Το επομενο πρωι ημουν η πρωτη που ξυπνησα και το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα να κανω ηταν...να τηλεφωνησω τον Τζέι;Συνηθως το πρωτο πραγμα που σκεφτομαι ειναι να φαω αλλα σημερα οχι...Τι μου συμναινει;;Μετα ομως θυμηθηκα οτι δεν εχω καν τον αριθμο του αρα δεν μπορουμε να μιλησουμε.
Εκατσα στο τραπεζι της κουζινας και αναστεναξα.Φαινομουν χαλια.Χθες μπορει να το παρακαν λιγο :(
Μετα απο λιγο κατεβηκε τα σκαλια η Νορα και εκατσε διπλα μου.
Ν:"Καλημερα!!Ολα καλα;"Ντ:"Καλημερα...Οχι και τοσο" αναστεναξα ξανα.
Ν:"Γιατι;Τι εγινε;" ρωτησε με απορημενο υφος.
Ντ:"Θελω να τηλεφωνησω στον Τζέι αλλα δεν εχω το τηλεφωνο του"
Ν:"Κατσε,κατσε...Δεν μου τα εξηγεις καλα,εσυ δεν ησουν αυτη που του εριξε τον καφε,τον εβρισες και ελεγες οτι και καλα τον μισουσες;;Τωρα τι εγινε;"
Ντ:"Ναι εγω ημουν αυτη αλλα ημουν επισης και η κοπελα που φασωθηκε μαζι του χθες." ειπα και την κοιταξα.Ηταν σκεπτικη.Μετα απο λιγα δευτερολεπτα αποφασισε αποτελους να μιλησει.
Ν:"Ααα...γι'αυτο μου ζητησε τον αριθμο σου χθες...και γι'αυτο το τηλεφωνο σου δονουσε ολο το πρωι"μιλουσε μονη της.
Ντ:"Του εδωσες τον αριθμο μου;" ρωτησα αλλα ηξερα ηδη την απαντηση.
Ν:"Ναι" προσπαθησε να το πει αδιαφορα αλλα δεν πετυχε.Πεταχτηκα απο την καρεκλα μου και την αγκαλιασα σφιχτα.
Ντ:"Σ'ευχαριστω,σ'ευχαριστωσ'ευχαριστω!!" τσιριξα και ετρεξα στις σκαλες για να παρω το κινητο μου που το ειχα ξεχασει στο δωματιο της Νορας.
Μολις εφτασα πηδηξα πανω στο κρεβατι και αρπαξα το κινητο μου. "3 νεα μυνηματα" εγραφε στην οθονη του κινητου μου και αυτο με εκανε για καποιο περιεργο λογο να χαμογελασω διαπλατα.| Έι Ντεπυ,ειμαι ο Τζέι...Σκεφτομουν μηπως θα ηθελες να παμε για καφε αργοτερα,θελω πολυ να σε δω. (4:37 π.μ)
|| Σκεφτομουν τα χθεσινα ολη τη νυχτα και δεν κοιμηθηκα καθολου ;) (6:58 π.μ)
||| Απαντησε μου οποτε μπορεις σε παρακαλω (9:04 π.μ)Δεν διστασα καθολου να απαντησω.Δεν εγραψα ολοκληρο κειμενο απλως ειπα την ωρα και το μερος που θα συναντιομασταν.Ολα σε ενα μυνημα,που θα του την εσπαγε λιγο αν θεωρησει κανεις οτι εκεινος εστελνε καθε 2 ωρες μυνημα περιμενοντας ξυπνιος να του απαντησω.Σε λιγοτερο απο πεντε λεπτα απαντησε και εκεινος με ενα απλο"οκ"που σημαιμε οτι ειχα 1 ωρα να ετοιμαστω.
Εβαλα ενα μαυρο σορτς με ενα λευκο πουκαμισο χωρις μανικια(μεσα απ'το σορτς) και τα χρυσα μου πεδιλα και βραχιολια.Εβαλα eye-liner,μασκαρα και λιπ γκλος και ισιωσα τα μαλλια μου.Μολις τελειωσα το κινητο μου δονηθηκε που σημαινε οτι ειχα ενα μυνημα.Ηταν ο Τζέι και ελεγε πως ερχεται να με παρει απο το σπιτι σε 5 λεπτα.Βγηκα απ'το δωματιο μου και κατευθηκα στην σκαλα και εκεινη τη στιγμη βγηκε η Κελλυ απ'το δωματιο της.
Κ:"Καλημεραα!!Πολυ ομορφη εισαι,μ'αρεσει το σορτσακι.." ειπε δειχνοντας το και χαμογελασε.
Ντ:"Ευχαριστω,προς τι ολος αυτος ο ενθουσιασμος;" ρωτησα.
Κ:"Θα βγω με τον Ντανιελ σε λιγο,εσυ;Που πας;"
Ντ:"Θα βγω με τον Τζέι." ειπα χαμογελωντας και λατεβηκα τις σκαλες.
Κ:"Καλα να περασεις με το αγορι σου" φωναξε.
Ντ:"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΝ" φωναξα και της εκανα μια γκριματσα για να της δειξω οτι δεν ηταν αληθεια και οτι πραγματικα μου αρεσε αλλα μολις γυρισα ειδα τον Τζέι να στεκεται στη πορτα κοιτοντας με στα ματια.Ωχχχ... Αυτο δεν ειναι καλο :(
Τελος του 6ου κεφαλαιουυυ!!! Ειχα πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ καιρο να ανεβασω και πολλες μου ζητουσαν να το συνεχισω αλλα υπηρχε προβλημα με το e-mail μου και δεν μπορουσα...Αλλα τωρα μπορω Yeah!!!!!!!
Vote/Comment Luv yaaa
YOU ARE READING
Είσαι ο "Τέλειος"||Janoskians fanfic||
FanfictionΟ Τζέι και η Ντέπυ,δυο ανθρωποι οχι πολυ διαφορετικοι μεταξυ τους,τυχαια πεφτουν ο ενας πανω στον αλλον.Αυτη η τυχαια γνωριμια θα ειναι η αρχη μιας ρομαντικης ιστοριας;Θα μπορεσουν να ειναι μαζι ή θα υπαρχει και τριτος στην σχεση τους; Enjoy :)