*Flashback*
Ντ:"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΝ" φωναξα και της εκανα μια γκριματσα για να της δειξω οτι δεν ηταν αληθεια και οτι πραγματικα μου αρεσε αλλα μολις γυρισα ειδα τον Τζέι να στεκεται στη πορτα κοιτοντας με στα ματια.Ωχχχ... Αυτο δεν ειναι καλο :(
*Τελος flashback*Ντ:"Εμμμ...Τζέι δεν ειναι αυτο που νομιζεις.Δεν το ειπα με κακια" ειπα πλησιαζοντας σιγα προς το μερος του.
Τζ:"Δεν πειραζει.Ουτε εγω σε βλεπω ετσι." ειπε αρκετα χαλαρα.Η Κελλυ ειχε μεινει να μας κοιταει απο την σκαλα οσο ξαφνιασμενη οσο εγω.
Αουτς!Αυτο πονεσε.Ειχα αρχισα πραγματικα να νιωθω κατι γι'αυτον παρολο που γνωριζομαστε πολυ λιγο καιρο.**Friend zoned** Οκευ...αμα θελει να το παιξει οτι και καλα δεν του αρεσω ας το κανει.Και εγω αυτο θα κανω και θα δουμε ποιος θα υποχωρησει*Jai's POV*
Δεν το πιστευω οτι ειπε κατι τετοιο...μετα απο οσα εγιναν στο παρτι; Και μετα απο τοσα μυνηματα;; Εχω κανει πραγματα για αυτην την κοπελα που δεν εχω κανει για καμια αλλη (της αγορασα δωρο,το οποιο ειναι στο αμαξι...αλλα δεν θα της το δωσω)και αυτη λεει οτι 'δεν της αρεσω καν'; Ενταξει,δεν γνωριστηκαμε και με τον καλυτερο τροπο,δεν ηταν ερωτας με την πρωτη ματια αλλα μπορουμε να το δουλεψουμε.Ή μαλλον,θα μπορουσαμε...
*End of POV*Σταθηκαμε εκει για μερικα δευτερολεπτα εως που αποφασισα να μιλησω.
Ντ:"Εμμ,λοιπον,θα βγουμε τελικα ή..."ο Τζέι με διεκοψε λεγοντας
Τζ:"Ναι,ναι..παμε" ειπε και στραφηκε να βγει απο την εξωτερικη πορτα.Εγνεψα στη Κελλυ και τον ακολουθησα στο αυτοκινητο.
Ολοι η διαδρομη ηταν σιωπηλη και πολυ αμηχανη.Ο Τζέι ηταν συγκεντρωμενος στην οδηγηση αλλα μπορουσα να καταλαβω οτι σκεφτοταν και κατι αλλο.Αποφασισα να μιλησω.
Ντ:"Τζέι...πραγματικα συγνωμη γι'αυτα που ακουσες,δεν τα εννοουσα και..."
Τζ:"Δεν πειραζει,ετσι κι αλλιως δεν ειμαι το αγορι σου και τωρα που βγαινουμε,βγαινουμε σαν φιλοι.Δεν πιστευω να νομιζες οτι ηταν κανα ραντεβου,ετσι;;"και γελασε.
Ντ:"Οχι οχι"προσποιηθηκα να γελασω αλλα απετυχα καπως.
Δεν το πιστευω αυτο που ειπε.Τι γινεται πια με αυτον τον ανθρωπο;;Μαλλον ειμαι ΤΕΛΕΙΩΣ "Friend Zoned" Aυτη τη φορα*Jai's POV*
Δεν ειμαι ευχαριστημενος με την απαντηση που της εδωσα αλλα, τι να κανω;;Αυτη το αρχισε και εγω το συνεχιζω.Τωρα ποιος θα το τελειωσει,θα δειξει.
*End of POV*Τελος και αυτου του παρτ!!! Ελπιζω να σας αρεσει
Στο επομενο θα εχει την συνεχεια της "βολτας" τους και θα υπαρχει συνεχεια και για τους υπολοιπους..
3 ***ραντεβου*** λολ
#Jeppy #Kaniel #LoraΕπισης:Θα ανεβαζω καθε βδομαδα καινουργιο παρτ ή μπορει και λιγοτερο ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑΑΑ
YOU ARE READING
Είσαι ο "Τέλειος"||Janoskians fanfic||
FanfictionΟ Τζέι και η Ντέπυ,δυο ανθρωποι οχι πολυ διαφορετικοι μεταξυ τους,τυχαια πεφτουν ο ενας πανω στον αλλον.Αυτη η τυχαια γνωριμια θα ειναι η αρχη μιας ρομαντικης ιστοριας;Θα μπορεσουν να ειναι μαζι ή θα υπαρχει και τριτος στην σχεση τους; Enjoy :)