Multi güneş gözlüğü takan Ateş İyi okumalaar :)
-ATEŞ-
Eve girdikten sonra bastım gaza bir bara gittim. Neden bilmiyorum ama içim kıpır kıpır.Okyanus iyi bir kıza benziyor bu yüzden ona ukalalık yapıcam nihahahahahahah neyse bu bar bir mütüş doostuuum. Bu gece yine her gece olduğu gibi gözlerim fıldır fıldır etrafta kız arıyordu ve BOM esmer bir bomba bana doğru yaklaşıyor gel bebeğim gel.
''Selam yakışıklı''
''Selam güzellik sana bir içki ısmarlayabilir miyim ?''
''Neden olmasın?'' kıza içki ısmarlamaya giderken babam aradı
''Alo oğlum''
''Bir bana oğlum deme iki sen neden hala beni arıyorsun ailemize abime yaptıkların yetmedi mi ?
''Oğlum abin yaşıyor''
"Ne demek yaşıyor kendi gözlerimle gördüm kollarımda öldü o böyle bir şey imkansız daha fazla saçmala kapa lan telefonu şerefsiz''
O görüntüler aklıma gelince suratım asıldı bende her üzgün olduğumda gittiğim yere gittim.Okulun yanında inşaat halinde bırakıp gidilmiş bir bina var işte onun tam tepesine çıktım buralara kimse uğramazdı bu yüzden bende burayı ikinci evim yapmıştım kenarda duran çukur gibi yerlerin içine biralar saklamıştım işte bu bebekler böyle zamanlar için yardımcı oluyordu bir tane bira açtım ve içmeye başladım sonra bir tane daha bir tane daha ve bir tane daha...
-OKYANUS-
Yine beni gıcık etmeyi başarmış sonrada beni eve bırakarak gönlümü almayı başarmıştı.Düşününce iyi bir çocuğa benziyordu ama bunu ona söylersem veya belli edersem kesin ukalalık yapacak o yüzden ona gıcık davranmaya devaaam ! Pof saat geç olmuş uykum da yok napıcam ben ? En iyisi Masala mesaj atayım inş. uyumamıştır.
-OKYANUS MASAL WHATSAPP KONUŞMASI-
O-selam kuşum nabiyün ?
M-Ege denizi diyorum çok hoş değil mi ?
O-malsın biliyosun dimi ?
M-Biliyorum ya okyanus ben bir şey itiraf edicem :/
O-Egeye aşıksın ondan çok hoşlanıyosun evet biliyorum -pic smile yapan emoji-
M-çok mu belli oluyo la ?
O-hemde nasıl :p
M-Okyanusum bebeyim napıcam ben napıcam ?
tam cevap yazacağım sırada Ateş beni aradı tövbe yarabbi gece gece niye arıyor bu mal beni ?
''Alo''
''Selamlar deniz hanım denizmiydi senin adın göl müydüki acaba nehirde olabilir güvenemiyoruuumdaa hah buldum Okyanustun sen memnun oldum bende Ateş''
''Ateş ne oluyor sarhoş musun sen neredesin?''
''Bilmiyorum burada bir ağaç var''
''Ateş mal mısın diye sorucam saçma olucak biraz ondan sormuyorum''
''Malım ben malın önde gideniyim abimi ölümün kollarına verecek kadar malım hemde''
''Ne diyosun sen ne saçmalıyosun nerdesin söyle yanına gelicem''
''Galiba okulun yanındaki inşaattayım''
''Tamam bekle ayrılma oradan geliyorum hemen''
Üzerime bir ceket alıp evden çıktım Allahtan annem ve babam bugün evde yoklardı bir günlüğüne toplantı için şehir dışındalardı evde olsalar bu saatte bırak dışarı çıkmayı evde uyanık bir şekilde dursam kıçıma terlik yerdim.