler, selam ."
"Günaydın
  Merhaba
  Selam
  Hoşgeldin
  Eyvallah
  Aleyküm selam"
Her kafadan farklı ses çıkınca kıkırdadım. Yerimize oturduk. Vee başlıyoruz şebek konusmaya başladı.
"Hocam bişey sorabilirmiyim?"
"Sor bakalım."
"Hocam kaç senedir bizim okulda öğretmenlik yapıyorsunuz?"
"8 sene oldu bu okulda öğretmenlik yapmaya başlayalı."
"Hmm yani 8 sene burda gitti bi 10 sene de başka okulda görev yapsanız hadi bide ilk başladığınız zaman yaptığınız okulda da 5 sene geçse ee etti 23 sene. Ondan bize kel kaldığınız zaman denk geldi. Ama bu haksızlık ben saçlı sizden istiyorum olmadı böyle hocam. Acaba size saç mı ektirsek napsak ?"
Tüm sınıf zar zor gülmemek icin tutuyordu kendini. Ben dedim bu çocuk şebek diye.
"Ne biçim konuşuyorsun sen. Hemen dışarı müdür hanıma
selamımı da ilet."
"Eyvallah hocam hadi kaçtım ben iyi dersler, Allaha emanet."
Sınıf artık kendini tutamadan gülmeye başladı. Hocanın 'qes sesini bitches' bakışıyla hepimiz sustuk. Arkadan bi ses geldi.
"Hocam burdan gözükmüyor öne geçebilirmiyim?"
"Geç bakalım."
Ateş kalkıp yanıma geldi ve oturdu.
"Yaa neden geldin yanıma!"
"Arkadan gözükmüyordu da ondan. Bence çok konuşmada  tadını çıkar küçük hanım"
"Offf ya bana küçük hanım demeyi kes bak ben hiç boyle sinirli bir insan değildim hepsi senin yüzünden.Ben böyle kendi halimde sakin sakin dolaşan bir kızdım ama sen beni sinir ediyosun yether yether bunaldım bak ay."
"Bir sus ulan bir sus Allah Allah sanki ben sana bayılıyorum. Tahta gözükmüyo kızım napıyım yani."
"Az sus o zaman ders dinliyim ."
''Bak sus diyo birde tövbe yarabbi tövbe Allahtan kork kızım Allahtan''
Dersin sonuna kadar bir daha konuşmadık ama her onun tarafına baktığımda bana bakıyordu. Manyak piskopat ya gıcık geldi gene sinirimi bozdu.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
~ ATEŞ ~
Bütün ders Okyanus'u kesme-
ne diyorum ulan ben kesmiyodum onu dişinde maydanoz var onda bakıyordum tamam mı of kimseyi inandırmak zorunda değilim şimdi çok cool bir biçimde sıradan kalkıcam tuvalet için izin isticem ve sabah nerdeyse motorumu çizilecek olan şeref yoksunu arkadaşı dövücem.
''Hocam ben gidiyom''
''Nereye gidiyosun evladım ders işliyoruz burda otur oturduğun  yere."
''Tuvalete gidiyom hocam hani insanlar içtikleri suları özgürleştirirler ya hani gerçi siz insan olmadığıniz için bu eylemden yoksunsunuzdur  dicem ama hayvanlarda yaptıklarına göre... Böyle bir bilgiden nasıl mahrum kalırsınız hayvanlarda tuvalet yaparlar hocam ?!?!?!?''
''Valla annen müdür falan demem ağzının ortasına bir tane çarparım görürsün otur yerine çocuk.''
Homurdanarak yerime oturdum ben bu hocayı döverim arkadaşlar. Okyanus koluna çarptım otururken yanlışıkla hemen bana baktı.
"Ne oldu?"
"Yanlışlıkla çarptım pardon."
Kafasını çevirdi hemen.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
~OKYANUS~
Keşke hoca şutlasaydı annesinin yanına ateşi gıcık ya geldi yanıma oturdu başka boş yer yok sanki. Haa dur bir sn.  yokmuş ya la bu konuşma olmamış gibi davranalım. Birde bakıp bakıp duruyor ayyy sinir bastı beni.
"Hocam?"
"Efendim okyanus?"
"Şeyy kendimi pek iyi hissetmiyorum da dışarı çıkabilirmiyim?"
"Ne oldu çok kötüysen bir arkadaşında gelsin."
"Yok hocam sağolun. İyi dersler size."
"Sağol kızım."
Sırada iç kısımda oturduğum için ateşin kalkmasını bekledim bi türlü kalkamadı uyuşuk ya beynide uyuşuk böyle mal.
Sınıftan çıkıp bahçeye çardaklara oturdum. Ahh ahh anılla atılda burada olsaydı keşke. Kafamı çardağın masasına koydum. Kulaklığımı unutmasaydım müzik dinlerdim şimdi.
Gelen sesle kafamı kaldırdım. Bir baktım ateş gelmiş karşıma oturmuş gülerek bana bakıyo. Wow eridim galiba bi sn .s.s.s
Allahım bu çocuk gülmesin.
"Eridin galiba?"
"Sen ne ukala bir şeysin ya şaşırdım sadece ne erimesi bir anda kafamı kaldirip senin o meymenetsiz suratını görünce baktım o kadar."
"Hmm peki o zaman."
Gülmeye devam ediyordu. Sırıtık ya.
"Sen niye geldin."
"Hoca arkandan yolladı iyimisin diye bakıp yanında durmam için."
"Yok artık bakıcı dikmiş adam başıma seni, sorunlu ya."
"Boşuna kavga etmedim derste zaten ben onla mal işte sınırlarını zorluyo. Neyse ben gidiyorum eşyalarım sana emanet akşam alırım senden. Hadi eyvallah."
"Yaa nereye, hayır gitme eşyalarına bakamam da."
"İstemiyosun yani gitmemi, hm kalsam mı acaba."
"Gidersen git canım eşyalarına bakamam diye şey ettim ben."
"Bakarsın sen hadi kaçtım bana evinin adersini mesaj at akşam gelirim."
"Birincisi numaran yok, ikincisi akşam akşam evime gelmeni istemiyorum."
"Telefonunu ver."
"Neden?"
"Ver dedim."
Telefonumu verdim ve kısa süre sonra geri aldım. O da bana telefonunu verdi. Numaralarımızı kaydettik birbirimize. Sonra gene o güzel gülüşlerinden birini bahşedip gitti.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
~ATEŞ~
Küçük bir oyun oynayıp adımı tabikide farklı kaydetmedim canım aaa ben yaparmıyım öyle birşey.
"Tabi yaparsın şeytanın askerisin oğlum sen. Afferim böyle devam et."
"İç ses qes qlw."(qlw-gülüm)
"Tamam abi sustum."
İşte benim iç sesimde konuşuyor hemde benden çok. Nerdeyse akşam olmak üzere ve sırf evini öğrenip arada gidebilmek için gittim okuldan birde motorumu çizmeye çalışan şeref yoksununu bulmak için neyse mesaj atıyım da evin yerini öğreniyim.

