Στο δρομο για το παρκακι ακουστηκε ενας ηχος απο το κινητο μου...μυνημα!!Απο την Νορα φυσικα και ελεγε να βιαστω.!Τα συνηθισμενα.
--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*
Καθως της εγραφα και εγω για της πω οτι θα εφτανα σε λιγο,επεσα καταλαθως πανω σε ενα αγορι με καφε σκουρα μαλλια και ωραια καφε ματια.Ειχε ενα σκουλαρικι στο φρυδι,στα αυτια και ειχε πολλα τατουαζ.Ολος ο καφες επεσε πανω του.Ουπςς!!Αυτος θυμωσε και μου ειπε:
Α(γορι):"Καλα κοπελα μου,ηλιθια εισαι;" ειπε και με κοιταξε πολυυ θυμωμενα.
Ντ:"Εγω φταιω που ΕΣΥ δεν βλεπεις που πας;" του ειπα τονιζωντας το 'ΕΣΥ' και σπρωχνοντας τον ελαφρα.
Α:"Εσυ φταις που εχεις το κινητο μαλακο!!" Ειπε και με πλησιασε κοιταζοντας στα ματια.
Ντ:"Να πας να γαμηθεις μαλακα!" Τον εσπρωξα και προχωρησα για να παω στο παρκακι οπου με περιμεναν η Νορα και η Κελλυ.Σιγα μην κατσω να ασχοληθω με αυτο το μαλακιστηρι.
Α:"Στο διαολο..." ειπε δυνατα για να τον ακουσω και γυρισε να φυγει.Του πεταξα το αδειο πλαστικο ποτηρακι με τις λιγες σταγονες καφε που ειχαν απομεινει και τον πετηχα στο κεφαλι.Γυρισε με κοιταξε και εγω του εδειξα το μεσαιο δαχτυλο..Δεν ειπε τιποτα συνεχισε να περπαταει.Κατευθυνθηκα γρηγορα στο παρκακι οπου ειδα την Κελλυ και την Νορα να καθοται σε ενα παγκακι μαζι με 2 αγορια.Ωραιοι φαινονταν αλλα που τους βρηκαν; Τους πλησισα και εκατσα και εγω ξεφυσωντας.
Ντ:"Ουφφφ!!"
Κ:"Γεια σου Ντεπ!Τι επαθες;Φαινεσαι θυμωμενη.."
Ντ:"Γειαα!Ειμαι πολυυυ θυμωμενη..." ειπα κοιταζοντας το χωμα κατω.
Ν:"Γιατι ρε βουρλο παλι;" τα κλασσικα παρατσουκλια της Νορας,ή βουρλο θα με φωναζε παντα ή Ζουντι.Το Ζουντι δεν ξερω απο που της ηρθε.Ενα μυαλο που εχει κι'αυτηη!
Ντ:"Ναα.Καθως ερχομουν επεσα πανω σε εναν τυπο και του εριξα καταλαθως τον καφε μου.Του ζητησα συγνωμη αλλα αυτος αντι να πει"δεν πειραζει" οπως θα επρεπε,αρχισε να με βριζει ετσι αρχισα να τον βριζω και εγω.
Κ:"Γιατι τον εβρισες μωρη τον ανθρωπο;Τι σου εκανε;Εσυ εριξες τον καφε πανω του." Αχχ αυτη η Κελλυ με τις δικαιολογιες και το "δικαιο". :Ρ
Ντ:"Ναι ομως εγω του ζητησα συγνωμη και αυτος αρχισε να με βριζει" ειπα και χτυπουσα τα γονατα μου με τα χερια μου."Τι λες να εκανα;Να καθομουν σαν αγγουρι και να τον ακουγα να βριζει;Καλα εκανα!Του αξιζε του μαλακα!Οχουυυ >:( ..."
Ν:"ο καημενος... χαλια θα χει γινει..!" Ειπε με λυπημενη φατσουλα αλλα την διεκοψα λεγοντας:
Ντ:"Ασε που δεν εχω και καφε τωρα.Ηταν και ωραιος!" Ειπα.
Κ:"Ποιος;;Αυτος;;" ρωτησε με γουρλωμενα ματια.
Ντ:"Οχιιι...Ο καφες!Ηταν το αγαπημενο μου...Frapuccino Caramel!"
Κ:"Ααα... και να σου πω,το αγορι ηταν ωραιο;" μου ειπε και μου εκλεισε το ματι εντονα και επιασα φυσικα το νοημα.
Ντ:"Εεε,καλος ηταν!" Ειπα κοιτωντας την.
Κ:"Αχαααα!" Ειπε και την κοιταξα με το υφος "σταματανακανειςετσιγιατιδενπαιζεταιτιποταα". Υστερα κοιταξα τα 2 αγορια που καθονταν εκει μαζι με τα κοριτσια.
Ντ:"Γεια σας!!Συγνωμη για το ξεσπασμα και ολα αυτα...Με λενε Ντεπυ!" Τους ειπα και τους χαμογελασα γλυκα.
"Γεια!Με λενε Ντανιελ,χαρηκα για την γνωριμια!" Ειπε το αγορι που καθοταν διπλα στην Κελλυ.Ο Ντανιελ ηταν πολυ ωραιος,με καφε μαλλια και φαινοταν λιγο κοντουλης..
"Γεια σου Ντεπ!Με λενε Λουκ..!"ειπε το αγορι που καθοταν διπλα στην Νορα.Ο Λουκ ειχε κι αυτος καφε μαλλια και καφε/πρασινα σχεδον με της Νορας ματια.Ειχε κι αυτος πολλα ταττου και σκουλαρικι στη μυτη και στο κατω χειλος.Ηταν σχεδον ιδιος με τον τυπο που τσακωθηκα στον δρομο.Περιεργο..!
Μετα απο πολλες συζητησεις για διαφορα θεματα η Νορα με τις φαινες της ιδεες ειπε:
Ν:"Ο, ο, ο..Εχω μια ιδεα.Τι λετε αυριο να κανουμε ενα παρτι!!" Ειπε η Νορα ενθουσιασμενη.
Κ:"Για ποιο πο**τη λογο να κανουμε παρτι;;" της ειπε κανοντας τη Νορα να γυρισει και να την κοιταξει με ενα σοβαρο βλεμμα.
Ν:"Για την επιτυχια σου και της Ντεπυς στην αισθητικη,τουβλο!"
Κ:"Αααα ναιι!!Καλη ιδεα,ποτε ομως να το κανουμε;"
Ντ:"Εγω λεω αυτο το Σαββατο το βραδυ"
Ν+Κ:"ΟΚ"
Ντ:"Θελετε και εσεις να ερθετε;Φερτε οποιον αλλον θελετε,δεν μας πειραζει!"ειπα στα αγορια και εκεινα χαμογελασαν.
Λ:"Οκ τοτε!Τα λεμε το Σαββατο.... σπιτι σας;"Ειπε ο Λουκ χαρωπος.
Ν:"Ναι!Το εχεις το νουμερο μου εε?" Ρωτησε η Νορα και ο Λουκ κουνησε καταφατικα το κεφαλι του.
Λ:"Αμα ειναι θα φερω τα αδερφια μου και εναν φιλο μου,Οκ?"
Ντ+Κ+Ν:"ΟΚ!!"
Ντ(ανιελ):"Ωστε...αισθητικη εε?Τι θα λεγες να μου εκανες ενα μασαζακι μικρη;"Ειπε στην Κελλυ πλησιαζοντας την υπερβολικα πολυ.
Κ:"Φιλοοος!Ηρεμααα" ειπε και απομακρυνθηκε.Υστερα απο αυτο σηκωθηκαμε και πηγαμε ο καθενας στο σπιτι του.
Λοιποοον,παρτ 2 ετοιμο και ελπιζω να σας αρεσει!! Vote&Comment ποιος νομιζετε οτι θα ερθει στο παρτι;; :* Φιλακια μικρα μου πονυ :Ρ (χαχα μην σχολιασετε για το πονυ)
ESTÁS LEYENDO
Είσαι ο "Τέλειος"||Janoskians fanfic||
FanficΟ Τζέι και η Ντέπυ,δυο ανθρωποι οχι πολυ διαφορετικοι μεταξυ τους,τυχαια πεφτουν ο ενας πανω στον αλλον.Αυτη η τυχαια γνωριμια θα ειναι η αρχη μιας ρομαντικης ιστοριας;Θα μπορεσουν να ειναι μαζι ή θα υπαρχει και τριτος στην σχεση τους; Enjoy :)