Multi Ateş ve Okyanusun kıyafetleri birde arabada radyoda çalan şarkı dinleyin mutlaka iyi okumalar :)
-OKYANUS-
Masal-Okyanus whatsapp konuşması
O-masalım bebeğim en sevdigim arkadaşım
M-ne istiyon bitch ?
O-aa çok ayıp ben sadece senden bir şey istediğim zaman mı sana iyi davranıyorum
M-Evet
O- ne kadarda açık sözlüsün sen öyle neyse bak şimdi napıyoruz biliyon mu ben ateşle akşam yemeğe çıkacağım ama annemler bunu duyarsa beni öldürür bu yüzden sen bizim eve geliyosun şık bir şekilde benide hazırlıyoruz sonra öküzlerimi ariyosun sen anıl atıl birlikte başka yere yemeğe gidiyorsunuz bende Ateşle yemeğe gidiyorum nasıl plan ?
M-Ateşle yemeğe mi gidiyonuz WTF ??
O-tek anladığın bu mu nasıl plan diyorum sana kızım hadi çok vaktimiz yok
M-tamam bebeğim harika plan yarım saatte sizdeyim bende sizde hazırlanıcam ama Annılla Atılıda ben ararım ayy çok heyecanlıyım
O-Tamam hadi bakalım :)
Yarım saat sonra Masal elinde bir valizle içeri girdi tam hosgeldin dicektim ki...
''O valiz ne la tövbe yarabbi tövbe''
''Senin elbiselerinin berbat olduğunu bildiğim için sana elbise getirdim ayrıca kendi elbisemde içinde ayrıca senin makyaj malzemelerinin olmadığını bildiğim içinde kendiminkileri getirdim ayrıca annen düzleştiricisini kullanmamıza izin vermez diye de düzleştirici. getirdim sen şimdi çok konuşma git duşa gir ben malzemeleri hazırlayacağım ay neden bu kadar çok konuşuyorsun Okyanus ?!?!!?''
''Senin sustuğun gün kurban kesicem bunu bana hatırlat olur mu kuşum ?''
''Bak hala kuşum diyo ya git de duşa gir hadi''
Yarım saat duşta durduktan sonra masalın verdiği elbiseyi giydim (multide var gençlik)
Siyah sade bir elbiseydi hoşuma gitmişti çünkü siyah rengini severdim ayrıca elbise çok sadeydi altına verdiği ayakkabılarda çok hoştu ama tek bir sorun vardı ben topuklu ayakkabıdan nefret ediyoruuum !''Ya Masal topuklu giymesem olmaz mı lütfen babet giyeyim ?''
''Salak mısın sen boyle bir elbisenin altına babet giyemezsin sus şimdi otur önüme saçlarını yapıcam''
Önüne oturdum ve Masal saçlarımı düzleştirmeye başladı of bu ne sıkıcı şey böyle düzleştirme bittikten sonrada bana güzel bir makyaj yaptı veee artık hazırdım kendiside hazırlandıktan sonra çıkma vakti gelmişti saat sekize geliyordu daha cafeye gidecektim
Aşağı indigimizde annem bize soran gözlerle bakmaya başladı''Nereye böyle kızlar'' dedi imayla
''Anıl ve Atıl geldi annecim yeni döndüler ya Fransadan bir kutlama yemeği yapalım dedik''
''Ayy oğluşlarım mı gelmişler iyi gidin gidin bir ara söyle bana uğrasınlar onlara sevdikleri sarmadan yapacağım''
''Anne sen niye bize yapmıyon da onlara yapıyon anne why mom why?''
''Yabancı dizi izleyip izleyip gelip bana burda ingilizce konuşma hayırlı bir evlat olup sarma sarmayı öğren kendin yap hadi gidin şimdi siz nasıl gitceniz ?''