Kime; Okyanus
Evin adresini mesaj atta geliyim.

İsmi gördüğünde yuzundeki ifadeyi merak ediyorum. Neyse o görene kadar eve uğrayıp üzerimi değiştirmeliyim.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
~OKYANUS~
Numarasını kaydettiğinde bakma gereği duymamıştım ama bu çocuğa güvenilmezmiş onu anladım. Ya benim yerime başkası baksaydı tamamen farklı anlaşılıcaktı. Ne demek ya benim telefonuma kendini 'AŞKIM' diye kaydetmek ben sana gününü gösteririm ama Ateş Yazıcı.
Evin bir alt sokağındaki kafenin adresini attım yok birde evin adresini verseydim Ateş hemen geliyorum yazdı. O gelene kadar ben de onun eşyalarını alıp evden çıktım kafeye vardığımda bir masada oturmuş sağa sola bakınıyordu. Tahminen yeni gelmişti gidip karşı sandalyeye oturdum.
"Buyrun ateş bey başka bir emriniz var mi."
"Evet, evet ben artık karar verdim."
"Neye?"
"Sen bana aşıksın küçük hanım."
"Kiimm ben, b-ben değilim."
Niye kekeledim şimdi tovbe yarabbi
"Hahahahaha"
"Gülme be pıçırık."
"Pıçırık ne lan?"
"Ne biliyim lan o nerden çıktı."
"Sen dedin ya az önce."
"Tamam her neyse al eşyalarını ben kaçtım."
"Evine bırakıyım mı?"
"Yok sağol ben giderim."
"Gell hadi yaa."
"Off tamam."
Motora binip kaskı taktıktan sonra yolu tarif ettim ve eve geldik. Öyle bir bakıyor ki sanki bir daha hiç unutmak istemiyormuş gibi.
"Teşekkürler."
"Asıl ben teşekkür ederim yani eşyalarımı aldığın için sağol."
"Rica ederim. İyi geceler."
"İyi geceler."
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Arkadaşlar kusura bakmayın arayı biraz açtık ama en kısa sürede yazmaya çalışacağız. Bu arada biz bu hikayeyi iki kişi yazıyoruz. Arkadaşım ve ben. Ben Zeynep, arkadaşım Cansın.
Hikayemizi okuduktan sonra lütfen voteleyip görüşlerinizi belirtirseniz çok mutlu oluruz en kısa sürede görüşmek üzere. *öpücük atan emoji*.

OkyateşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin